2023-08-03, 22:01
Medlem
Jag tycker Adam Sandler är helt värdelös som skådespelare, men tittar ändå på hans filmer
Citera
2023-08-03, 22:01
Medlem
Awkwardmans avatar
Kjell Bergqvist. Spelar sig själv
Citera
2023-08-03, 22:08
Medlem
FarliKorvs avatar
Haha, tänkte Adam Sandler direkt när jag såg topic.
Citera
2023-08-03, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Kjell Bergqvist. Spelar sig själv

Kocken älskar jag fan va bra han är där en riktig sadist
Citera
2023-08-03, 22:14
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosterland
Nicolas Cage är väl självskriven här.
Nej han är faktiskt riktigt bra. Han har förmågan att göra en riktigt usel film till sevärd. Talang kallas det.
Citera
2023-08-03, 22:20
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosterland
Nicolas Cage är väl självskriven här.

Jag tänkte också på Nicolas Cage, men vet inte om han är en dålig skådespelare som ändå lyckats få ett antal (huvud)roller eller om han är en bra skådespelare som är kass på att välja rätt filmer.
Citera
2023-08-03, 22:22
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Nej han är faktiskt riktigt bra. Han har förmågan att göra en riktigt usel film till sevärd. Talang kallas det.

Nja, tittar du på "The Rock" så framstår han som pinsamt dålig bredvid Sean Connery.
Citera
2023-08-03, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Nja, tittar du på "The Rock" så framstår han som pinsamt dålig bredvid Sean Connery.

Det gör de flesta
Citera
2023-08-03, 22:34
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojje48
Det gör de flesta

Kan inte säga emot dig på den punkten, men skillnaden var extremt tydlig i den filmen, och inte till Cages fördel.
Citera
2023-08-03, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Jag tänkte också på Nicolas Cage, men vet inte om han är en dålig skådespelare som ändå lyckats få ett antal (huvud)roller eller om han är en bra skådespelare som är kass på att välja rätt filmer.

Hur bra eller kass han är låter jag vara osagt men som många(de flesta andra) har han fått roller genom nepotism, han är ju en del av Coppola-klanen.

Kan åtminstone säga att det finns betydligt bättre skådespelare som inte har lyckats göra karriär av det.
Senast redigerad av Periodic 2023-08-03 kl. 22:41.
Citera
2023-08-03, 22:42
Medlem
Upplyftens avatar
Tänker på en svensk skådis

En dramatenfjant som heter Örjan Ramberg.

Varit med i en del Tv-Produktioner, och han har aldrig svikit i sitt signum som en helt frånkopplat drama-queen helt ur synk med alla andra i ensemblen. Det är inte skådespeleri, det är en uppvisning av en patologisk typ av narcissism av en sort som är oförmögen att pejla in våglängden på sina motspelare.
Han är bra och användbar som exempel för en skådis som enbart kan spela bittra gubbar och riktiga as, för att han spelar sig själv
Senast redigerad av Upplyften 2023-08-03 kl. 22:45.
Citera
2023-08-03, 22:48
Medlem
billayless avatar
Steven Seagal är ju inte nån vidare skådis men funkar i de roller han agerar, så ja han platsar klart på listan!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in