Citat:
Ursprungligen postat av
Cykelhjelm
Hur lång är du?
Det många inte verkar fatta är att hur mycket protein man äter + sättet man tränar är en bidragande faktor…
Har själv tränat i princip hela livet, började med Wushu vid 3 sen gick över till Kung Fu, taekwondo, karate osv. Bara calisthenics.
Äter kanske 150g kött max, väger 48kg är ca 150cm (tjej) så jag är pytteliten. Jag kan inte bänka 100kg som du säkert lätt klarar, däremot klarar jag enkelt av handstand pushups.
Bara köra på

Får man PMa och fråga på saker?
Ja du kan fråga, men jag har proffs Coach. Mitt tips är att du skaffar en själv som
bygger schema åt just dig, din ålder, kön, vikt, och mål. Med mera. Är avancerat faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lillarapunzel
Håller med, kommer inte ihåg nu i vilket sammanhang han sa det, men någon gång nämnde han att det krävdes typ 500 g kött till en måltid för att han skulle bli mätt

Med de mängderna protein är det ju inte heller svårt att förstå varför han har mycket muskler.
Tycker förövrigt inte att han är
så våldsamt krallig att det skulle vara något konstigt, vilket vissa i tråden vill hävda. Absolut, han har mycket muskler, men han tränar ju också mycket.
Min Coach säger att protein överskott är naturens anabola så det stämmer japp.
Viktigt med bra sömn, och segt protein även sent på¨kvällen då muskler byggs under sömnen.
Du ska alltid ha överskott, alltid dygnet runt, så fort du får proteinbrist så failar det.
Citat:
Ursprungligen postat av
HatarBogar
Han har tagit oxar / dbollsr.
Man ser de på hans äckliga acne han har rätt tydligt enligt mig
Dbols är bra booster inför passen. Räcker ta 20-30mg 1-2h innan passet, inget du behöver äta dagligen, eller vilodagar sa min Coach. Men jag vågar inte ta det eller annat då vi har
Blodtryck i släkten och lite annat. Just nu är mitt tryck bra. Men det beror säkert på all Omega
tillskott jag trycker i mig.
Jag har i varjefall tur att ha bra kroppsbyggar gener. Farsan är ju stor naturligt, det var jag med innan jag började ens träna.
Det var ju allt tjat om att jag har gener för bli kroppsbyggare som till sist fick mig att bli en.
Och jag kör naturligt.
Dbol är ganska farligt om man tar det länge, specielt dagligen. Gör inte det snälla.
Testo ska man endast ta om man har brist. Det får man ifrån doktorn då.
Det är mkt viktigt ha koll på rätt nivå. Annars kan man få värsta vattensamlingen och annat skit.
Varför har så många kroppsbyggare dött i förtid? Ja det är allt gift de trycker som
Dbols, Testo med mera i överdos.
Dom äckligt rika kör ju HGH och sådant ifrån miljonärs kliniker, de klarar det oftast därför.
Som the Rock. Men då kostar det runt miljonen per år.
Jag hade kunnat tänka mig prova rikemans kändis klinik med HGH kontrollerad eventuelt.
Men det är bara glömma i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
:Ericus
Du verkar lite fixerad vid Sampe. Är du du smygbög i honom, och önskar uppskattning från honom?
Jag skiter i hans läggning, tycker att han är en skön person. Förstår inte varför vissa måste haka upp sig på om han är bög eller inte. Killgissar att han troligen inte är gay. Är han bi/gay så förändrar det inte min bild om honom som människa.
Jag har bara sett 5 avsnitt med sampe i år max, förra året typ samma, jag gillar bilar jag. Och mat.
När det är Hamburger SM och liknande då kollar jag. Och när han köpte sin nya Audi.
Sökte på godaste hamburgare eller liknande och hittade Sampe, hade ingen aning om vem han var.
Sen har jag pratat om hans träning bara lite kort med en som är insatt.
Och denna sa att Sampe är testad redan negativ.
Sampe gör rätt som trycker sjuka mängder kött ofta.
Som sist jag såg med kroppsbyggar tjejen drog han i ett kilo entrecote på någon få minut efter passet, och extra pizza även. Han äter som en häst. Klar man får muskler då