2023-08-07, 19:29
Avslutad
Jag är glad att han tog mitt råd och och undvek jätteloggor i Malmö. Kläderna var snygga och säkert dyra.
Citera
2023-08-07, 19:34
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rand0mdud3
Bra att få det verifierat så diskussionen kan gå vidare. Glöm inte fråga efter avslutade och utslag också. Tumme upp.
Han har 37 poster och alla är avslutade. Det betyder att det inte dröjer länge innan Fogden börjar knacka på hemma hos Herr Berg och börjar plocka saker. Han kan ju vinka adjö åt sin Volkswagen Tiguan.

Snacka om Gris, talar om att han tjänar så mycket mer än Julia, fast han lever på lånade pengar.
Citera
2023-08-07, 19:45
Avslutad
Citat:
Det är lätt att "leva gott" på lånade pengar..
Förutom ~50ish i skatteskuld + CSN så är det 1,3 miljoner i inkassoskulder än så länge...

https://anonfiles.com/N29ebf7az4/Chrille_Berg_Skulder_pdf?fbclid=IwAR2bSRBPXuOYOljT _zFt_yp2Zhn8OJ45cQShNd9__EujJQE5F66pzw9sMwE

För er som inte orka ladda ner

EDIT
Glömde tillägga att det inte finns ett bolag i Spanien med Christofer Berg som ägare.
30k lön som svetsate och ytterligare 50k max (oskattade) på youtube och 1,3 miljoner i konsumtionskrediter. Jag kallar det inte att ha goda finanser i alla fall, eller hur Chrippa uttrycker det. Misstänker att skuldberget kommer öka.

Citat:
Tvivlar på att Olof K har förstånd nog att efterfråga avslutade för att få alla utslag och inte bara aktuella skulder som ligger hos KF.

Edit
Tog bort det om Julia då det inte hör hemma här. Vad jag förstod det som står Christofer som ensam på alla skulder.
Tack för info.
Vilket märkligt efterblivet beteende.
Lite konstigt att han fått så mycket krediter, men men..

Nu är det pappadagar
https://streamable.com/h92yf9
Citera
2023-08-07, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Han har 37 poster och alla är avslutade. Det betyder att det inte dröjer länge innan Fogden börjar knacka på hemma hos Herr Berg och börjar plocka saker. Han kan ju vinka adjö åt sin Volkswagen Tiguan.

Snacka om Gris, talar om att han tjänar så mycket mer än Julia, fast han lever på lånade pengar.

Vet inte hur det fungerar med en leasad bil. Kan fogden ta den?
Citera
2023-08-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum

Ses vi i Monaco?
Citera
2023-08-07, 19:56
Medlem
Odd3lishs avatar
Okej, om det stämmer med skulderna drar till och med jag mig tillbaka, det där är illa, ser fram emot att få det bekräftat eller ej.
Citera
2023-08-07, 19:58
Medlem
Citat:
Vet inte hur det fungerar med en leasad bil. Kan fogden ta den?

Ja det är väl ingen slump att han kört med lessade bilar och privata hyredvärdar.

Klart de inte kan.
Senast redigerad av 400Ben 2023-08-07 kl. 20:01.
Citera
2023-08-07, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Okej, om det stämmer med skulderna drar till och med jag mig tillbaka, det där är illa, ser fram emot att få det bekräftat eller ej.

Stämmer det och du ändrar åsikt så har du min respekt faktiskt.

Finns inget värre än folk som fortsätter blunda, inte kan ändra sig osv. Detta gäller så klart åt båda håll.
Citera
2023-08-07, 20:00
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish

Kan inte du ringa imorgon? INGEN på hela Flashback kommer ifrågasätta Dig om Du säger att det stämmer. Du kan göra folk 101% säkra.
Citera
2023-08-07, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Kan inte du ringa imorgon? INGEN på hela Flashback kommer ifrågasätta Dig om Du säger att det stämmer. Du kan göra folk 101% säkra.

Ja bra även om nån på hans sida så att säga kollar också.
Citera
2023-08-07, 20:02
Avslutad
Tråkigt med det om kronofogden. Men bra om han köper billiga t-shirts nu utan en Gucci-logga på.

Hoppas Linnea visste om alla skulder. Linnea o Crippa kan få ett bra liv tillsammans.

Hon verkar ju inte bry sig om vad han säger eller hans kompisar säger i Crippas youtube videos.
Citera
2023-08-07, 20:04
Medlem
Tänk om Chrippa har miljonskulder, icke närvarande far och har inget " riktigt" kneg. Ja då är han ju värre än Rask som han spytt skit på i över 1 år!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in