2023-08-08, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iyellalot
Jag är inte ansvarig för vad andra etnicitet gör i Sverige. Källa på ditt påstående att bosnijakerna lever som parasiter i Sverige eller ska du prata dig runt din egna påstående.

Ja källan är ju ni bosnijaker som befinner er i sverige och genom detta parasiterar ni ju på sverige!
Citera
2023-08-08, 03:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Ja källan är ju ni bosnijaker som befinner er i sverige och genom detta parasiterar ni ju på sverige!

Oroa dig det är inte oss bosnijakerna du behöver oroa dig över det är dom 700.000 tusen invandrarna som inte jobbar som din och resten av svenskarna skatt går åt att betala deras hyra, el, mat och allt annat. Men så jävla skönt att veta att bosnijakerna lever svenssonliv med jävligt bekvämlighet och inga problem medan ni svenskar går till jobbet och klagar hur er skatt får betala för dom 700.000 tusen invandrare som inte jobbar och lever på bidrag. + Kriminalitet och brott som ni får på köpet enjoy det är här för att stanna.
Citera
2023-08-08, 03:55
Medlem
Citat:
Oroa dig det är inte oss bosnijakerna du behöver oroa dig över det är dom 700.000 tusen invandrarna som inte jobbar som din och resten av svenskarna skatt går åt att betala deras hyra, el, mat och allt annat. Men så jävla skönt att veta att bosnijakerna lever svenssonliv med jävligt bekvämlighet och inga problem medan ni svenskar går till jobbet och klagar hur er skatt får betala för dom 700.000 tusen invandrare som inte jobbar och lever på bidrag. + Kriminalitet och brott som ni får på köpet enjoy det är här för att stanna.

Men varför vill bosnjiakter leva svenssonliv när ni har ett eget hemland?
Citera
2023-08-08, 03:59
Avslutad
Citat:

Måste fråga dig vad för du uppe klockan 3:58 i första hand är du ledig arbetslös sjukskriven.
Citera
2023-08-08, 04:03
Medlem
Citat:
Måste fråga dig vad för du uppe klockan 3:58 i första hand är du ledig arbetslös sjukskriven.

För att jag är ett frivilligt stolt socialfall som vägrar att fortsätta arbeta för detta mångkulturella helvete som vi lever i.
Varför är du själv uppe?
Citera
2023-08-08, 04:08
Avslutad
Citat:

Ekonomiska försättningar är problemet i Bosnien om det fanns tillräckligt med jobb och arbeten så skulle nog alla flytta tillbaka jobb skapas inte enbart för att alla flyttar tillbaka. Varför ska man börja på ruta ett.
Citera
2023-08-08, 04:09
Avslutad
Citat:
För att jag är ett frivilligt stolt socialfall som vägrar att fortsätta arbeta för detta mångkulturella helvete som vi lever i.
Varför är du själv uppe?

Så jag betalar för dig du är som en arbetslös Ahmed då ingen skillnad. Tvivlar på att det mångkulturella helvete är det som bidrar att du inte vill jobba?
Senast redigerad av Iyellalot 2023-08-08 kl. 04:16.
Citera
2023-08-08, 04:15
Medlem
Citat:
Så jag betalar för dig du är som en Ahmed då ingen skillnad?

lol, hade inte du och ahmed funnits i landet så hade jag gärna fortsatt jobba!
Jo skillnaden är att jag är i mitt egna hemland medans du och ahmed är ockupanter av mitt land och jag vill inte gå och jobba för att sedan se politikerna fylla landet med svartskallar och negrer och sedan låta svenska folket betala för sin egna ockupation.
Citera
2023-08-08, 04:17
Medlem
Citat:
Ekonomiska försättningar är problemet i Bosnien om det fanns tillräckligt med jobb och arbeten så skulle nog alla flytta tillbaka jobb skapas inte enbart för att alla flyttar tillbaka. Varför ska man börja på ruta ett.

Precis, ni är här för pengarna, tack för att du är ärlig!
Citera
2023-08-08, 04:26
Avslutad
Citat:
lol, hade inte du och ahmed funnits i landet så hade jag gärna fortsatt jobba!
Jo skillnaden är att jag är i mitt egna hemland medans du och ahmed är ockupanter av mitt land och jag vill inte gå och jobba för att sedan se politikerna fylla landet med svartskallar och negrer och sedan låta svenska folket betala för sin egna ockupation.

Haha, vilken ursäkt så du är bekväm att leva på dina landsmäns skattepengar, kan tänka mig att du tänker om dom redan betalar för 7000.000 arbetslösa svartskallar då kan dom betala för mig med.

Hur är det skillnad när dom betalar för dig med lika mycket som dom betalar för den arbetlöse Ahmed, det är sjukt dubbelmoral HAHAHA hade inte du och ahmed funnits i landet så hade jag gärna fortsatt jobba! och Jo skillnaden är att jag är i mitt egna hemland medans du och ahmed är ockupanter av mitt land och jag vill inte gå och jobba för att sedan se politikerna fylla landet med svartskallar och negrer och sedan låta svenska folket betala för sin egna ockupation HAHA bästa jag har läst, du tar priset HIGH five my man detta är printscreen kommentar EXISTENZ nästa
Senast redigerad av Iyellalot 2023-08-08 kl. 04:29.
Citera
2023-08-08, 04:29
Avslutad
Citat:
Precis, ni är här för pengarna, tack för att du är ärlig!

Vem är här för pengarna, du får gärna linka att bosnijakerna parasiterar på svenska skattpengar. Jag ansvarar inte vad andra etniciteter gör och hur dom lever, men vill ha källa enbart på mitt egna folk linka det eller håll käften om du inte har en källa på ditt påstående.
Citera
2023-08-08, 04:30
Medlem
Citat:
Haha, vilken ursäkt så du är bekväm att leva på dina landsmäns skattepengar, kan tänka mig att du tänker om dom redan betalar för 7000.000 arbetslösa svartskallar som kan dom betala för mig med.

Hur är det skillnad när dom betalar för dig med lika mycket som dom betalar för den arbetlöse Ahmed, det är sjukt dubbelmoral HAHAHA hade inte du och ahmed funnits i landet så hade jag gärna fortsatt jobba! och Jo skillnaden är att jag är i mitt egna hemland medans du och ahmed är ockupanter av mitt land och jag vill inte gå och jobba för att sedan se politikerna fylla landet med svartskallar och negrer och sedan låta svenska folket betala för sin egna ockupation HAHA bästa jag har läst, du tar priset HIGH five my man detta är printscreen kommentar EXISTENZ nästa

Jag tycker alla etniska svenskar borde göra som mig eftersom då kan politikerna inte längre importera svartskallar och negrer.
Det är ju idioterna som fortfarande jobbar som möjliggör ockupationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in