2023-08-08, 00:06
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=BSUd3sfOlYc
Citera
2023-08-08, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brav0s

Så jävla patetisk. Hoppas Chrille spöar honom.

2 små knackningar. Så klart ett spel. Är han en man åker han till Mjölby. Chrilles adress är en googlesökning bort.
Citera
2023-08-08, 00:29
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brav0s
Känns extremt stagat hörru du.
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Så jävla patetisk. Hoppas Chrille spöar honom.

2 små knackningar. Så klart ett spel. Är han en man åker han till Mjölby. Chrilles adress är en googlesökning bort.
Men han har C så jag tycker ingen ska spö någon hemma hos Chrippa idag.
Heder åt Chrippa för han inte verkar ha Linnea med sig till Mjölby.
Citera
2023-08-08, 00:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Känns extremt stagat hörru du.
Men han har C så jag tycker ingen ska spö någon hemma hos Chrippa idag.
Heder åt Chrippa för han inte verkar ha Linnea med sig till Mjölby.

Nej heder åt Julia. Det är Julia som har satt krav på Chrippa att absolut inte introducera Linnea inför chloe under en lååååång jäkla tid. Med all rätt. Tycker du det är ok att introducera nya hemsläpet inför ett litet barn efter bara en vecka eller två? Jullan styrkte detta i en livestream här om dagen.
Citera
2023-08-08, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Nej heder åt Julia. Det är Julia som har satt krav på Chrippa att absolut inte introducera Linnea inför chloe under en lååååång jäkla tid. Med all rätt. Tycker du det är ok att introducera nya hemsläpet inför ett litet barn efter bara en vecka eller två? Jullan styrkte detta i en livestream här om dagen.

Feminism trams.

Hon har ingen rätt enligt lagen hindra Chrippa umgås med både Chloe och Linnea samtidigt.
Om jag varit Chrippa så hade jag direkt bett Linnea komma dit bara för sån här feminism trams.

Om Chrippa menar seriöst med Linnea så är det bara bättre ju fortare dom ses.
Det blir ju ändå senare.
Men tre första träffar ska ju vara mellan Far och Dotter.

Fjärde träffen är det dags mjuka upp med Linnea lite med.

Men om fettot gjort sådana lives är det bara direkt visa var skåpet står.
Feminism är värsta som finns. Hon ska söka jobb, och inte styra över Chrippa.

En man är en Man.

Den här tråden är full med arga feminister och simp snubbar. Usla jävlar som bara gnäller
och söker fel i allt.

Men det gör inget. Jag får garva mycket Så jävla härligt. Ni anar inte vilket kaos som väntar
er som ska bo i Sverige om 10år. LOL Ni kommer bli raped dagligen av Muhammeds.

Idag klipper dom folk med avbetalning. Ditt liv är inte värt ett skit om du får fel fiende idag.
Själv betalar jag det dubbla till hitman om den går på den som vill få mig ner

Cash is King today, money talks, bullshit walks
Citera
2023-08-08, 01:07
Medlem
Om några timmar får vi se om Herr Behöver inga samarbeten sitter hos Kronis eller inte
Citera
2023-08-08, 01:21
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Heder åt Julia då. Hon gör helt rätt. För självklart ska ingen partner alls presenteras i Cs liv så här tidigt efter separationen.

Det handlar givetvis inte om laglig rätt det handlar om sunt förnuft och att sätta sitt barns behov framför sina egna behov.

I sinom tid, måste den nya partner givetvis träffa C. Men då ska man vara säker på att det inte bara är förälskelse man känner.
Citat:
Om några timmar får vi se om Herr Behöver inga samarbeten sitter hos Kronis eller inte
Vad då jag fattar inte. Kronofogden hämtar inte in människor. Vad ska de snacka med honom om tror du? De 37 punkterna är ju klara. Det är indrivning som gäller. Och man driver inte in mycket tillgångar med Chrippa på kontoret.
Citera
2023-08-08, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Vad då jag fattar inte. Kronofogden hämtar inte in människor. Vad ska de snacka med honom om tror du? De 37 punkterna är ju klara. Det är indrivning som gäller. Och man driver inte in mycket tillgångar med Chrippa på kontoret.

Herr behöver inga samarbeten = Chrippa.

