2023-08-03, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Men för helvete. Du kan uppenbarligen inget om träning så lägg ner.

Det är jävligt uppenbart att han kurar.

Du gör bort dig, lägg ner bara.
Det är inte jävligt uppenbart.
Citera
2023-08-03, 23:08
Bannlyst
Sampe kurar inte.

Men nu till något viktigare.
Är han bög? smygbög? Varför har han ingen flickvän? Något är skumt.
Han borde ju inte ha något problem få en tjej tycker man.

Ni som följer honom hårt. Har han förklarat seriöst varför han inte har en kvinna?
Särbo eller Sambo. Isåfall varför? Normalt är det inte. Han har väl aldrig haft en kvinna/flickvän?
Citera
2023-08-03, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Sampe kurar inte.

Men nu till något viktigare.
Är han bög? smygbög? Varför har han ingen flickvän? Något är skumt.
Han borde ju inte ha något problem få en tjej tycker man.

Ni som följer honom hårt. Har han förklarat seriöst varför han inte har en kvinna?
Särbo eller Sambo. Isåfall varför? Normalt är det inte. Han har väl aldrig haft en kvinna/flickvän?

Har du varit tillsammans med en kvinna? Det suger!
Han är ung, rik och har en konstant anledning till att hitta på roliga grejer och många nära vänner som vill följa med.
Är fan helt verklighetsfrånvänt hur så mycket folk kan ifrågasätta varför han vill ha det så.
Citera
2023-08-04, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theguvernor
Har du varit tillsammans med en kvinna? Det suger!
Han är ung, rik och har en konstant anledning till att hitta på roliga grejer och många nära vänner som vill följa med.
Är fan helt verklighetsfrånvänt hur så mycket folk kan ifrågasätta varför han vill ha det så.

Men lägg ner nu.
Svara på frågan jag ställde.

Är han smygbög? Skäms för vara bög, vågar inte tala om det för då är det adjö till karriären.

Alla rika, även kändisar har sambo. Oftast barn med.
Så du kan inte komma med det kortet heller.

Och det ligger i människans natur , i DNA att fortplanta sig.
Alltså ha sex med motsatt kön, och få barn. Annars skulle ingen av oss funnits. Inte ens Sampe
om inte hans farsa och morsa knullat.

Att alla kanske inte vill ha barn förstår jag.
Men sex är ju viktigt för hälsan. Och kärlek med.
Alltså har man partner, motsatt kön om man är frisk.

Det går bra särbo liv som vissa gör.
Man bor separat. Men är varanda lojala. Kanske sover tillsammans ibland bara.
Mest middagar och kanske se film, knulla lite.

Alla Youtubers, mkt rikare som jobbar mycket hårdare än sampe med sina kanaler. Som har massor mer vänner har ju flickvänner med.

Tänk hur rika riktiga skådespelare och sångare specielt utomlands har sjukt med vänner, fans, och jobb, ändå har flesta barn eller partner.

DET ÄR NÅGOT FEL MED SAMPE.
är han impotent kanske? smygbög? Eller vad är felet seriöst?
Har han förklarat och gett en seriös anledning ? Det här är jävligt konstigt
Citera
2023-08-04, 00:08
Medlem
MMXXIIIs avatar
Citat:
Men lägg ner nu.
Svara på frågan jag ställde.

Är han smygbög? Skäms för vara bög, vågar inte tala om det för då är det adjö till karriären.

Alla rika, även kändisar har sambo. Oftast barn med.
Så du kan inte komma med det kortet heller.

Och det ligger i människans natur , i DNA att fortplanta sig.
Alltså ha sex med motsatt kön, och få barn. Annars skulle ingen av oss funnits. Inte ens Sampe
om inte hans farsa och morsa knullat.

Att alla kanske inte vill ha barn förstår jag.
Men sex är ju viktigt för hälsan. Och kärlek med.
Alltså har man partner, motsatt kön om man är frisk.

Det går bra särbo liv som vissa gör.
Man bor separat. Men är varanda lojala. Kanske sover tillsammans ibland bara.
Mest middagar och kanske se film, knulla lite.

Alla Youtubers, mkt rikare som jobbar mycket hårdare än sampe med sina kanaler. Som har massor mer vänner har ju flickvänner med.

Tänk hur rika riktiga skådespelare och sångare specielt utomlands har sjukt med vänner, fans, och jobb, ändå har flesta barn eller partner.

