2023-08-03, 22:52
Medlem
En del funkar helt ok fast de knappt skådespelar...smarta nog (eller deras agent) att välja roller där en smal karraktär passar in.
Citera
2023-08-03, 23:24
Medlem
kaffekvarn22s avatar
Jack Black. Hans skådespelarinsatser är inge vidare men alla rollerna han gör är orimligt bra då karaktärerna han spelar passar så bra eftersom han är fet. Alltid en förvuxen barnrumpa.
Citera
2023-08-03, 23:31
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekvarn22
Jack Black. Hans skådespelarinsatser är inge vidare men alla rollerna han gör är orimligt bra då karaktärerna han spelar passar så bra eftersom han är fet. Alltid en förvuxen barnrumpa.

Ja, han lever på funny bones.
Tycker Jonah Hill är en kandidat, samma karaktär varje gång, men alla filmer är snuskigt bra.
Citera
2023-08-03, 23:36
Medlem
Aldrig fattat hur ni (folk) kan se om en skådis är bra eller inte. Klart, jag kan också se skillnad på Måns Nataelsson och Di Caprio. Men inte direkt så att jag märker nån skillnad på alla i Hollywood, det är för mig ungefär likadant allt. Ser inte att Adam Sandler är bättre eller sämre än nån annan.
Citera
2023-08-03, 23:38
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Ja, han lever på funny bones.
Tycker Jonah Hill är en kandidat, samma karaktär varje gång, men alla filmer är snuskigt bra.

Sant sant. Slänger in Seth Rogen när vi ändå är inne på det spåret. Dock tröttnar jag aldrig på drogskämt så tycker han likväl gör roliga roller.
Citera
2023-08-04, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Jacob eklund
Amen vafan!

Owen Wilson är en skådis som dyker upp i min skalle. Han spelar oftast samma roll, det vill säga sig själv. Tycker att han kan vara lite smårolig till och från.
Citera
2023-08-04, 00:04
Medlem
Pungpuckels avatar
Jag vet inte riktigt vart man kan placera Tom Green, två huvudroller i riktiga B-filmer och resten biroller + en egen show på 90-talet, men han är speciell.

https://faroutmagazine.co.uk/tom-green-david-lynch-freddy-got-fingered/?amp
Senast redigerad av Pungpuckel 2023-08-04 kl. 00:07.
Citera
2023-08-04, 00:10
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Sant sant. Slänger in Seth Rogen när vi ändå är inne på det spåret. Dock tröttnar jag aldrig på drogskämt så tycker han likväl gör roliga roller.

Ja det är en sköning jag kan klara att kolla på, han spelar sig själv.
Citera
2023-08-04, 00:30
Medlem
goseigens avatar
Arnold.

https://www.youtube.com/watch?v=hBN04hiDkbw

Björnfajten.

https://www.youtube.com/watch?v=gWGuyo8F7MA

Han gjorde en sådan fantastisk resa.
Citera
2023-08-04, 00:53
Medlem
WhereIsRussias avatar
Ryan Reynolds. Allt han gjorde mellan 1995-2011 var rent piss men så visade han seriöst skådespel i Safe House och kort därefter blev han Deadpool som övertygade mig. Tycker fortfarande han spelar ut säkra kort genom att ofta spela samma karaktär av sig själv, kanske pga han sällan får beröm vid seriösa roller, men filmerna idag är helt ok
Citera
2023-08-04, 01:08
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Nja, tittar du på "The Rock" så framstår han som pinsamt dålig bredvid Sean Connery.
Nej, bara för att han ska spela en tönt gör han inte till en dålig skådis.
Citera
2023-08-04, 01:10
Medlem
MrMadoffs avatar
Wesley Snipes är faktiskt en usel skådis men trots det så tycker jag han har gjort bra filmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in