2023-08-05, 18:46
Medlem
Full-Retards avatar
Jo lite lustigt att de marknadsför sig så då de flesta mena inte dricker mjölk av kulturella skäl och för att de blir dålig i magen.
Kulturellt skäl: Det är bara barn som dricker mjölk.
Citera
2023-08-05, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSmurf
Det blev mycket lättare att förstå Woke-reklam efter att man kommit fram till att reklam alltid riktat in sig mot den outbildade/dumma personen. När TVn var ny var det kvinnorna, nu är det negrerna samt de som köpt Wokism, men anledningen är samma. Satsa din reklam på den mest korkade gruppen i samhället så kommer du sälja mer av din produkt.

De utbildade kommer inte handla efter vad det går för reklam på TV. Jag undrar dock om vissa företag skjuter sig i foten när de satsar på mörkhyade och inte Woke-människor, då många mörkhyade kikar på TV från andra länder snarare än Kanal 5.

Helt med dig i din analys. Dock är ju kvinnor väldigt liberala, utbildade eller inte, och jag tror att män som kan tänka inte har så mycket att sätta emot kvinnors Vännine-välde.

Jag har självmant valt att gå utanför mitt Vännine-välde, och det har kostat kan jag säga. Tur att jag vet var jag står.
Citera
2023-08-05, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Jo lite lustigt att de marknadsför sig så då de flesta mena inte dricker mjölk av kulturella skäl och för att de blir dålig i magen.
Kulturellt skäl: Det är bara barn som dricker mjölk.

Sant. Hur konstig marknadsföring som helst.
Citera
2023-08-05, 19:04
Medlem
fittslems avatar
Handlar om att vara inkluderande och godhetsignalera. Har ingenting med att få mörkhyade att köpa mjölk.
Sedan så slipper dom klagande PK-mongon som säger att det är för många vita, tidningsrubriker osv.
Citera
2023-08-05, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Handlar om att vara inkluderande och godhetsignalera. Har ingenting med att få mörkhyade att köpa mjölk.
Sedan så slipper dom klagande PK-mongon som säger att det är för många vita, tidningsrubriker osv.

Så är det nog, men hur dåliga marknadsförare har ARLA kan man fråga sig. GO WOKE GO BROKE var ju högaktuellt för typ två-tre år sedan.
Citera
2023-08-05, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem

Så kan det absolut förhålla sig. Slipper mätningar från diverse myndigheter och institut om det är 100 negrer i deras marknadsföring. VÄRDEGRUNDEN UPPFYLLD TILL 100 PROCENT.

KOM IGEN ARLA, vet att ni har 100 procent koll på er marknadsföring och vad som sägs och skrivs om er. Vad säger ni om era prioriteringar om svarta i ALL er reklam, och hur vi svenskar ska reagera på det.

Svara.
Senast redigerad av Norrlandssommar 2023-08-05 kl. 19:21.
Citera
2023-08-05, 19:34
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Integration och invandring --> Reklam och marknadsföring
/Moderator
Citera
2023-08-05, 19:42
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
HM är likadant med sina reklamer, påpekade det och de svarade aldrig.

Och Comviq med sin lilla irakiska muslim som enbart kan några få svenska ord och liknar en sorts muslim-Mario. De har gjort honom mångmiljonär med reklamfilmerna med honom som pågått hur länge?

Det är bara muslimer och negrer i minst 80% av all reklam jag ser.
Citera
2023-08-05, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Och Comviq med sin lilla irakiska muslim som enbart kan några få svenska ord och liknar en sorts muslim-Mario. De har gjort honom mångmiljonär med reklamfilmerna med honom som pågått hur länge?

Det är bara muslimer och negrer i minst 80% av all reklam jag ser.

Ja. MINST 80 procent muslimer och negrer i all svensk reklam. Sjukt bortom allt förstånd.
Citera
2023-08-05, 20:27
Medlem
Har bojkottat Arla i ca 10 år. Ja vi delar tyvärr inte samma värdegrund.
Citera
2023-08-05, 20:33
Medlem
9 sidor i tråden men inte en enda länk till den här hemska reklamen som TS pratar om? Var kan jag se en reklam för Arla där 95% är afrikaner eller araber?
Citera
2023-08-05, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baradk
Har bojkottat Arla i ca 10 år. Ja vi delar tyvärr inte samma värdegrund.

Förebild. Själv har jag köpt min sista mjölk mm från ARLA.
Sverigehatarna ARLA har gjort sitt. F OFF.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in