Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Det är krig och tyvärr drabbas civila och det var ju därför denna konflikt skulle ha förhandlats bort men det ville inte väst, Ukraina skulle offras för vår "frihet och demokrati". Nu är det så att Ukraina dödat massor av civila i Donabas, sina egna forna medborgare bara för att dom vände Kiev ryggen 2014. Jag har sett massor av filmer från Donbas och främst Doneskt över granatbeskjutna städer och byar med döda och skadade civila. Exakt hur många civila Kievregimen dödat vet jag inte men det är tusentals.
Det här är ju en av orsakerna till Rysslands invasion, att få ett slut på inbördeskriget som dödar etniska ryssar och rysktalande.
Jag är inte rädd för något för jag är på rätt sida av historien och har även sanningen på min sida. Det är du som senare kommer att skämmas precis som det tyska folket fick göra efter andra världskriget.
Eftersom att rena och kristallklara fakta på HUR MÅNGA civila som i VERKLIGHETEN fått sätta livet till i DONBAS har uppvisats TUSENTALS gånger i tråden (vilken du följer) så är fan ta mig ett mirakel att du FORTFARANDE kan sitta och häva ur dig saker som om att det inte pratats om förr.
När någonting är klarlagt med BEVISLIGA fakta, så börjar man inte om på ruta ett som om att man lever i Lala-land och hoppas på att någon ny idiot skulle komma hit och "nappa" på dina lögner.
Info (användaren) presenterade FAKTA om just dessa hundratal civila som fått stryka på foten i Donbas, och dessutom BEVISLIGEN för att de FLESTA av dessa så kallade civila sprang runt med sponsrade kalashnikovs från RYSKA STATEN.
Varför upprepar du sådant som redan är bordlagt, bevisat, signed sealed and delivered??
Det gör ju bara att all denna FANATISKA textmassa du sitter och spottar ut här för att underminera Sverige, USA och väst bara blir ÄNNU MINDRE trovärdig