Citat:
Ursprungligen postat av
AnonOnMouse
Brottsliga handlingar är såklart brottsliga handlingar och de bör straffas och dessa straff mot blåljuspersonal tex bör bli mycket hårdare. Kom ihåg, det kan vara SVENSKA MEDBORGARE vi talar om. Det har inget med etnicitet att göra.
Varför har det ingenting med etnicitet att göra? Tror du att din etnicitet förändras om du får ett svenskt uppehållstillstånd eller? Blir jag en arab om jag får uppehållstillstånd i Irak?
Ingen av dessa människorna är etniska svenskar. Det finns inget fall som jag känner till, där en massa etniska svenskar har kastat stenar på polisen. Det närmsta jag kan komma på är EN svensk ung man som under Göteborgs-kravallerna kastade stenar på polisen. Thats it. Under koran-kravallerna fanns det en massa mammor som tillsammans med sina barn kastade stenar på polisen. Försök leta upp ett enda fall där en svensk mamma tar sina barn till en demonstration och kastar stenar på andra människor. Det är så primitivt det bara kan bli, och det kommer givetvis från invandringen. Om vi inte hade haft någon invandring, hade vi inte haft detta problem. Eller rättare sagt, om vi inte hade haft någon utom-europeisk invandring, hade vi inte haft detta problem. Slaviska mammor tar inte heller sina barn till en demonstration och kastar stenar på människor.