2023-08-03, 22:22
Bannlyst
Jag skulle aldrig kunna gå till en prostituerad/hora som ligger med 10 äckliga torskar om dagen lr blir tvingade av maffian att sälja sig osv…
Förstår inte att killar kan bli så desperata.

Men, så kommer ett stort Men..
Hur skulle ni göra om ni fick chansen att ligga med en skitsnygg model lr känd snygg skådis lr nån annan drömtjej ni har, för säg 1500kr?
Skulle ni då ta chansen?
Jag skulle nog göra det, lr jo det skulle jag göra.
Är jag en hycklare då, är ni?
Citera
2023-08-03, 22:26
Avslutad
Skammen ligger väl i att betala för sex, nej hade inte betalat ens om det så var 20 kr och en riktig donna på menyn. Alla andra tjänster utom pengar hade jag accepterat t.ex skifte sommar/vinterhjul och sen få lite kroppslig valuta är helt ok.
Citera
2023-08-03, 22:31
Medlem
FarliKorvs avatar
Jag går inte igång på kändisar lika lite som jag har idoler inom musik sport eller liknande.

Jag kan se upp till folk men då är det pga av hur smarta dom är, så nej inga horknull för mig, onlyfanshoror får min lilla pillesnopp att gömma sig.

Vore ju coolt att sätta på Oprah Winfrey men jag är nazist så det går ju inte.
Citera
2023-08-03, 22:32
Medlem
revodnebs avatar
Jag är både för och emot prostitution då det sätter kvinnor i en dålig sits. Samtidigt så är det jordens äldsta yrke och det finns kvinnor som prostituerar sig frivilligt, varför ska de inte få göra det? Själv är jag totalt ointresserad av prostituerade. Låt dem göra som de vill!
Citera
2023-08-03, 22:34
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag är både för och emot prostitution då det sätter kvinnor i en dålig sits. Samtidigt så är det jordens äldsta yrke och det finns kvinnor som prostituerar sig frivilligt, varför ska de inte få göra det? Själv är jag totalt ointresserad av prostituerade. Låt dem göra som de vill!

SS-Soldat är också ett gammalt yrke, blir det legitimt bara för att det är gammalt?
Citera
2023-08-03, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Jag går inte igång på kändisar lika lite som jag har idoler inom musik sport eller liknande.

Jag kan se upp till folk men då är det pga av hur smarta dom är, så nej inga horknull för mig, onlyfanshoror får min lilla pillesnopp att gömma sig.

Men om du är ute på stan lr utomlands och ser en tjej som är så snygg så du skulle kunna hugga av vänster lillfinger för en natt med henne, inte ens då för 1500kr?
Citera
2023-08-03, 22:36
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
SS-Soldat är också ett gammalt yrke, blir det legitimt bara för att det är gammalt?

Aja, så gammalt är det inte jämfört med prostitution.
Citera
2023-08-03, 22:37
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Men om du är ute på stan lr utomlands och ser en tjej som är så snygg så du skulle kunna hugga av vänster lillfinger för en natt med henne, inte ens då för 1500kr?

Nej, jag kan aldrig tänka mig att betala för att min lilla snopp ska få glida in i en vagina, oavsett vilken kvinna vaginan sitter på.
Citera
2023-08-03, 22:48
Medlem
Lagen är väl för och emot, olagligt att köpa men inte sälja?
Citera
2023-08-03, 22:48
Medlem
Prostitution uppfanns av kvinnor direkt efter att betalmedel hade uppfunnits.
Kvinnor listade snabbt ut att det enklaste sättet tjäna pengar på är att göra det de gör bäst, nämligen ligga ner med benen isär.
Och om prostitution är världens äldsta yrke, så är ju rimligen sexköpare den minst lika gamla arbetsgivaren.
Citera
2023-08-03, 23:05
Medlem
Tycker synd om män som har svårt att få till det med en kvinna. Diagnoser eller vad sjutton som helst som är ivägen. Då borde man kunna betala föret.
Citera
2023-08-03, 23:11
Medlem
kaffekvarn22s avatar
Du är helt enkelt för prostitution om det är en kvinna som är snygg men är det en ful kvinna så låter du bli.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in