• 8
  • 9
2023-06-30, 16:28
Medlem
bajssexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabianzzo
Som rubriken lyder, min son har senaste tiden blivit fullkomligt besatt av Patrick Bateman från American Psycho och sedan också Andrew Tate.

Han retweetar Tate hela tiden, köper posters av de som han hänger upp på sitt rum, citerar de hela tiden och kallar sig för en så kallad ”Sigma Male”

Han har även börjar supporta ”Olof K” som han kallas för, kollade upp hans flashbacktråd så förmodar att flashback har koll på honom.

Vad ska jag göra? Vad är grejen med dessa två internetpersonligheter?
Har samma problem, hur gick det sen TS?
Citera
2023-06-30, 16:39
Medlem
Citat:
Som rubriken lyder, min son har senaste tiden blivit fullkomligt besatt av Patrick Bateman från American Psycho och sedan också Andrew Tate.

Han retweetar Tate hela tiden, köper posters av de som han hänger upp på sitt rum, citerar de hela tiden och kallar sig för en så kallad ”Sigma Male”

Han har även börjar supporta ”Olof K” som han kallas för, kollade upp hans flashbacktråd så förmodar att flashback har koll på honom.

Då blir han snart muslim och antagligen åker han dit för sexuella ofredanden också. Väldigt icks-sigma att gilla Tate, då är man automatiskt en lättlurad följarperson som inte klarar att tänka själv och tänka kritiskt. Se genast till att han inte har tillgång till sparkapital, ta ett snack om hur man behandlar kvinnor och personer omkring en i allmänhet och ffa, att det är extremt underklass med Tate och bateman.
Citera
2023-07-18, 14:42
Medlem
Fabianzzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Då blir han snart muslim och antagligen åker han dit för sexuella ofredanden också. Väldigt icks-sigma att gilla Tate, då är man automatiskt en lättlurad följarperson som inte klarar att tänka själv och tänka kritiskt. Se genast till att han inte har tillgång till sparkapital, ta ett snack om hur man behandlar kvinnor och personer omkring en i allmänhet och ffa, att det är extremt underklass med Tate och bateman.
Nej
Citera
2023-07-22, 10:21
Medlem
Adonis.s avatar
Finns värre förebilder än Tate & Bateman liksom, typ bögen Gardell eller liknande. Var glad att din pojke har förebilder som är manliga. Ovanligt i detta feminiserade samhälle där lågt testosteron tydligen är qtt föredra framför högt. Där beta är att föredra franför alpha. Där svaghet är att föredra framför styrka.

Samhället är upp & ner, skönt att läsa om en ljusglimt i mörkret iaf.

Majoriten av dagens kvinnor måste korrigeras pga deras olydnad. En betacuck.klarar inte av en sådan uppgift. Det krävs svidande fysiska reprimander för att få rätsitda på detta sjunkande fartyg.
Citera
2023-07-22, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det här.
Citera
2023-07-22, 12:09
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Det här.

Fortfarande bättre än att bli en hjärntvättad & hbtq vänlig betacuck som i sann vänsteranda accepterar feminism & låg testosteronhalt samt ligger sömnlös pga påstådda klimatförändringar.

Tate må.vara en fucking muslim men.han kan slåss & han vet hur man behandlar en kvinna.
Citera
2023-07-22, 15:38
Medlem
Roidberts avatar
Bara han inser att Andrew Tate är en svindlare och att han inte kommer bli rik på hans kurser, så ser jag inga problem.
Citera
2023-07-23, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Fortfarande bättre än att bli en hjärntvättad & hbtq vänlig betacuck som i sann vänsteranda accepterar feminism & låg testosteronhalt samt ligger sömnlös pga påstådda klimatförändringar.

Tate må.vara en fucking muslim men.han kan slåss & han vet hur man behandlar en kvinna.
Hälsa Mecka.

Tate är beta som fan. Har du gått på hans "karriär" är du torsk som munchat hans bete.
Citera
2023-07-23, 11:07
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Hälsa Mecka.

Tate är beta som fan. Har du gått på hans "karriär" är du torsk som munchat hans bete.

Svenska ungdomars sk förebilder är beta som fan. Är du ngn som gått på svenska skolans hjärntvätt om "allas lika värde" så är det DU som munchat statens bete.

Dagens passiviserade & feminiserade ungdomar behöver andra förebilder än hbtq & svaghet. Det handlar inte om att se upp till Tate eller en fiktiv person som Bateman utan snarare om att se det arketypiska hos dem, dvs de grundläggande principer som skapar riktiga män. Det är inte fel att som man vara stark & manlig. Det är däremot fel att som.man vara svag & feminin. Tyder på ngn form av sexualiserad ohälsa, en parafili där du identifierar dig med.offret istället för att identifiera dig med förövaren. Make the swedish man great again!

Edit: Man utan testo = Svag & oduglig.
Man med testo = Stark & duglig. Simple as that.
Citera
2023-07-23, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Svenska ungdomars sk förebilder är beta som fan. Är du ngn som gått på svenska skolans hjärntvätt om "allas lika värde" så är det DU som munchat statens bete.

Dagens passiviserade & feminiserade ungdomar behöver andra förebilder än hbtq & svaghet. Det handlar inte om att se upp till Tate eller en fiktiv person som Bateman utan snarare om att se det arketypiska hos dem, dvs de grundläggande principer som skapar riktiga män. Det är inte fel att som man vara stark & manlig. Det är däremot fel att som.man vara svag & feminin. Tyder på ngn form av sexualiserad ohälsa, en parafili där du identifierar dig med.offret istället för att identifiera dig med förövaren. Make the swedish man great again!

Edit: Man utan testo = Svag & oduglig.
Man med testo = Stark & duglig. Simple as that.
Na, tycker unga killar är woke på ett bra sätt, de är inte mindre maskulina, tvärt om. Jag som millenier känna att de är mer avslappnade i sin maskulinitet än vi var som tonåringar, kan köpa tamponger åt flickvännen när de är 16 och umgås med sina gay-vänner utan att känna sig hotade i sin könsidentitet. Syrrans son hade två polare hemma innan de skulle gå ut, de spelar i samma hockeylag och jag ba "ska ni ut och klubba och ragga brudar grabbar" och han ba "ja utom Rogge för han raggar bara grabbar" varvid Rogge replikerade "japp, want that dick me" och sköt in en snus. Asmacho alla tre. Det ögonblicket illustrerar Z-generationen lite för mig och jag tycker de inte är lika skitnödiga kring att upprätthålla gamla boomer-mansroller som tom min generation. I like it.
Citera
2023-08-07, 16:57
Medlem
DenFlygandeGrisens avatar
Citat:

Jag är själv en 15 åring kille. Dessa personer har blivit kända på TikTok Andrew Tate är egentligen inte så hemsk med hans ”följare” har en tendens att spela vidare på vad han säger. Nu försvarar jag inte honom alls han har sagt skaket som både är ”otrevliga”.

Patrick Bateman är ju som du nämnde från filmen American Psycho. Han har blivit någon form av grundare för ”sigma male” det handlar om att vara en stark och självständig man. Det har dock också spelats vidare på till att ogilla kvinnor. Din son har bevisligen inte uppfattat budskapet bakom filmen.

Vad jag tycker att du borde göra är att prata med honom. Förklara hur det egentligen är och berätta om ”hur man ska vara som man”. Förklara även att Andrew Tate lura unga killar på pengar genom sin bedrägerier om hur man ”blir miljonär”.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in