2023-08-03, 21:23
Medlem
PengHattars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjudilu2
Hennes vin drickande sladertacka till morsa säger mycket på fyllan.

Utmärkt, spill the beans 😎
Citera
2023-08-03, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Det är @askargonza på ig de snackar om. Alva besökte honom för någon vecka sedan, var en bild på dem ihop och en till tjej där det stod att de var hans tjejer typ. Vet att den där gonza varit med Alex mycket, mycket bilder på dem helt fuckfaced med armen runt varandra.. Så jag tror nog allt att han har ett finger med i deras plan nu framåt.. kanske hjälper dem med cash så de kan ta sig till Turkiet.. Men detta är bara vad jag tror alltså..

Tack för info! Är denna Gonza någon gängmedlem eller lika mycket hemlös pundare som Alex?
Citera
2023-08-03, 22:31
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjudilu2
Dom har inte raderat foton utan bara gjort så ingen kan se dom.
Hennes vin drickande sladertacka till morsa säger mycket på fyllan.
Alex är inte på samma behandling som mig

Som man anat då, är man hyfsat rätt ute när det gäller varför de gör detta? Jag tror ju de bara låtsas göra slut nu för att de inte ska se ut att ha kontakt. Någon plan att han ska sticka därifrån typ..
Vet du mer exakt hur det ligger till?
Citera
2023-08-03, 22:37
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Tack för info! Är denna Gonza någon gängmedlem eller lika mycket hemlös pundare som Alex?

Jag har bara sett att han verkar vara en pundig typ, vet inget om gäng. Däremot verkar han ha ett hem och vara runt barn påverkad.
För något år sedan stod han brevid när Alex dansade som ett mongo till en musikvideoinspelning. Han såg ut som om han tittade på Tupac, var så pinsamt impad av Alex spinkiga ben som stampade och dansade i knästrumpor. Alltså jag skrattade högt!

Så jag tror att de har den där gonza som en liten gubbe de kan utnyttja på droger och pengar lite då och då.. Bara känslan jag får.
Citera
2023-08-03, 22:45
Medlem
https://vm.tiktok.com/ZGJb3Bnny/

Någon som undrade efter länk till alvas tiktok där gonza kommenterat på bilden
Citera
2023-08-03, 22:46
Medlem
Såg även screenshoten på lillens arga svar till någons fråga om lillen och alva fått till det.
Lillen svarade ”min storebrors fru” låter inte som att dom gjort slut? Var det inte ex nyss..
Citera
2023-08-03, 22:47
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Jag har bara sett att han verkar vara en pundig typ, vet inget om gäng. Däremot verkar han ha ett hem och vara runt barn påverkad.
För något år sedan stod han brevid när Alex dansade som ett mongo till en musikvideoinspelning. Han såg ut som om han tittade på Tupac, var så pinsamt impad av Alex spinkiga ben som stampade och dansade i knästrumpor. Alltså jag skrattade högt!

Så jag tror att de har den där gonza som en liten gubbe de kan utnyttja på droger och pengar lite då och då.. Bara känslan jag får.

Gonza kan jämföras med kinesen utan kinesens bakgrund.
Citera
2023-08-03, 22:50
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammagamlavanliga
Frågade om det stämde och fick ett arg DM tillbaks lol

https://ibb.co/wN0D1N4

Där erkände lilla lillen att Kalvan och Alex inte har gjort slut. ”Min brors fru”. Inte min brors ex.
Så vem eller vilka duckar Alexander kyckling mest? Startklar? Acar? Hailu eller alla 3 tillsammans? Hehehe
Citera
2023-08-03, 23:02
Medlem
Negerkucks avatar
Att kalla henne för Alex fru är bara ett sätt att manipulera er på. Och det funkade ju på er tydligen.
Citera
2023-08-03, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Där erkände lilla lillen att Kalvan och Alex inte har gjort slut. ”Min brors fru”. Inte min brors ex.
Så vem eller vilka duckar Alexander kyckling mest? Startklar? Acar? Hailu eller alla 3 tillsammans? Hehehe

Nja nu greppar ni efter halmstrån igen.

Om jag varit i samma konversation hade jag också kunnat uttrycka mig så. Speciellt med tanke på att dem fortfarande var ett par när det påstods ha ägt rum.

Rent grammatiskt blir det inte korrekt att benämna henne som ex för två månader sedan bara för att hon är ex idag. Fru då, ex nu. Plus att i sak vore det inte direkt fel att ligga med någons ex, bara idioter som ”paxar” folk, alla har ex. Så mer slagkraftigt att säga att jag inte legat med min brors fru än min brors ex. Men det förstår nog alla även här!
Citera
2023-08-03, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
Har det slagit dig att en normal småbarnsmamma kan ha andra aktiviteter och möten, såväl som jobb? Snarare än att springa på rättegångar stup i kvarten man ändå inte kan påverka. Inte direkt en highlight att sitta där.

Hon besöker ju honom i övrigt och lägger daglig dags upp bilder för att visa deras kärlek.

Hon missade hans rättegång för att nån annan kanske Alva inte kom i tid.
Citera
2023-08-03, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
Så mycket som är skruvat med folks teorier men VARFÖR skulle dem behöva göra slut om dem tänkte dra? Gör absolut ingen skillnad. Om något drar dem bara mer uppmärksamhet till sig med det beteendet.

Ja å varför har inte 🐝 uppdaterat på länge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in