2023-08-08, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Han pratar om vuxenansvar. Det är att inte ha någon sexuell kommunikation med ett barn, även om barnet ställer frågor. Det står inget på dumpen om att han är våldtäktsman och pedofil. Lärare och handbollstränare står det att han är.

Ja men det är viss skillnad om han manipulerat och gled in på sex. Här svarade han mer på vad han gillar.

Dumpen skriver aldrig att någon är pedofil eller våldtäktsmän. Men han är numera uthängd som det
Citera
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Han skriver att han är nervös för att träffa en 14-åring. Han är ju uppenbart intresserad men vågar inte träffas, han vet vad det kan få för konsekvenser.

Det är nog större risk att han faktiskt åker och träffar tonåringar nu när hans liv är "förstört" och han inte har lika mycket att förlora längre.
Samtidigt så säger han även att han inte har något intresse för någon som är så ung.

Det är ju inte för ett möte med en 14-åring som han har stött på dumpen.
Citera
Medlem
Citat:
Han pratar om vuxenansvar. Det är att inte ha någon sexuell kommunikation med ett barn, även om barnet ställer frågor. Det står inget på dumpen om att han är våldtäktsman och pedofil. Lärare och handbollstränare står det att han är.
Ja, men han hängs ut som våldtäktsmän och pedofil eftersom de publicerar. Början på slutet för dumpen??? De drivs bara av hat nu. Inget ansvar, de har tappat omdömet.
De får ju totalt lura honom med en fejkbög på 27 år för att få träffa honom.
Citera
2023-08-08, 19:36
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Ja men det är viss skillnad om han manipulerat och gled in på sex. Här svarade han mer på vad han gillar.

Dumpen skriver aldrig att någon är pedofil eller våldtäktsmän. Men han är numera uthängd som det
De som hängs ut stämmer träffar och sexchattar med barn. Vilket ord passar bättre än pedofil?
Citera
2023-08-08, 19:36
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:

Då är det inget dumpen har stämplat honom som. Han skriver väldigt grovt till någon som är 14. Som vuxen får han inte göra det. Han får inga vuxenpoäng för att han håller det online.
Citera
2023-08-08, 19:37
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Ja, men han hängs ut som våldtäktsmän och pedofil eftersom de publicerar. Början på slutet för dumpen??? De drivs bara av hat nu. Inget ansvar, de har tappat omdömet.
De får ju totalt lura honom med en fejkbög på 27 år för att få träffa honom.

Gå till andra tråden om du vill prata om dumpens rätt eller fel.
Citera
2023-08-08, 19:41
Medlem
Citat:
Då är det inget dumpen har stämplat honom som. Han skriver väldigt grovt till någon som är 14. Som vuxen får han inte göra det. Han får inga vuxenpoäng för att han håller det online.

Han skriver om sex vilket 14 åringen gled in på.
I dagens värld hade det varit konstigt om 14 åringar inte visste vad suga kuk innebar. Om 14 åringen själv börjar uttrycka sig så, vad är då det traumatiska med att han själv skriver att han gillar det?

Hade det vart ett riktigt barn kan jag inte riktigt se vilken skada han hade tagit
Citera
2023-08-08, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Håller med. Första gången som jag inte till 100% håller med Dumpen.

Tycker de borde haft mer tålamod, fortsatt fiska och sett om de kunde hitta något värre på denna. Men om detta var allt så tycker jag inte det håller för publikation.

Håller med jag med.

Om han nu sa nej till träff borde de inte ha haft med honom.

Detta är den första uthänvning jag ser som inte håller måttet.
Citera
2023-08-08, 19:44
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Han skriver om sex vilket 14 åringen gled in på.
I dagens värld hade det varit konstigt om 14 åringar inte visste vad suga kuk innebar. Om 14 åringen själv börjar uttrycka sig så, vad är då det traumatiska med att han själv skriver att han gillar det?

Hade det vart ett riktigt barn kan jag inte riktigt se vilken skada han hade tagit

Behöver inte vara traumatiskt för att vara ett brott. Någon under 15 kan inte ge samtycke och det borde en lärare veta.
Citera
2023-08-08, 19:44
Medlem
Angående #266 digital neandertahl.

Alltså ni som försvarar denna gäddan ni börjar bli nedbrutna.
Han sexchattar vad ni än säger.
Och tar sig till platsen för att träffa barnet.
Hur förklarar ni det ni som tycker synd om äcklet..
Inte ett jävla dugg synd om gäddan.
Ni som försvarar han önskar jag evig olycka.
Läs loggen igen och betänk att han tagit sig till platsen för att träffa barnet.
Thats it
Citera
2023-08-08, 19:46
Medlem
Handknutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Samtidigt så säger han även att han inte har något intresse för någon som är så ung.

Det är ju inte för ett möte med en 14-åring som han har stött på dumpen.

att han inte vågade ha ett fysiskt möte med den fiktiva 14-åringen förtar dock inte allvaret i att han sexchattat med en fiktiv underåring. bra att hans böjelser dragits fram i ljuset. bra för hans egen skull och bra för ev barn han har haft eller kommer ha kontakt med framledes.
Citera
2023-08-08, 19:46
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golfrival
Angående #266 digital neandertahl.

Alltså ni som försvarar denna gäddan ni börjar bli nedbrutna.
Han sexchattar vad ni än säger.
Och tar sig till platsen för att träffa barnet.
Hur förklarar ni det ni som tycker synd om äcklet..
Inte ett jävla dugg synd om gäddan.
Ni som försvarar han önskar jag evig olycka.
Läs loggen igen och betänk att han tagit sig till platsen för att träffa barnet.
Thats it

Han tog sig till platsen för att träffa en 27-åring men det var Sara och Patrik. Gör om gör rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in