2023-08-08, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iyellalot
Vem är här för pengarna, du får gärna linka att bosnijakerna parasiterar på svenska skattpengar. Jag ansvarar inte vad andra etniciteter gör och hur dom lever, men vill ha källa enbart på mitt egna folk linka det eller håll käften om du inte har en källa på ditt påstående.

Det är ju du som skrev att ni är här för pengarna eftersom i hemlandet fungerar ingenting!
Citera
2023-08-08, 04:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Jag tycker alla etniska svenskar borde göra som mig eftersom då kan politikerna inte längre importera svartskallar och negrer.
Det är ju idioterna som fortfarande jobbar som möjliggör ockupationen.

Haha, regering byte är simplare solution än bankruttera ett land. Du är inte den smartaste kotten direkt.
Senast redigerad av Iyellalot 2023-08-08 kl. 04:41.
Citera
2023-08-08, 04:36
Avslutad
Citat:
Det är ju du som skrev att ni är här för pengarna eftersom i hemlandet fungerar ingenting!

Arbeta? Du kan gärna bevisa att bosnijakerna lever på skattepengar i Sverige om du tog upp det ett par gånger som du verkar tro att dom gör utan att kunna stryka ditt påstående. Jag har frågar ett par gånger efter den källan men du verkar inte ha den.
Citera
2023-08-08, 04:41
Medlem
Citat:
Arbeta? Du kan gärna bevisa att bosnijakerna lever på skattepengar i Sverige om du tog upp det ett par gånger som du verkar tro att dom gör utan att kunna stryka ditt påstående. jag har frågar ett par gånger efter den källan men du verkar inte ha den.

Lol någon sådan källa finns ju inte eftersom det skulle räknas som rasism/nazism med sådan statistik.
Alltså det spelar ingen roll att du arbetar du är fortfarande en ockupant som parasiterar på sverige.
Citera
2023-08-08, 04:48
Avslutad
Citat:
Lol någon sådan källa finns ju inte eftersom det skulle räknas som rasism/nazism med sådan statistik.
Alltså det spelar ingen roll att du arbetar du är fortfarande en ockupant som parasiterar på sverige.

Varför ska det vara rasism/nazism att visa statistik? Det finns statistik över arbetslösa och man vet redan att dom flesta är utomeuropéer varför ska det vara rasism/nazism att visa etnicitet.

Vad är att parasiterar på Sverige, så svenskarna som jobbar utomland parasiterar dom i landet där dom är i även om dom jobbar. Du vet fan inte ens vad ordet parasiterar betyder.
Senast redigerad av Iyellalot 2023-08-08 kl. 04:53.
Citera
2023-08-08, 04:50
Medlem
cafelattecapuchinos avatar
Fattar inte varför ens lilla landet Sverige associerar med massa konstiga utomeuropeiska nationer. Det hade varit okej om det bara var diplomater men av någon anledning har vi hundratusentals permanent boende i Sverige? Vad fan tänkte ni med? Fattar inte hur svennebananer orkar hålla på med det här, jag är så jävla ointresserad av att någon bränner koraner eller något, går nog inte förklara hur likgiltig och uttråkad jag är av det svenska tillståndet.
Citera
2023-08-08, 04:55
Medlem
Citat:
Varför ska det vara rasism/nazism att visa statistik? Det finns statistik över arbetslösa och man vet redan att dom flesta är utomeuropéer varför ska det vara rasism/nazism att visa etnicitet.

Vad är att parasiterar på Sverige, så svenskarna som jobbar utomland parasiterar dom i landet där dom är i även om dom jobbar. Du vet fan inte ens vad ordet parasiterar betyder.

Alltså du parasiterar på landet genom att du befinner dig här istället för i ditt hemland eftersom där inte finns några pengar!
Citera
2023-08-08, 05:00
Medlem
Citat:
Du är fan med tragiskt du är arbetslös som vägrar att arbeta men du har dom största bollarna att klaga.

Men varför skulle jag vilja arbeta?
Det finns ju inget sverige längre, jag är 70 talist och har sett sverige innan ockupationen.
Då var sverige ett underbart land, sedan kom ni invandrare och totalförstörde hela landet och ockuperade oss, varför skulle jag vilja jobba för detta mångkulturella helvete som vi lever i?
Citera
2023-08-08, 05:12
Avslutad
Citat:
Alltså du parasiterar på landet genom att du befinner dig här istället för i ditt hemland eftersom där inte finns några pengar!

Haha, ska jag åka tillbaka till ett land och leva i fattigdom för att det inte finns ekonomiska förutsättningar till jobb som jag sa förut jobb skapas inte enbart för att alla flyttar tillbaka och varför ska jag flytta tillbaka och börja på ruta ett medan mitt folk som jobbar i Sverige jobbar och bidrar till svenska välfärden som försörjer någon som du som inte vill jobba enbart för att du inte vill ha mig här.

Svara på min fråga parasiterar svenskar som jobbar i andra länder.
Citera
2023-08-08, 05:17
Medlem
Citat:
Haha, ska jag åka tillbaka till ett land och leva i fattigdom för att det inte finns ekonomiska förutsättningar till jobb som jag sa förut jobb skapas inte enbart för att alla flyttar tillbaka och varför ska jag flytta tillbaka och börja på ruta ett medan mitt folk som jobbar i Sverige jobbar och bidrar till svenska välfärden som försörjer någon som du som inte vill jobba enbart för att du inte vill ha mig här.

Svara på min fråga parasiterar svenskar som jobbar i andra länder.

Nej det gör dom inte eftersom svenskar söker jobb och får jobb utomlands och åker efter arbetet hem.
Medans du kom som en så kallad "flykting" och inte åker hem!
Citera
2023-08-08, 05:18
Avslutad
Citat:
Men varför skulle jag vilja arbeta?
Det finns ju inget sverige längre, jag är 70 talist och har sett sverige innan ockupationen.
Då var sverige ett underbart land, sedan kom ni invandrare och totalförstörde hela landet och ockuperade oss, varför skulle jag vilja jobba för detta mångkulturella helvete som vi lever i?

Samma bidrag som försörjer en arbetslös invandrare försörjer dig med om man drog in bidragen så skulle både du och Ahmed behöva gå upp klockan 05:00.
Citera
2023-08-08, 05:19
Avslutad
Citat:
Nej det gör dom inte eftersom svenskar söker jobb och får jobb utomlands och åker efter arbetet hem.
Medans du kom som en så kallad "flykting" och inte åker hem!

Och det finns inga svenskar som jobbar och bor i ett europeiskt land på heltid eller parasiterar dom med då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in