2023-08-07, 22:30
Medlem
jontepsgs avatar
Raya närmar sig Arsenal samtidigt som dom säljer Turner för 10m pund till Nottingham. Raya lär kosta runt 25-27m pund. Är nöjd med den affären då dom får en yngre och bättre målvakt. Och extra press på att förstamålvakten behöver leverera är alltid bra.

Embolo har skadat sig rejält vilket tvingar Monaco ut på marknaden, dom har sålt bra denna sommar så dom borde ha råd med dom 40-45m punden Arsenal vill ha för Balogun. Det har dock inte Baloguns förstaval Inter. Ett första bud från Monaco har nekats.
Citera
2023-08-07, 22:32
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Aa jag tror Arsenal vinner med en eller två poäng över City, men själva siffran för att vinna var bara en vild gissning.

Ja det är la tur för dig då att jag kommer ha så fel, så kan du dra in storvinsten istället
Okej, men det blev konstigt för att du först skrev att du inte tror Arsenal vinner ligan

Hahah, hoppas att vem som än vinner säger 0 dagar!
Citera
2023-08-07, 22:34
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Om du tror att vinnare får 89 p och Arsenal tar 89 är du helt rätt på det. Kan tex betyda att Arsenal vinner på 89 eller får samma p som vinnaren men har sämre målskillnad.

Slutgiltigt bud senast fredag om du ändrar dig. 👍🏻
Så frågan är vad tvåan får? :/
Citera
2023-08-07, 22:40
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Så frågan är vad tvåan får? :/
Nä hur många poäng landar vinnaren på och hur många poäng tar sitt lag? (Oavsett division de spelar i) alla håller inte på PL eller ens något.

Vinnaren antal poäng?
Favoritlag eller välj något, hur många poäng tar ”ditt” lag?

Jag skrev det andra för ingen skulle fjanta med sarkastisk inlägg.
Citera
2023-08-07, 22:41
Medlem
jontepsgs avatar
Försäsongen avslutad och den hånade värvningen Havertz har gjort 2 mål från mittfältet, hur många har den überhyllade värvningen Mac A gjort? 🙃😬
Citera
2023-08-07, 22:43
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Nä hur många poäng landar vinnaren på och hur många poäng tar sitt lag? (Oavsett division de spelar i) alla håller inte på PL eller ens något.

Vinnaren antal poäng?
Favoritlag eller välj något, hur många poäng tar ”ditt” lag?

Jag skrev det andra för ingen skulle fjanta med sarkastisk inlägg.
Aha! Jag har tolkat det som, så många poäng tvåan tar plus en poäng

Är det vem som är närmast med båda gissningarna ?
Citera
2023-08-07, 22:44
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Försäsongen avslutad och den hånade värvningen Havertz har gjort 2 mål från mittfältet, hur många har den überhyllade värvningen Mac A gjort? 🙃😬
Nu ska du itne vara sådan Vem har hånat Havertz och jämfört honom med Mac? Har väl varit jämförelse mellan Rice och Havertz?
Citera
2023-08-07, 22:50
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Nu ska du itne vara sådan Vem har hånat Havertz och jämfört honom med Mac? Har väl varit jämförelse mellan Rice och Havertz?

Jo jag vet att folk har jämfört dom två, men känns mest som att dom jämförde pga prisskillnaden? Om Havertz är tänkt att spela 8a så är det ju mer rättvist att jämföra honom med Macen. Oavsett så var det mest ett skoj, men det vet jag ju att du fattar. 🙃
Citera
2023-08-07, 22:55
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Aha! Jag har tolkat det som, så många poäng tvåan tar plus en poäng

Är det vem som är närmast med båda gissningarna ?
Bra att vi är överens hihi

Bra du tog upp det så fick jag fram en lösning i huvudet istället för att lotta i första hand.
Tävlingen handlar poäng PL vinnaren får så får bonusfrågan avgöra om mer än 1 gisssr rätt på PL.
(Dvs den som var närmast på bonus).
Citera
2023-08-07, 22:59
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Bra du tog upp det så fick jag fram en lösning i huvudet istället för att lotta i första hand.
Tävlingen handlar poäng PL vinnaren får så får bonusfrågan avgöra om mer än 1 gisssr rätt på PL.
Just glad to help

Fan, då är jag körd med West Ham!
Citera
2023-08-07, 23:00
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Det blir perfekt. Bra initiativ drickis! 👍
Citera
2023-08-07, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Har det nånsin funnits en mer överhypad manager än Erik Ten Hag? Är bara helt löjligt att se hur MU-kåren tar och överskattar den holländska flintisen.
Han gjorde det väl bra i Ajax, och nu har han haft en hel säsong i Man U där han har kunnat fundera över hur han vill att laget ska spela och vilka spelare han vill ha i truppen. Det blir spännande att se hur resultatet blir.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in