Citat:
Jag tycker inte heller det var så farligt att han gav C paddan och lite godis när han tränade.
Om jag skulle ifrågasätta något är det väl att han behövde gå och träna så direkt efter hon kom. Jag hade bara haft fult fokus på ungen. För jag hade längtat så mycket.
Självklart finns det folk som förlorat allt, de har ju dock haft något att förlora. Chrippa har ju inget. De du räknar upp som förlorat allt är väl inte heller de skarpaste knivarna i lådan.
Vist är svensken belånad. Men de har ju iallafall ett hus, det vill säga något med högt värde. Chrippa har bränt alla pengarna på luft. Han äger inget.
Om du skattar utomlands tycker jag du ska leva utomlands oxå. Som det är nu är det ju mina pengar som betalat att du har gator att köra din bil på. Det är jag som betalar så att vatten och avlopps ledningarna är så hela så du kan få in vatten i ditt hus och spola på din toalett. Det är jag som betalar så gatlysena utanför ditt hus lyset. Och jag hoppas vid gud att du inte har barn som går i skolan, eller att du utnyttjar någon form av sjukvård för då är du fan en parasit på en välfärd.
Om jag skulle ifrågasätta något är det väl att han behövde gå och träna så direkt efter hon kom. Jag hade bara haft fult fokus på ungen. För jag hade längtat så mycket.
Självklart finns det folk som förlorat allt, de har ju dock haft något att förlora. Chrippa har ju inget. De du räknar upp som förlorat allt är väl inte heller de skarpaste knivarna i lådan.
Vist är svensken belånad. Men de har ju iallafall ett hus, det vill säga något med högt värde. Chrippa har bränt alla pengarna på luft. Han äger inget.
Om du skattar utomlands tycker jag du ska leva utomlands oxå. Som det är nu är det ju mina pengar som betalat att du har gator att köra din bil på. Det är jag som betalar så att vatten och avlopps ledningarna är så hela så du kan få in vatten i ditt hus och spola på din toalett. Det är jag som betalar så gatlysena utanför ditt hus lyset. Och jag hoppas vid gud att du inte har barn som går i skolan, eller att du utnyttjar någon form av sjukvård för då är du fan en parasit på en välfärd.
Ja jag gillade hans trick med paddan, lite godis, så bra.
Tyvärr måste man träna som han om man vill ha perfekt kropp.
Börjar man en gång släppa så är risken att det blir oftare. Det är ganska benhårt
att hålla rutinen när det kommer till träning.
Men visst, kunde han skippat gym dom tre första gångerna kanske?
Men men.
Gör han som nu är det helt okey med Chloe.
Det var mycket värre första gången han tog henne till gym
1 sparkcykel dit med stackars Chloe. Jag hoppas verkligen inte så skedde igen.
2 Chloe hade inget att göra. Helt lös. Livsfarligt med så små barn.
Om han skippade sparkcykeln så har han mognat massor Chrippa. Då ska vi ge honom en klapp på
axeln.
Ja det finns många som förlorat allt. Så jävla hemskt, och tråkigt.
Hänt även 100% bra människor som kämpat och gjort allt rätt, men med ökad konkurrans
så har deras företag hamna i konkurs. De har förlorat allt sen. Hus, Bilar, fru, familj. ALLT.
Och det värsta. Hårda tider har fått många Svenska barnfamiljer supa och knarka även.
Ökat massor. Missbruk. Och allt går åt helvete med.
Så tragiskt. Människor som varit skötsamma , haft bra innan.
Man vet aldrig med livet. Inget är 100% säkert.
Tacka för varje dag du får vara frisk, och har mat samt tak över huvud.
Ta inget förgivet.
Ja svensken äger inget nästan idag. Allt är belånat till max tyvärr.
Annat var det 20år sedan då flesta ägde sina hus, eller stugan i varjefall. Och bilen.
Vi pratar om små lån den tiden, folk hade kanske 100-300tusen i lån.
Idag är det 4-10miljoner. Många har det tufft med dyr el, dyr mat, höjda räntor.
Och många har fått lämna hus och hem tyvärr.
Specielt gamla pensionärer och barnfamiljer som numera tvingas trycka i liten skit lägenhet.
Om skulderna stämmer så kan ju inte Chrippa äga något. Då är det på bekanta
som Solomon enda möjliga. Han har ju allt på farsan.
Vi får se hur han gör Chrippa. Han kanske borde ta prata om sina skulder snart om dom finns
tycker jag. Förklara kanske lite hur det blivit så, samt vad han har för planer för ordna det
isåfall. En trist video, men att vara rakryggad är bästa som finns. Erkänna några misstag och så.
Det skulle göra bara bra för honom.
Angående mig. Jag är skriven i Mann. Alltså Isle of Man. Väldigt tryggt och bra.
Har stor gård. Vi bor alla loven på Mann. Sonen ska gå klart grundskolan sen flyttar vi
till Mann sommartid, vintertid varmt land.
Jag tjänar personligen i snitt 4.3miljoner mer per år att ha mina företag i Polen jämfört med Sverige.
Räknat på senaste 5åren är det över 20miljoner mer till min bank, istället för staten i Sverige.
Alla pengar i Sverige går till Islam, Invandring. Jag är glad att inte sponsra detta.
Det gick att vara stolt över Sverige 20år sedan. Idag får man skämmas. Ingen tar emot Svensk valuta ens mer. Och inget ser ut att bli bättre, bara värre. Därför drar vi om några år.
Eventuellt tidigare redan om våldet ökar som det gjort senaste 3åren.
Har köpt , renoverat, byggt och sålt lokaler, fastigheter , mark och annat i Sverige som sidobusiness med.
Så jag har gjort mycket gott till Sverige med. Har haft byggjobbare ifrån Polen från och till
samt hyrt även ut personal när det varit brist hos andra Svenska bolag.
Jag är 100% säker att jag betalat in mer ändå till svenska staten senaste åren än vad du kommer göra under hela ditt liv.
Idag är jag en big boss. Och på väg lämna landet.
Nu så handlar tråden om Chrippa och inte om mig.
Så åter till Chrippa.
Var kul se han är med dottern igen, och det känns mycket bättre nu.
Första gången var ju ren kaos när han hade Chloe som alla minns? Hahahaha
Eller starta en GoFundMe... Jajisses