2023-08-03, 09:41
Medlem
Negerkucks avatar
Fler bilder raderade också. Nu finns det bara 1 kvar där Alva syns.

Hur lång tid innan kanalen på Youtube byter tillbaka till sitt ursprungliga namn?
Citera
2023-08-03, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Tack! Men sällan Alex brukar använda ❤️ emojis. Det är inte han som kommenterar. Han hade inte kunnat hålla sig ifrån att lägga upp bilder på sig själv och massa lovord inför framtiden, fattarrrruuuu

Jodå Alex kan mkt väl använda såna emojis o speciellt till sina ”bröder” och quatro låter som ngt han skulle kunna säga. Tror dock inte att han pallar visa sig själv för han inte riktigt vet vad han ska säga till folket ännu så han försöker ducka faceandet - Alex är taktiskt han är dum på många sätt men han är kalkylerad med sin manipulation!

https://anonfiles.com/u4Ycde67zb/EED60D3F_226A_4645_84AC_8D8C2B00CD5F_jpeg

Undrar dock vrf Alva inte svarar hennes BFF?
Citera
2023-08-03, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Fler bilder raderade också. Nu finns det bara 1 kvar där Alva syns.

Hur lång tid innan kanalen på Youtube byter tillbaka till sitt ursprungliga namn?

Inte länge eller nää.. Enligt alla här är det ju bara PR-kupper, rökridåer och grandiosa planer och snart lever dem lyckligt tillsammans i solen på andra sidan jorden! 😂
Citera
2023-08-03, 13:06
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
Inte länge eller nää.. Enligt alla här är det ju bara PR-kupper, rökridåer och grandiosa planer och snart lever dem lyckligt tillsammans i solen på andra sidan jorden! 😂

Vi med hjärnor fattar ju att deras plan inte kommer hålla längre än en halv dag. Men jo, jag tror de är precis så korkade att de gör ett försök till något iallafall.. Men nä det är nog ingen här som tror på ett lyckligt slut i solen osv... Tror mer och mer också på att de kan luras in i en liten trap som andra varit inne på. De lovas kanske få ekonomisk o praktisk hjälp att ta sig till Turkiet.. Sedan får de sig en surprise istället för ett lyckligt slut..

Tycker du själv inte det är udda för att vara Alva att radera alla foton sådär över en natt bara? Hon som klängt sig fast som en igel innan, även när han dumpade henne sist så var allt kvar(bilder osv) och deras ÄKTENSKAAAAP var så heligt och oförstörbart..
Citera
2023-08-03, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är inte Gonza Blatteskånska ni snackar om nu va?

Ingen aning undrar också vem de pratar om
Citera
2023-08-03, 16:40
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är inte Gonza Blatteskånska ni snackar om nu va?

Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Ingen aning undrar också vem de pratar om

Det är @askargonza på ig de snackar om. Alva besökte honom för någon vecka sedan, var en bild på dem ihop och en till tjej där det stod att de var hans tjejer typ. Vet att den där gonza varit med Alex mycket, mycket bilder på dem helt fuckfaced med armen runt varandra.. Så jag tror nog allt att han har ett finger med i deras plan nu framåt.. kanske hjälper dem med cash så de kan ta sig till Turkiet.. Men detta är bara vad jag tror alltså..
Citera
2023-08-03, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Det är @askargonza på ig de snackar om. Alva besökte honom för någon vecka sedan, var en bild på dem ihop och en till tjej där det stod att de var hans tjejer typ. Vet att den där gonza varit med Alex mycket, mycket bilder på dem helt fuckfaced med armen runt varandra.. Så jag tror nog allt att han har ett finger med i deras plan nu framåt.. kanske hjälper dem med cash så de kan ta sig till Turkiet.. Men detta är bara vad jag tror alltså..

" Alla ni " som i tråden skriver om Alex och hans avancerade planer för sitt liv och andras liv nu före efter straff. Inlåst och utlåst och fri etc.
Har ni verkligen lyssnat på Herr Alex från rättegången?

Låter mannen ifråga som en person som skulle vara ngn slags mastermind tillsammans med Alva av alla människor?
Men han kanske bara spelade efterbliven när han pratade och Alva kanske bara låtsas att hon inte kan sköta sin hygien?? Vad vet jag
Citera
2023-08-03, 17:18
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
" Alla ni " som i tråden skriver om Alex och hans avancerade planer för sitt liv och andras liv nu före efter straff. Inlåst och utlåst och fri etc.

Låter mannen ifråga som en person som skulle vara ngn slags mastermind tillsammans med Alva av alla människor?
Men han kanske bara spelade efterbliven när han pratade och Alva kanske bara låtsas att hon inte kan sköta sin hygien?? Vad vet jag

Har jag någonstans sagt att planen skulle vara genial?! Eller ens fungera halva vägen

Allt jag tror är att de har en plan som de själva tycker är klockren.. Men med deras iq och pundiga sätt kommer han snabbt returneras till fängelse istället. Vet inte om det är fler som tror som jag. Men vi får se helt enkelt... Köper däremot inte att han vill vara på behandlingshem som han påstått under rättegången, inte en chans. Och Alva har inte gett upp på honom..
Citera
2023-08-03, 17:21
Medlem
PengHattars avatar
Citat:

Eller hur? Fattar inte var alla teorier kommer från. Jag är rätt övertygad om att det är slut, därför hon vart så deppig senaste tiden. Alex håller nog bara låg profil. Men det är ju förvisso lika goda spekulationer som era
Citera
2023-08-03, 17:56
Medlem
Citat:

Har sagt det ifrån början. Alla har alldeles för livliga fantasier/för mycket fritid. Turkiet också av alla platser, Alex tar sig inte ens genom passkontrollen.
Citera
2023-08-03, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Vi med hjärnor fattar ju att deras plan inte kommer hålla längre än en halv dag. Men jo, jag tror de är precis så korkade att de gör ett försök till något iallafall.. Men nä det är nog ingen här som tror på ett lyckligt slut i solen osv... Tror mer och mer också på att de kan luras in i en liten trap som andra varit inne på. De lovas kanske få ekonomisk o praktisk hjälp att ta sig till Turkiet.. Sedan får de sig en surprise istället för ett lyckligt slut..

Tycker du själv inte det är udda för att vara Alva att radera alla foton sådär över en natt bara? Hon som klängt sig fast som en igel innan, även när han dumpade henne sist så var allt kvar(bilder osv) och deras ÄKTENSKAAAAP var så heligt och oförstörbart..

Nja, tycker inte att det är så konstigt, precis så alla beter sig. Alla vet vem hon är nu, i hennes värld är hon en kändis som ringer upp och efterfrågar Dialogiskt intervjuer själv. Alla vet om deras historia, hon har kvar namnet så ingen kommer glömma. Plus att hon får nog bra många DM ifrån likasinnade just nu vilket hon inte direkt ogillar. Även om man inte har förstahandsinformation kan en frisk människa förstå hur stormig relation de har haft. Klart att det kan bli riktiga bråk och även skönt för Alva att slippa lite påtryckningar ifrån familjen om Alex etc.
Citera
2023-08-03, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PengHattar
Eller hur? Fattar inte var alla teorier kommer från. Jag är rätt övertygad om att det är slut, därför hon vart så deppig senaste tiden. Alex håller nog bara låg profil. Men det är ju förvisso lika goda spekulationer som era

Så mycket som är skruvat med folks teorier men VARFÖR skulle dem behöva göra slut om dem tänkte dra? Gör absolut ingen skillnad. Om något drar dem bara mer uppmärksamhet till sig med det beteendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in