Sitta hos Kronis = ha skulder hos KF.
Citera
2023-08-08, 01:30
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Feminism trams.

Hon har ingen rätt enligt lagen hindra Chrippa umgås med både Chloe och Linnea samtidigt.
Om jag varit Chrippa så hade jag direkt bett Linnea komma dit bara för sån här feminism trams.

Om Chrippa menar seriöst med Linnea så är det bara bättre ju fortare dom ses.
Det blir ju ändå senare.
Men tre första träffar ska ju vara mellan Far och Dotter.

Fjärde träffen är det dags mjuka upp med Linnea lite med.

Men om fettot gjort sådana lives är det bara direkt visa var skåpet står.
Feminism är värsta som finns. Hon ska söka jobb, och inte styra över Chrippa.

En man är en Man.

Den här tråden är full med arga feminister och simp snubbar. Usla jävlar som bara gnäller
och söker fel i allt.

Men det gör inget. Jag får garva mycket Så jävla härligt. Ni anar inte vilket kaos som väntar
er som ska bo i Sverige om 10år. LOL Ni kommer bli raped dagligen av Muhammeds.

Idag klipper dom folk med avbetalning. Ditt liv är inte värt ett skit om du får fel fiende idag.
Själv betalar jag det dubbla till hitman om den går på den som vill få mig ner

Cash is King today, money talks, bullshit walks
Du är ganska underhållande själv faktisk. Vem ska Chrippa anlita en hitman på? Tjänstemannen på kronofogden? De 37 handläggarna som hanterar ärendena hos de förtag han är skyldig pengar?

Jag brukar protestera vilt när någon kallar mig feminist. Men om feminist betyder göra rätt för sig och betala sina skulder. Så kör i vinn.

Och Cach är inte kung. Vilket årtionde lever du i. Du kan fan inte betala med kontanter någonstans. Vad tänker du att Chrippa ska göra med the chas? Han kan inte åka tåg, knappast tanka bilen, men visst det kanske finnns en pizza i Degerdala som tar kontanter. Där kan han ju vara kingen. Dingling Ding Ding här glider kingen in.
Citera
2023-08-08, 01:33
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Herr behöver inga samarbeten = Chrippa.

Sitta hos Kronis = ha skulder hos KF.
Aha, fattade inte tugget😊.
Han har ju gnytt i videos på att han inte har några samarbetet. Han är inte riktigt konsekvent i sina uttalanden.
Citera
2023-08-08, 01:34
Bannlyst
Som att Chrippa bor i det där vita stora huset som är hans brors.
HAHA, så jävla knarkad den där Lobotomi.
Humor på högsta nivå. IQ max 60 ?

Han vågar inte knacka på hos Chrippa. Är 100% på det.
Det här är bara drogpsykoser och lall lobotomi lallar med nu. För att få visningar och lite cash.

Escobar Vodka? Hade det varit äkta ESCOBAR kanske förorts gangster druckit det.
Men alla vet ju att Escobars son sagt att Golof är Scam.

Så skönt när han leker Narcos familjens VD
Konstigt att Golof inte blivit klippt ännu. Han har ju lurat jävla många människor med olika Scams.

Det kommer en dag för honom det gör de. Han har med 20tal olika företag lurat flera hoteller.
Restauranger och liknande. Medvetet kört faktura utan någon som helst tanke på betala tillbaka.
Klarna stämde honom på en sjuk summa pengar.

Chrippa är snäll han. Även hans bror Jocki.

Lobotomi och Golof däremot. De är riktigt psykiskt sjuka och hala jävlar.
Slemmigaste fiskarna jag vet om. En dag kommer en stor fiskare med stor håv och håvar in dom
och klubbar dom

Hoppas han har balls knacka på hos Chrippa när inte Chloe är närvarande.
För då jävlar.
Citera
2023-08-08, 01:35
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Kommer du runka i en vecka om han är på Kronis? Jävlar vad fattig och avundsjuk du är på hans livstil.
Jag har nyheter till dig simp galning Han kommer leva ännu fetare nu än förr
Fast om alla vet att han har 1,4 miljoner i skulder hos kronis. Kommer ingen att tycka att hans liv är fett längre. Linjen mellan fet och patetisk är för länge sedan passerad då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in