2023-08-08, 14:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Dom flesta tjejer gillar pappa kroppar.. väldigt få blir våta av en kropp som chrippa har..Ser så onaturligt ut. Kollade på bloggarna från 2020-2021 vilken jävla babyface han hade och såg naturlig ut vad fasen har han gjort med sig själv? Han har gått ner sig nått extremt han ser inte alls bra ut nu jämfört med 2020. Kanske all anabola som har förstört ansiktet och gjort det så grovt och ojämnt.

Antagligen på grund av ständigt höga testo nivåer tillsammans med solexponering, stress/höga kortisolnivåer, gym + jobb flera dagar i veckan, dålig kost, alkohol.

Låg kortisol = receptet för att åldras bra.
Citera
2023-08-08, 14:26
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Ja ja ja…. Jag har redan skrivit jag kommer ringa och fråga, vad är det du inte fattar?
De kommer svara likadant som sist.

Du är verkligen förvirrad. Varför ska du ringa igen? Tvivlar du på vad du hörde första gången? Du är ett kasst troll, nästa gång du ska trolla så kom ihåg vad du skrivit osv, mer trovärdigt då!

Tycker Chrippa verkar ha svårt att få fram naturlig energi i dagens video, verkar otroligt krystat, tråkigt om han mår dåligt. Han kommer bära upp fasaden in i det sista, tråkigt att se honom vara på botten.
En sådan dag när han bara handlar och gymmar och inte har någon idé så är det bättre att inte ladda upp, han kommer tappa på dessa totalt onödiga och krystade videos.
Citera
2023-08-08, 14:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Du är verkligen förvirrad. Varför ska du ringa igen? Tvivlar du på vad du hörde första gången? Du är ett kasst troll, nästa gång du ska trolla så kom ihåg vad du skrivit osv, mer trovärdigt då!

Tycker Chrippa verkar ha svårt att få fram naturlig energi i dagens video, verkar otroligt krystat, tråkigt om han mår dåligt. Han kommer bära upp fasaden in i det sista, tråkigt att se honom vara på botten.
En sådan dag när han bara handlar och gymmar och inte har någon idé så är det bättre att inte ladda upp, han kommer tappa på dessa totalt onödiga och krystade videos.
Håller verkligen med dig om videon, fick samma känsla.
Citera
2023-08-08, 14:31
Medlem
Citat:

Varför? För att visa att de har fel och jag rätt?
Citera
2023-08-08, 14:32
Avstängd
Nåt som är väldigt ironiskt är hur Chrippa får sin pappa att läsa i tråden pga haters och det slutar med att pappan får reda på ekonomin de samlat på sej under dessa 7 år
Senast redigerad av 400Ben 2023-08-08 kl. 14:34.
Citera
2023-08-08, 14:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Varför? För att visa att de har fel och jag rätt?

Ring bara, spela in och återkom sedan med en ursäkt bara (från dej alltså) så glömmer vi det.
Citera
2023-08-08, 14:41
Avslutad
Citat:

Tillslut så kommer han att gå in i väggen, det märks att han är överarbetad med tanke på allt som försiggår i hans liv. Hans hyperaktivitet accelererar nog processen ditåt.
Citera
2023-08-08, 14:42
Medlem
Härlig han är ändå, talar om gurkor att trycka upp i röven framför sitt barn. Lite som Rask, han gillar ju ändtarm och bajs.
Citera
2023-08-08, 14:44
Medlem
knark-kungens avatar
Skit I cphjelmen, personen bor förmodligen på grupphem.

Alltså är ju årets scoop med skulderna. Snacka om att luftslottet rasat in och kejsaren är naken.

Vem fan reser och köper balengiaga på kredit Dags att jobba med sig själv.

Nu hoppas jag Rask tar denna chans att tvåla dit testodvärgen
Citera
2023-08-08, 14:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Härlig han är ändå, talar om gurkor att trycka upp i röven framför sitt barn. Lite som Rask, han gillar ju ändtarm och bajs.

Just nu är hans extremt dåliga ekonomi på tappeten men ja vilken intetsägande vlogg igen. Och det går verkligen att diskutera hur Chrippa är framför kameran med sitt barn nära. Och ännu en gång ingen koll på var ungen är ibland.
Citera
2023-08-08, 14:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Skit I cphjelmen, personen bor förmodligen på grupphem.

Alltså är ju årets scoop med skulderna. Snacka om att luftslottet rasat in och kejsaren är naken.

Vem fan reser och köper balengiaga på kredit Dags att jobba med sig själv.

Nu hoppas jag Rask tar denna chans att tvåla dit testodvärgen

Jag vill egentligen inte att en människa ska må dåligt men Chrippa har skitit i det blå skåpet. Alla hans peaker mot Julia, all rasism, all kränkning mot Rask, allt politiskt skitsnack osv. Att en man ska arbeta, göra rätt för sig osv.

Så jag hoppas Clue, Rask och Anjo ringer KF, begär hem brev från KF och gör videos om detta.

Så utvecklingstört att resa så mycket med de skulderna.
Citera
2023-08-08, 14:53
Medlem
Ses vi i Monaco gubben? Hahahaha!

Vem fan kan inte ha det där leverne på lånade pengar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in