DET ÄR NÅGOT FEL MED SAMPE.
är han impotent kanske? smygbög? Eller vad är felet seriöst?
Har han förklarat och gett en seriös anledning ? Det här är jävligt konstigt
Han är smart. Har man ingen flickvän så kan man ju knulla vem man vill! Är det så jävla svårt att förstå?
Citera
2023-08-04, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MMXXIII
Han är smart. Har man ingen flickvän så kan man ju knulla vem man vill! Är det så jävla svårt att förstå?

Ja det är smart upp till 22-23års ålder kanske.
Men om han inte skaffar en kvinna snart så måste det vara något allvarligt fel.
Bög eller Impotent.

Jag tror inte han fått fitta alls. Men har ni bild där han kramas och pussas med en tjej
ifrån fest eller liknande så visa.
Då vet vi att han är frisk. Tills dess börjar jag ana och misstänka Issues.
Citera
2023-08-04, 01:24
Medlem
Citat:
Bög eller Impotent.

Jag tror inte han fått fitta alls. Men har ni bild där han kramas och pussas med en tjej
Snarare du som är en incel. Han är väl ingen simp som dig som är besatt av fitta. Han är för upptagen med att tjäna sin miljoner medan du sitter med ditt patetiska liv och undrar ifall han är bög. Låter mer som önsketänkande från din sida. Bög.
Citera
2023-08-04, 01:48
Medlem
Dingleberryssons avatar
Citat:
Bög eller Impotent.

Tror knappast han är homosexuell för att han inte etablerat sig ännu. Går man däremot igenom din inläggningshistorik så inser man snabbt att du är lika psykiskt stabil som en påse jordnötter med besatthet av B-kändisar. Ditt liv måste genuint suga så sjukt hårt, överväg drastisk åtgärd tack, kommer inte sörja.

För att vidare hålla mig till topic efter att ha snubblat in här så tycks han vara en sympatisk person. Känns som han taggat ner på det överdrivna energiska och blivit mer jordnära och trygg i sig själv. Har jag fel?
Citera
2023-08-04, 02:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dingleberrysson
Tror knappast han är homosexuell för att han inte etablerat sig ännu. Går man däremot igenom din inläggningshistorik så inser man snabbt att du är lika psykiskt stabil som en påse jordnötter med besatthet av B-kändisar. Ditt liv måste genuint suga så sjukt hårt, överväg drastisk åtgärd tack, kommer inte sörja.

För att vidare hålla mig till topic efter att ha snubblat in här så tycks han vara en sympatisk person. Känns som han taggat ner på det överdrivna energiska och blivit mer jordnära och trygg i sig själv. Har jag fel?

Att du kollar upp posthistorik säger ju att du är riktigt sjuk.

Själv har jag sett 4-5 videos med Sampe max. Men du kollar väl allt.
Vem fan är besatt.

Det är du som bör ta en drastisk åtgärd. Du är sjukt ostabil som hoppar på folk här inne
Citera
2023-08-04, 02:24
Medlem
Schnyggves avatar
Är väl urtypen för folk man inte vill hänga med. Grund, ful stil, kroppsbygg och ätartävlingar. Noll kulturellt kapital. Samtidigt tror jag inte på något sätt att han är dum, dessutom verkar han vara schysst och ganska likable. Har snubblat över ett par klipp och han verkar schyst och bjussig mot sina fans. Att han ens har fans är ju svårbegripligt, men det är ju en annan femma.
Citera
2023-08-04, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Men för helvete. Du kan uppenbarligen inget om träning så lägg ner.

Det är jävligt uppenbart att han kurar.

Nope.
Citera
2023-08-04, 16:20
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theguvernor
Du gör bort dig, lägg ner bara.
Det är inte jävligt uppenbart.

Snälla lilla du.

Han är större än dom flesta av sina vänner som tränat typ lika lång tid som honom. Exempelvis är hans polare corre som till och med började träna innan sampe, betydligt mindre än sampe.
På senaste Instagram bilden med Oliver Forslin som gått ut med att han kurat, så är sampe betydligt större.
Han lägger på sig mer muskelmassa för varje år även fast han större delen under sommaren äter skit och festar men fortfarande har kvar sin fysik.

På bilder när han var runt 14 så finns det inga som helst muskler, inga bra gener. Sen plötsligt lägger han på sig massa muskelmassa och får armar som är runt 45-46 cm i vilande tillstånd. Hans axlar är runda och midjan hans är smal.

Så jo. Det är jävligt mycket bevis på att han kurar eller har kurat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in