2023-08-05, 22:22
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Vilken idiot! Sparkar sig själv och förespeglar att han är konsult!!🤣
Konsult med specialitet som Hur man åker fast på dumpen, slickar fitta och hur man tar riktigt dåliga selfis!
Han har enskild firma i eget namn, den kan nog ge några spänn per uthyrd skoter (han har två, så dubbelt upp).
Citera
2023-08-05, 22:33
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
Jag fattar verkligen inte varför sockerpappan låter sin Facebook ligga kvar där man lätt hittar frun och barnen. Verkar som han är mer intresserad av att skydda företaget än familjen.
Citera
2023-08-05, 22:50
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch
Jag fattar verkligen inte varför sockerpappan låter sin Facebook ligga kvar där man lätt hittar frun och barnen. Verkar som han är mer intresserad av att skydda företaget än familjen.
Han är väl i full panik och förnekelse: "det kan inte vara sant!", och försöker rädda sig kvar i det liv han tills i förrgår kände: stor gård sen ett år tillbaka, nytt företag ("fri att jobba som jag vill!"), leksaker i form av skotrar och mc:s, välartade barn, etc.

Han ville ju bara vara lite otrogen, på arbetstid, med ett barn...
Citera
2023-08-05, 22:52
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Vilken idiot! Sparkar sig själv och förespeglar att han är konsult!!🤣
Konsult med specialitet som Hur man åker fast på dumpen, slickar fitta och hur man tar riktigt dåliga selfis!
Fast han är sjukt snygg!😂
Citera
2023-08-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Bor i norra Stockholm, verkar jobba på Söder, egenföretagare, 51 år, gift, verkar ha minst en "grabb", åker till fjällen och är med i en skoterklubb...
Två barn och en fru. Stackarna, fyfan vad vidrigt gjort av äcklet.
Citera
2023-08-05, 22:57
Medlem
Citat:
Han är väl i full panik och förnekelse: "det kan inte vara sant!", och försöker rädda sig kvar i det liv han tills i förrgår kände: stor gård sen ett år tillbaka, nytt företag ("fri att jobba som jag vill!"), leksaker i form av skotrar och mc:s, välartade barn, etc.

Han ville ju bara vara lite otrogen, på arbetstid, med ett barn...

Åhhh gud jag blir alldeles pirrig av lycka nu. Såg honom på Facebook. Han är allt som jag hatar! Han är friluftsmongo och verkar vara idrottsintresserad. Nån slags storstadsmedelklass, dessutom hundägare. Bra fallhöjd på honom. Jag hoppas så innerligt att han tar livet av sig. Inte nu, men om typ 2 år, så han hinner lida som Mr.X.
Citera
2023-08-05, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chablisnoir
Du har rätt.
Han har ändrat sitt förnamn också.
Citera
2023-08-05, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Fy fan vad jobbigt för #265ans fru. Tillsammans kör de sitt nystartade företag som verkar vara välmående. Har ju flyttat till nya adressen för ett år sedan. Måste ha lämnat sina anställningar för att göra allt detta tillsammans. Snacka om att hon får sin värld raserad pga denna idiot. Fatta att ha hela sitt liv investerat i en man som vill köpa sex av barn och som har använt en app i tio år för att leta "härliga sexträffar".
Hon verkar fortfarande arbeta på bank.
Citera
2023-08-05, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Ändå 3289 dagar på KIK. Det är fan 9 år.
Denna man är RIKTIGT farlig. Han har absolut våldtagit under denna tiden.

Lider med familjen. En dotter på 18.

Fy fan.
Son under 16 (syns ej på eniro mm) också.
Ja så jävla synd om familjen. Jävla vidron som gör så mot sina nära, vilket jävla äckel.
Citera
2023-08-05, 23:09
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Två barn och en fru. Stackarna, fyfan vad vidrigt gjort av äcklet.
Ja. Fin gård med två bostadshus och en del andra byggnader, inköpt för 7 miljoner förra året. Underbar miljö, dottern har säkert planerat för hästar, pappa lovat (men mest fantiserat om hennes underliv). Riktigt hemskt alltihop, skolstart om någon vecka...
Citera
2023-08-05, 23:12
Medlem
Citat:
Ja. Fin gård med två bostadshus och en del andra byggnader, inköpt för 7 miljoner förra året. Underbar miljö, dottern har säkert planerat för hästar, pappa lovat (men mest fantiserat om hennes underliv). Riktigt hemskt alltihop, skolstart om någon vecka...
Dotter tog studenten i våras.
Citera
2023-08-05, 23:15
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Dotter tog studenten i våras.
Too old...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera