Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Det tror jag också. Ibland tar det tid att dö. För de som fått lungor och hjärta påverkade av viruset så kanske de inte dör inom 14 dagar, men de kan högst troligt fått sin förväntade livslängd förkortad med åtskilliga år.
Har du en källa på att man får lungskador av viruset? Alltså av de varianter som cirkulerat efter 2020..
Nej, det har du inte. Precis som antovaxxarna som påstår att alla som dör är pga vaccinet.
Detta trots att Sverige inte har någon överdödlighet att tala om efter sista virusvågen..
Och då är vi ganska välvaxxade här.
Självklart finns det folk som får diverse skador av viruset precis som alla andra virus. Och självklart finns det folk som fått skador av skräpvaccinet mot covid, men så utbrett är det inte.
Jag känner inte i en enda som fått sämre hälsa efter varesig pandemin eller vaccinet, och då anser jag mig ha ett ovanligt stort kontaktnät.
Inte en enda käft blev allvarligt sjuk under pandemin, och inte en enda har några konstiga symptom efter sprutan som det verkar finnas oändliga anekdoter av här på forumet..