2023-08-03, 23:12
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toddenxd
Tycker synd om män som har svårt att få till det med en kvinna. Diagnoser eller vad sjutton som helst som är ivägen. Då borde man kunna betala föret.
Du tror inte det finns en massa fruntimmer med diagnoser och va 17 som helst som också vill ligga?
Citera
2023-08-03, 23:19
Avslutad
Om det kan rädda liv så kan jag ställa upp
Citera
2023-08-03, 23:26
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Du tror inte det finns en massa fruntimmer med diagnoser och va 17 som helst som också vill ligga?

Världens fulaste kvinna skulle troligtvis få fler matchningar på tinder än en medelmåttig snubbe.

Litet socialt experiment:

https://www.youtube.com/watch?v=fPfiU8lXges
Citera
2023-08-03, 23:27
Medlem
Du beskriver ju 2 helt olika situationer.

Ena är därsexet med stor sannolighet är med en kvinna som mår psykiskt dåligt och kanske tvingas sälja sex.
Det andra, sex med en kändis som gör det helt frivilligt, är nåt helt annat.

Att köpa sex av en tjej som verkligen vill det och inte tvingas till det tycker jag är helt okej.
Jag är man men jag skulle absolut kunna sälja sex till vissa personer.
Skulle nog faktiskt vara mitt drömjobb, att ligga med massa brdar och få betalt för det.
Sen att brudarna kanske mer är åt det lite fulare hållet spelar ingen roll, fitta är fitta.

Så ja, man kan vara både för och emot prostution då prostotutioninte ser exakt likadan ut varje gång.
Citera
2023-08-03, 23:36
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Jag skulle aldrig kunna gå till en prostituerad/hora som ligger med 10 äckliga torskar om dagen lr blir tvingade av maffian att sälja sig osv…
Förstår inte att killar kan bli så desperata.

Men, så kommer ett stort Men..
Hur skulle ni göra om ni fick chansen att ligga med en skitsnygg model lr känd snygg skådis lr nån annan drömtjej ni har, för säg 1500kr?
Skulle ni då ta chansen?
Jag skulle nog göra det, lr jo det skulle jag göra.
Är jag en hycklare då, är ni?

Jag skulle säga att det handlar om företeelsen som så, jämförd med vad man tänker själv.

I mitt tycke skall det vara legalt och att en modern liberal stat mår bättre av att hela marknaden är som alla andra. Kort sagt, jag tycker inte att Sveriges lagstiftning är korrekt här, och tror att trafficking och utnyttjande bäst stoppas om allt är över bordet.

Men jag skulle själv aldrig köpa sex. Jag har varit med fantastiskt snygga tjejer, och känner inget behov av att betala.

Snarare skulle jag betala för att ge arbetarna rast, men risken är väl att de kämpar på ändå.
Citera
2023-08-03, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv

Går att applicera valfritt kön i frågeställningen
Citera
2023-08-04, 01:32
Medlem
Det är som helt 2 olika scenarion.

Ena fallet är tjejen utnyttjad/utsatt
Andra fallet handlar om en som är godvillig.

Så nej du är ingen hycklare, du har bara sundare värdering kring ämnet.
Senast redigerad av Noccofocus 2023-08-04 kl. 01:34.
Citera
2023-08-04, 05:25
Medlem
Citat:
Jag skulle aldrig kunna gå till en prostituerad/hora som ligger med 10 äckliga torskar om dagen lr blir tvingade av maffian att sälja sig osv…

Hur skulle ni göra om ni fick chansen att ligga med en skitsnygg model lr känd snygg skådis lr nån annan drömtjej ni har, för säg 1500kr?
Skulle ni då ta chansen?

De flesta prostituerade beskriver inte sina kunder som äckliga torskar utan snarare som vanliga män (det skulle kunna vara vem som hellst)
Dessutom ligger de flesta prostituerade inte med 10 kunder om dagen.
Att de flesta prostituerade skulle vara traffickingoffer är oxå en stor lögn.

De flesta som är för prostitution är ju för en reglering så att det sköts snyggt för alla parter sen så gillar man så klart inte allt och alla inom yrket. Att man ens ska behöva förklara sånt..
Citera
2023-08-04, 07:08
Medlem
borrizs avatar
Citat:

Skulle ni då ta chansen?
Räknas dubbelmoral som retorik eller etik?
Citera
2023-08-04, 10:58
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Sedan tycker jag synd om kvinnorna.
Dom har rätt att få prostituera sig utan att jagas av lagar som hindrar deras kunder att köpa deras varor.

Många många kvinnor klarar inte av livet utan att få sälja sex.
Citera
2023-08-04, 11:02
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Men mest synd är det nog om oss svenska män.
Jag tycker att prostitutionen och gator fulla av unga sexiga tjejer som ropar efter en är livets bästa nöje.
Citera
2023-08-04, 11:16
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:

Min spontana tanke är att det är jävligt billigt!

Citat:
Skulle ni då ta chansen?

Nej, det är för billigt. Varför är hon så desperat? Det känns inte bra.

Citat:

Kanske inte just i denna fråga, men alla människor är hycklare, så är det ens en stor grej, om så är fallet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in