2023-08-04, 18:40
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Är det Generalens källor som varit i farten nu igen?

Nej, Fat Frank blir det. Egen produkt och allt ju Bättre än så blir det inte.
Tänker inte hänvisa till källor eller länka något!

Tror fan inte det skulle vara helt fel, tillbaka till rötterna igen och lära sig ödmjukhet på nytt
Citera
2023-08-04, 18:41
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Jag kräver källa, gärna påhittad
Vill höra en uppdiktad historia hur salig han är att få ta över West Ham.
Det stod på sidan som du skickade till mig, så du vet att det stämmer
Citera
2023-08-04, 18:43
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Tänker inte hänvisa till källor eller länka något!

Tror fan inte det skulle vara helt fel, tillbaka till rötterna igen och lära sig ödmjukhet på nytt

Bara du är 130% säker så är det lugnt för min del.

Japp. Tycker det skulle vara rätt coolt faktiskt. Å kebaben i östra London är det inget fel på
Citera
2023-08-04, 18:46
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Bara du är 130% säker så är det lugnt för min del.

Japp. Tycker det skulle vara rätt coolt faktiskt. Å kebaben i östra London är det inget fel på
Antonio har till och med bekräftat att Zidane väntar på att jobbet i Londons Stolthet ska bli ledigt!
Citera
2023-08-04, 18:48
Medlem
Drickbacks avatar
Xabi Alonoso förlänger med Leverkusen till 2026, precis lagom tills Klopp’s kontrakt går ut. Kan omöjligen vara en slump
Citera
2023-08-04, 18:49
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Antonio har till och med bekräftat att Zidane väntar på att jobbet i Londons Stolthet ska bli ledigt!

Ryktas att det finns ett rum på träningsanläggningen där man kan gå in och dunka skallen när man känner för det. Passar ju Zidane som handen i handsken

Han är klar!
Citera
2023-08-04, 18:50
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Jag kräver källa, gärna påhittad
Vill höra en uppdiktad historia hur salig han är att få ta över West Ham.
https://www.tribalfootball.com/articles/west-ham-striker-antonio-scoffs-zidane-won-t-go-to-spurs-4452101 Om man VERKLIGEN läser mellan raderna och vill se det så kan man tolka det som att han redan är klar för West Ham? Är det tillräckligt pålitlig källa?
Citera
2023-08-04, 18:51
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ryktas att det finns ett rum på träningsanläggningen där man kan gå in och dunka skallen när man känner för det. Passar ju Zidane som handen i handsken

Han är klar!
Klar är han väl inte? Det är upp till West Ham att bestämma om dom ska satsa på honom eller någon med lite mer erfarenhet nu
Citera
2023-08-04, 18:55
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Klar är han väl inte? Det är upp till West Ham att bestämma om dom ska satsa på honom eller någon med lite mer erfarenhet nu

Han är lika klar som Conte var för Arsenal. Där har vi ett till namn förresten Fan det finns att välja på alltså. Men bara det bästa duger och åt Londons största klubb såklart!
Citera
2023-08-04, 18:58
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
https://www.tribalfootball.com/articles/west-ham-striker-antonio-scoffs-zidane-won-t-go-to-spurs-4452101 Om man VERKLIGEN läser mellan raderna och vill se det så kan man tolka det som att han redan är klar för West Ham? Är det tillräckligt pålitlig källa?
Njaaaaaaaa tveksamt, roligare kan du 😋
Citera
2023-08-04, 18:59
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Han är lika klar som Conte var för Arsenal. Där har vi ett till namn förresten Fan det finns att välja på alltså. Men bara det bästa duger och åt Londons största klubb såklart!
Måste ju tänka på vem som kan ta EL-titeln iår och CL inom tre år. Är Zidane, Conte eller SuperFrank bäst för jobbet?
Citera
2023-08-04, 19:00
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Njaaaaaaaa tveksamt, roligare kan du 😋
Nu är inte detta humortråden och jag hänvisar till fakta och trovärdiga källor. Tror du inte Antonio har koll på vad som händer i klubben?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in