2017-01-09, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
En sak som jag undrat över är hur alla dessa kändis-porr-videos alltid läcker ut på nätet.

Fick Bingo sin dator stulen ?

Hur många normala tjejer låter sig bli filmade när pojkvännen sprutar dem i ansiktet ?

Och Bingo vad skulle han med videon till ? bara spara den i datorn ?

Angelica Bremert har sjunkit väldigt lågt. Hoppas hon går i kloster snart.
Om jag kommer ihåg storyn rätt så läckte filerna ut via ett fildelningsprogram, Bingo var lite okunnig eller slarvig(?)och råkade lägga filerna i mappen han "delade" via fildelningsprogrammet. Bingo har sedan kontaktat i princip varje sajt som haft klippet uppladdat(se tråd: (FB) Bingo Rimér Sextape!!!) kanske för att klippet visar att Bingo har en ganska liten... Klippet är nummera en kultklassiker, ett få svenska sexklipp med kändisar som läckt ut av misstag

Bingo själv(?) bekräftar storyn: (FB) Bingo Rimér Sextape!!!

Relaterade trådar: (FB) Bingo: Vem har spritt mina bilder? (FB) Nya bilder på Angelica Rimér (Bremert) (Big Brother 2006)
Senast redigerad av huminten 2017-01-09 kl. 04:08.
Citera
2018-06-04, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Hehe är det Bingo själv som pratar i videon ? Vilken sensation !

Såg att Angelica inte har facebook. Är den här videon en orsak till det, dvs hon vill slippa att snuskgubbar tittar på hennes bilder ?

Det har hon men under nytt namn. Lever familjeliv nu och allt detta är historia.
Citera
2018-08-07, 18:15
Medlem
P3 verkligheten har intervjuat Angelicas kille och pappa till barnen i senaste avsnittet. Han driver tydligen något instakonto med citat från människor som han anser är idiotiska. Said by retards på insta och "Said by retards - De riktiga idioterna" heter avsnittet.

Träffat snubben och han är... Unik.... Minst sagt.
Citera
2018-09-12, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SluttyPumpkin
P3 verkligheten har intervjuat Angelicas kille och pappa till barnen i senaste avsnittet. Han driver tydligen något instakonto med citat från människor som han anser är idiotiska. Said by retards på insta och "Said by retards - De riktiga idioterna" heter avsnittet.

Träffat snubben och han är... Unik.... Minst sagt.

Anders Westgerd?
Citera
2020-08-28, 19:21
Medlem
Silltunnas avatar
Vad gör denna söta tjej nuförtiden?
Citera
2020-10-14, 11:28
Medlem
Gavins-Friends avatar
Någon som har kvar några gamla klipp eller bilder?
Citera
2023-08-06, 22:40
Medlem
Precis börjat sätta mig in hela Bingo-Julia versumet och just läst klart Bingans bekännelsebok. Lite nyfiken blir man ju på vad Miss Bremert pysslar med idag? Hon verkar ju ha lämnat hela sitt gamla porriga liv bakom sig, eller vet ni nåt mer??
Citera
2023-08-09, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huminten
Om jag kommer ihåg storyn rätt så läckte filerna ut via ett fildelningsprogram, Bingo var lite okunnig eller slarvig(?)och råkade lägga filerna i mappen han "delade" via fildelningsprogrammet. Bingo har sedan kontaktat i princip varje sajt som haft klippet uppladdat(se tråd: (FB) Bingo Rimér Sextape!!!) kanske för att klippet visar att Bingo har en ganska liten... Klippet är nummera en kultklassiker, ett få svenska sexklipp med kändisar som läckt ut av misstag

Bingo själv(?) bekräftar storyn: (FB) Bingo Rimér Sextape!!!

Relaterade trådar: (FB) Bingo: Vem har spritt mina bilder? (FB) Nya bilder på Angelica Rimér (Bremert) (Big Brother 2006)

Ja, var ju rätt mycket som låg med i den läckan. Förutom toalettfilmerna var det ju rätt mycket andra bilder och filmer. Bl.a. när de är på klubb i USA och Angelica strippar till topless, hon suger av en annan man i en bil och när hon pissar i skogen. Har också för mig att Peyres nakenbild, där hon står vid stegen, var med i denna läcka.
Citera
2023-08-16, 16:55
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertAlbert
Ja, var ju rätt mycket som låg med i den läckan. Förutom toalettfilmerna var det ju rätt mycket andra bilder och filmer. Bl.a. när de är på klubb i USA och Angelica strippar till topless, hon suger av en annan man i en bil och när hon pissar i skogen. Har också för mig att Peyres nakenbild, där hon står vid stegen, var med i denna läcka.

Vill ju se allt. men...

Såg nyligen knullfilmen med avslutande ansiktsprut och där hon äter sperma med fingrarna. bra lite film.
Citera
2023-08-18, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Vill ju se allt. men...

Såg nyligen knullfilmen med avslutande ansiktsprut och där hon äter sperma med fingrarna. bra lite film.
Hade gärna delat, men Bingo verkar ju harvat rätt bra rättsligt i flera år.
Det var ingen knullfilm med ansiktssprut - var såg du den?
568 var knull i badrummet. Alla andra sug.
Citera
2023-10-15, 23:20
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertAlbert
Hade gärna delat, men Bingo verkar ju harvat rätt bra rättsligt i flera år.
Det var ingen knullfilm med ansiktssprut - var såg du den?
568 var knull i badrummet. Alla andra sug.

var bara att söka på henne eller bingo o sexfilm eller så. den finns lite överallt ju.
Citera
2023-11-01, 14:19
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karinsalskling
Precis börjat sätta mig in hela Bingo-Julia versumet och just läst klart Bingans bekännelsebok. Lite nyfiken blir man ju på vad Miss Bremert pysslar med idag? Hon verkar ju ha lämnat hela sitt gamla porriga liv bakom sig, eller vet ni nåt mer??

Vad gör denna blondin, återvände hon hem till Göteborg (Landvetter) efter sin sorti från Bingo, antar att hon ivf inte har pluggat vidare till Kärnfysiker direkt, men som sagt, vad gör hon av idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in