Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-04, 17:13
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenlysandeJarl
Stockholm Pride håller idag ett "regnbågsdisco" för trans-barn UPP till 13 år.

https://program.stockholmpride.org/s...ansbarn?q=barn

Hur jävla sinnessjukt är inte detta egentligen? ska detta verkligen få normaliseras? Det är alltså barn under 13 år det handlar om, som knappt har kommit in i puberteten än. Det är föräldrarna som lurat i barnen detta och inget annat, allt för att vara "speciella" HBQTQI o allt vad fan det heter...

Lämna barnen utanför pride, snälla!

Sådant här bekräftar det jag trott. Att ganska många som är mot trans för barn är pedofiler. Då vill man ha bort blickarna från sig själva och man pekar på trans och säger att de är pedofiler.

Användaren har en tråd där han vill ligga med så unga som möjligt. Han sätter gränsen vid 15 bara för att det är lagligt. Men det är uppenbart att han vill ha dem yngre än så. Vidrigt.
Citera
2023-08-04, 17:14
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Förälder eller annan närstående får gärna lämna och hämta men festar gör barnen själva tillsammans med ledarna som själva är transpersoner.

Herregud

Ja man kan ju undra vad som händer där....

Tycker så synd bara om dessa barn fan under 13 år som får utstå detta spektalet och blir säkert sexuellt utnyttjade på något sätt.
Citera
2023-08-04, 17:17
Medlem
Konstigt att inte media reagerat, eller kanske inte då hade ju Söder fått rätt, något liknade i annan "förening" så har det varit första sida.
Senast redigerad av tjanska 2023-08-04 kl. 17:32.
Citera
2023-08-04, 17:26
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Sådant här bekräftar det jag trott. Att ganska många som är mot trans för barn är pedofiler. Då vill man ha bort blickarna från sig själva och man pekar på trans och säger att de är pedofiler.

Användaren har en tråd där han vill ligga med så unga som möjligt. Han sätter gränsen vid 15 bara för att det är lagligt. Men det är uppenbart att han vill ha dem yngre än så. Vidrigt.

Logik är inte din starka sida va? Hur fan tänkte du nu, om man är EMOT att små barn blir påtryckta trans och utnyttjas av pedofiler, ja DÅ är man pedofil? 1+1= 7 i din värld antar jag.

Nej det jag skrev i den tråden är precis det jag menar och inte yngre än så, vad vet du om det? Jag undrade och bad om tips om hur man kunde ragga på unga vuxna mellan 15-20, inget fel där varken moraliskt eller lagligt.
Citera
2023-08-04, 17:28
Avstängd
Och vissa här klaga på mig när jag sa att prise va pedofiljävlar!!
Citera
2023-08-04, 17:32
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Förälder eller annan närstående får gärna lämna och hämta men festar gör barnen själva tillsammans med ledarna som själva är transpersoner.

Herregud
Är väl inte så uppseendeväckande att man inte vill ha vuxna med på ett barndisco?
Citera
2023-08-04, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Är väl inte så uppseendeväckande att man inte vill ha vuxna med på ett barndisco?
Hade det varit "ungdomsdisco" hade jag hållit med dig för då skäms man för sina föräldrar och lite kritiskt tänkande (och kan själv säga emot om man inte vill) men nu var det upp till 13, låg/mellanstadium.
Senast redigerad av tjanska 2023-08-04 kl. 17:38.
Citera
2023-08-04, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenlysandeJarl
Stockholm Pride håller idag ett "regnbågsdisco" för trans-barn UPP till 13 år.

https://program.stockholmpride.org/s...ansbarn?q=barn

Hur jävla sinnessjukt är inte detta egentligen? ska detta verkligen få normaliseras? Det är alltså barn under 13 år det handlar om, som knappt har kommit in i puberteten än. Det är föräldrarna som lurat i barnen detta och inget annat, allt för att vara "speciella" HBQTQI o allt vad fan det heter...

Lämna barnen utanför pride, snälla!

Det händer värre grejer än transdisco. 11-åringar som får stopphormoner för att inte hamna i puberteten, sen får de det andra könets hormoner för att bli lik det
Citera
2023-08-04, 17:53
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet

Men tramspersonerna är vuxna eller ser dom sig som barn också?
Citera
2023-08-04, 17:55
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Men tramspersonerna är vuxna eller ser dom sig som barn också?
Hur man ser sig själv har ingen bäring i detta läge. Är du äldre än 13 så kommer du inte in på discot.
Citera
2023-08-04, 17:57
Medlem
Fy fan vad vidrigt, Björn Söder hade som vanligt rätt i sina kommentarer.

Hur kan någon förälder låt sina barn gå dit?
Citera
2023-08-04, 18:06
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungsgran
Fy fan vad vidrigt, Björn Söder hade som vanligt rätt i sina kommentarer.

Hur kan någon förälder låt sina barn gå dit?
Ja usch och fy för föräldrar som tillåter sina barn att gå på disco med likasinnade jämnåriga. Nästan så att man vill förbjuda nationella, religiösa eller scouter från att anordna sommarläger för barn i samma veva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in