Citat:
Ursprungligen postat av
Blackwidow666
Då är jag med en psykopat om det är kriterierna.
Om det är riktiga barn som far illa så absolut då bryr jag mig i allra högsta grad, Dumpens AI-genererade barn-not so much. Hur man än vänder och vrider på det så mår inga riktiga barn dåligt av gäddornas chattar mer än de som är anhöriga.
Kalla mig pedofilkramare och vad ni Dumpenförespråkare vill sätta för stämpel på mig bara för att man kritiserar uthängningarna. Det hade inte behövts en uthängning till allmän beskådan för att få effekt. När allt kommer fram till fru och barn får dom ett helvete men att outa övriga familjemdlemmar till dessa är rent förkastligt.
Mvh psykopaten och pedofilkramaren
Hej, en fellow psykopat och pedofilkramare här!
Jag har redan från starten haft känslan att uthängningarna främst är rena hämndaktioner från Patrik och Sara. De ser sina egna förövare i dessa wannabe-förövare och vill rasera dem fullständigt. Det spelar ingen roll om oskyldiga drabbas eller självmord begås. "Det skulle gäddan ha tänkt på innan han sökte barn i sexuellt syfte" lyder rättfärdigandet.
Jag tror dumpen som projekt inte var särskilt genomtänkt i början, mest en liten spontan hobby, men när de började hänga ut folk och såg det massiva gensvaret från pöbeln + swish-miljoner som rullar in "wow, vi kan LEVA på detta!!" så måste de hålla den valda rutten.
Tänk vad många AI-barn de har räddat från våldtäkt. Tänk hur många efterblivna lastbilschaffisar som inte vågar logga in på Kik längre, där de kämpat i åratal utan gensvar på sina ostiga, förhudsförträngda kukbilder innan Dumpens mirakulöst kåta AI-barn dök up. Tänk även hur många familjemedlemmar och gäddbarn som fått sina liv förstörda innan de ens gått ut grundskolan.
Som jag skrev innan i tråden; de hade fått samma effekt med HOT om uthängning + kontakta frun (samt kontakt med arbetsgivare endast om gäddan jobbar nära barn, tex rektor/sportledare). Men det är ju inte lika roligt för psykopaterna Patrik och Sara.
Svaren på det blev som vanligt retoriskt trams som "om det var din dotter som sexchattade med en gädda, vad haderu sagt dårå, jävla pedofilkramare!!1"