2023-08-03, 19:34
Medlem
Imnshos avatar
Vilket lag "lirar" Dawit Isaak för? (Inte Alexander, han är en av oss).

Gissar att han är med motdemonstranternas lag om han sitter på kåken i Eritrea och får lite strömstötar på pitten och waterboardas till varje frukost.

Dags nu att vi bränner Eritreas flagga och tillsammans sjunger "doing the omoralisk negerfestival"...

https://www.youtube.com/watch?v=wOFqfMuSEsI
Citera
2023-08-03, 19:35
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
Bra att justitieministern gör en tydlig markering mot våldet.
Men ändå en balanserad kommentar fri från rasistiska utfall.

Och du tror att hans bögiga markering har en effekt på alla negrer i Sverige?

Tror du att det förändrar någonting i praktiken att komma med en verbal markering?
Citera
Medlem
Bedrövlig syn att se. Detta är Sverige, inga svenskar kvar. Som att befinna sig i Afrika och Somalia.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1
Regimtrogna och regimkritiska Eritreaner har alltså drabbat samman med varandra i Sverige? Detta har man gjort så rejält att 52 personer är skadade och ett flertal av dessa är alltså poliser?

Jag lever i en Monty Python sketch. Vad festligt.

Är poliser skadade?

De har diverse vapen att ta till för att värja sig själv och tredje person mot fara för liv och hälsa.

Har man knäböjt eller försökt upprätta dialog istället för att slå ner de kriminella elementen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Om du menar de som gick till attack, nej. De tar polisresurser i anspråk. De orsakar vårdköer. De spärrade av E18. Nä, både de och du ska skämmas.
Kö bara över dom och paff så är deras mänskliga vägspärrar borta. Och nej jag tänker inte skämmas över mina egna beslut i vilka jag ska stötta
Citera
2023-08-03, 19:37
Medlem
Public Service levererar! Helt enligt vänsteragendan. Först ett luddigt och återhållsamt inslag om kaoset på Järvafältet. Sen övergår man snabbt över till ett betydligt längre inslag. Om SD. Björn Söder och pride. Där tillochmed politiskt sakkunnige Knutsson uttalar sig. Och sen opinionssiffror som visar att S växer. .
Trött man blir .. 😑
Citera
2023-08-03, 19:37
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Har det varit stökigt vid tidigare tillfällen och media har skippat med rapporteringen om det? Eller är det första gången det ballat ur?
Det har hänt förr. I år nåddes nya nivåer av deltagande och engagemang vad gäller eldande och kast med liten sten.
Citera
2023-08-03, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Vilket lag "lirar" Dawit Isaak för? (Inte Alexander, han är en av oss).

Gissar att han är med motdemonstranternas lag om han sitter på kåken i Eritrea och får lite strömstötar på pitten och waterboardas till varje frukost.

Dags nu att vi bränner Eritreas flagga och tillsammans sjunger "doing the omoralisk negerfestival"...

https://www.youtube.com/watch?v=wOFqfMuSEsI

Hade varit för himla kul.
Bränna flagga och demonstrera mot islamsk land. Till 50% i alla fall.
Citera
2023-08-03, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
En sak ska jag ge eritreanerna...

...dom är i alla fall inte somalier.
Ja eritreanerna är faktiskt hederligt folk förutom då extremisterna men dom är en extremt liten minoritet om man jämför med hur många andra som bor här
Citera
Medlem
Nu kommer jag låta som en äkta ”flashbackare” men vad fan händer och varför ?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av priz
En sak ska jag ge eritreanerna...

...dom är i alla fall inte somalier.

Det är väl samma skit. 9 åriga Luna som blev misshandlad/våldtagen var ju av en Eritrean.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Ingen på den platsen vill skada polisen, så nej jag tror inte det. Det är endast ett bråk då bara varandra är i fokus och inte svenskar

Var det inte svenska negrer som drabbade samman, eller vad menar du med inte svenskar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in