2023-08-04, 10:28
Medlem
Kanonklass avatar
Rökte en joint utomhus igår drack 2-3 öl. Vaknade upp ute i skogen 6 timmar senare. Någon mer som råkat ut för liknande? Hundra procent säker på att det var något mer i haschet. Riktigt läskigt. Ångest deluxe idag.
Senast redigerad av Kanonklas 2023-08-04 kl. 10:30.
Citera
2023-08-04, 10:47
Medlem
Ont i rumpan också?
Citera
2023-08-04, 10:51
Medlem
Kongruensbojds avatar
Det kanske var tre st Arboga 10,2?
Citera
2023-08-04, 11:00
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av passaterik93
Ont i rumpan också?

Nej inte specifikt. Hela kroppen skulle jag säga. Helt förstörd.
Citera
2023-08-04, 11:16
Medlem
snooper123s avatar
Spice?
Citera
2023-08-04, 11:33
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Spice?

Nästan säker på att det är spice pulver i haschet. Jävla fittor. Man kan fan dö av det där skiten. Inte minst vakna upp ute i en skog, det hade ös regnat hela kvällen men var helt utslagen långt inne i skogen.
Citera
2023-08-04, 11:41
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Nästan säker på att det är spice pulver i haschet. Jävla fittor. Man kan fan dö av det där skiten. Inte minst vakna upp ute i en skog, det hade ös regnat hela kvällen men var helt utslagen långt inne i skogen.
Har hänt mig också faktiskt, det var därför jag skrev det.

Skulle röka rohypnol med min langare en gång. Eller han sa iaf att det var roppar men det som hände var att jag fick grov ångest, allt började hacka/lagga liksom och jag kunde inte stå upp.

Så ja jävla fittor man kan inte lita på dem.
Citera
2023-08-04, 11:57
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Har hänt mig också faktiskt, det var därför jag skrev det.

Skulle röka rohypnol med min langare en gång. Eller han sa iaf att det var roppar men det som hände var att jag fick grov ångest, allt började hacka/lagga liksom och jag kunde inte stå upp.

Så ja jävla fittor man kan inte lita på dem.

Fy fan sånt där är helt oförlåtligt. Kanske tur att man inte minns något av vad man gjort. Hoppas dom röker skiten själva o slarvar bort allting.
Citera
2023-08-04, 11:59
Medlem
Kanonklass avatar
Undrar vad för gift dom lagt på haschet. Känns som man gått 12 ronder med Tyson.
Citera
2023-08-04, 12:09
Medlem
Vitman-33s avatar
Citat:
Undrar vad för gift dom lagt på haschet. Känns som man gått 12 ronder med Tyson.
Låter som krampanfall, allvarligt sådant. Ännu ett exempel på hur den Svenska narkotikapolitiken höll på skörda ännu ett liv. Hoppas allt ordnar sig för dig och var mer försiktigt nästa gång tills vettigare lagar i det här landet genomförs. Vi är väl nästan sist i EU med dessa lagar från tiden då man brände häxor på bål..
Senast redigerad av Vitman-33 2023-08-04 kl. 12:12.
Citera
2023-08-04, 17:56
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitman-33
Låter som krampanfall, allvarligt sådant. Ännu ett exempel på hur den Svenska narkotikapolitiken höll på skörda ännu ett liv. Hoppas allt ordnar sig för dig och var mer försiktigt nästa gång tills vettigare lagar i det här landet genomförs. Vi är väl nästan sist i EU med dessa lagar från tiden då man brände häxor på bål..

Får känslan att det var nog EP eller liknande. Hade det varit någon mindre härdad person hade dom förmodligen strukit med. Detta var något annorlunda.
Citera
2023-08-04, 19:20
Medlem
Vitman-33s avatar
Citat:
Får känslan att det var nog EP eller liknande. Hade det varit någon mindre härdad person hade dom förmodligen strukit med. Detta var något annorlunda.
EP, korrekt benämning. Om du inte redan uppsökt sjukhus så är det god tid att göra det. Efter ett anfall så ökar risken för ett nytt. Minnet försvinner men kommer sakta tillbaks. Värk i hela kroppen, pratar gympass ggr 10. Mkt farligt tillstånd, fria luftvägar samt kramplösande intravenöst eller rektalt vid tillgång. Kontakta sjukvård omedelbart. Se till att inte vara ensam tills dess.
Senast redigerad av Vitman-33 2023-08-04 kl. 19:26.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in