2023-08-08, 00:52
Medlem
SweKingCalles avatar
Han tyckte nog bara det var coolt att du klippte gräset ?

Han kanske aldrig har sett en gräsklippare innan ?
Citera
2023-08-08, 01:21
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exakt.mannen
Precis. Att nåt ska hända. Konstigt att folk tror att det är på skoj.

Dina dagar är helt klart räknade, packa din väska och dra till Thailand!
Citera
2023-08-08, 02:26
Medlem
Han menade att du skulle klippa din häck. Tecknet ska alltså föreställa en häcksax.
Citera
2023-08-08, 03:03
Medlem
scoremaxs avatar
Gör en Punisher och kör över honom med gräsklipparen.
Citera
2023-08-08, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Nästa gång testa att hälsa tillbaka med vanliga V-tecknet uppåt, fast med bara långfringret.

Ja och sätt tungan mellan fingrarna och vifta med tungan.

Ok men vad betyder uppochnertecknet?
Citera
2023-08-08, 05:44
Medlem
Tror det absolut bästa du kan göra är att skaffa en Glock eller liknande och nästa gång du ser honom helt enkelt skjuta honom.
Du gör sannolikt samhället en stor tjänst genom den gärningen.

SFV!
Citera
2023-08-08, 06:47
Medlem
KalleAnkares avatar
Bara att svara med en sieg heil nästa gång.
Citera
2023-08-08, 07:10
Medlem
Citat:
Knappast svensk. Från Sydamerika, men jag ser typ ut som en arab när jag har skägg.

Har du otur så liknar du någon de vill märka, jag sätter en månadslön på att det vart ingen snäll hälsning.

Jag vill inte skrämma upp dig, men var lite extra uppmärksam ett tag framöver o se till att gå med kniv på dig.

En fråga- du har inte äldre ungar som trasslat till det? En förälder är många gånger den sista att veta…
Citera
2023-08-08, 07:10
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
En person som såg ut som en klassisk ortenråtta gjorde peace tecknet fast upp och ner till mig när jag tidigare klippte gräset idag, när jag sökte på vad det betydde kom detta upp

this may mean anti-peace or indicate a pro-war perspective.

Samt att det kan betyda Death, End, War.

Han gjorde tecknet så här mot mig i ca 2-3 sekunder samtidigt som han ålte och han skakade tydligt med handen,

https://i.imgur.com/lISpGIa.jpg

Har inga fiender eller nåt annars.
Hur ska jag tolka detta, som om han var hög, eller att han menar att han ska göra nåt? Han hade ingen mask, ingenting, bara klassisk ortenstil med en mössa på typ.
Kör du bensin eller el?
Ortenexemplaret kör ju på el och gör sitt för miljön och är antagligen förbannad på alla fosilare som sabbar miljön, därav tecknet.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2023-08-08 kl. 07:17.
Citera
2023-08-08, 07:58
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlubbligaIck
Bryr du dig om sådant?

En pojke med "becknarväska" gjorde något smackande, typ vulgär puss mot mitt håll. Jag utgår ifrån att det var till några andra, alternativt (nåväl min huvudsakliga tolkning) att han hade OCD om han inte drogat lite för mycket.

OCD var nog inte den diagnos du tänkte på....
Citera
2023-08-08, 08:23
Medlem
GrillTeknikers avatar
Sätt upp en övervakningskamera så har du bildbevis nästa gång. Se bara till att sätta den väldigt diskret om du vill filma utanför tomtgränsen, det är ju egentligen inte tillåtet. Men man kan kanske hävda att den från början pekade neråt men flyttat sig i blåsten
Citera
2023-08-08, 08:39
Avslutad
Oroa dig inte, det är vanligt bland ortengrabbar.
Det betyder "kom och knulla mig" precis som när duvor vill para sig.
Väldigt vanligt att taniga ortenboys med becknarväska letar efter breeders att förälska sig i.

Om han bara gjorde ett upp och nervänt V-tecken betyder det att han tar emot. Sätter han tummen mellan så är han den aktiva.

Därför de ofta har becknarväska med kondomer och poppers. Och sportkeps Gucci då de älskar fashion.

Lycka till och happy Pride!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in