2023-08-03, 17:29
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Vart är Annie Lööf? Henne hade man ju velat höra nu.
Fast hon får de så klart till SDs fel.

EDIT. Tar tillbaka de jag skrev.
Annie Löööf vill man aldrig höra.
Citera
2023-08-03, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rat1
https://www.expressen.se/nyheter/kaos-vid-demonstration-pakar-och-stenkastning/
"Expressens reporter som befinner sig på platsen beskriver situationen som ”totalt kaos”.
Minst nio polisbussar finns på platsen. På bilderna syns hur poliserna är kraftigt underbemannade jämfört med motdemonstranterna som har stormat festivalområdet."

Haha. En av mina favoritgrejor att se i Sverige.
Man behöver inte fråga. "Någon som vet mer?"
Det är Ryska framtida soldater som värmer upp. Ryssland avgudar islam och mena afrikaner.
Citera
2023-08-03, 17:31
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Jag känner mig fullkomligt trygg. Statsministern har som bekant hängt ut en regnbågsflagga över balkongräcket så han kommer garanterat att fixa detta! Tror jag....

Även jag är trygg. Så länge regnbågsflaggorna svajar och Eurovision sänds på tv är jag tillfreds. Inget annat kan vara viktigare.

Nu verkar det i vart fall som att det lugnat ned sig, eritreanerna skingrar sig och går hemåt. Så ingen skada skedd. En gång är ingen gång! En viktig princip att komma ihåg.
Citera
2023-08-03, 17:33
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Även jag är trygg. Så länge regnbågsflaggorna svajar och Eurovision sänds på tv är jag tillfreds. Inget annat kan vara viktigare.

Nu verkar det i vart fall som att det lugnat ned sig, eritreanerna skingrar sig och går hemåt. Så ingen skada skedd. En gång är ingen gång! En viktig princip att komma ihåg.
Ja dom har säkert gått på pridefestivalen istället
Lär nog kunna bli mer kaos under natten i någon förort.
Citera
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Detta är ju egentligen för bra för att vara sant.

Tidigare har det slätas över som "kriminella klaner" "försvar av religion". Koranen bränns osv osv. SD är dumma.

Nu får veliga media problem.
Kan man köra en ännu hårdare "nu måste vi få Dawit Isaak fri"-vända? Den projiceringen är nog det närmsta ett initiativ de vågar ta. Alternativt ett förbud mot zigenartivolin på Järvafältet mellan juni till augusti. Någon som har några andra projicerande och världsfrånvända förslag som Strömmer och Billström kan presentera?

I värsta fall skickar de ner Bildt för att förhandla loss Isaak. Då lär Dawit dö av hampaslips i en tortyrkammare.
Citera
Medlem
Bourbons avatar
Mer gummikulor till polisen.
Citera
2023-08-03, 17:34
Medlem
Tror SVT i nån intervju på morgonsändning ställde frågan "hur lite krävs" för att koranbränningar går till våld.

Jag säger att det behöver inte handla om ett skit. Dessa personer vill ha kaos då de inte är kapabla att tänka.
De borde inte vara i ett västerländskt land alls.
Citera
2023-08-03, 17:34
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Fy fan vad Sverige är förstört. Utvisa alla Eritrianer och stäng gränsen.
Idag var de eretrianer, men man ska komma ihåg att dessa inte är värst.
Snart smäller de på riktigt och då blir de jobbigt för vänstern att skylla på koranbränningarna, även om dom så klart kommer att göra de.
Citera
2023-08-03, 17:35
Medlem
Endast en (1) person skadad enligt SR
Citera
2023-08-03, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Kan man köra en ännu hårdare "nu måste vi få Dawit Isaak fri"-vända? Den projiceringen är nog det närmsta ett initiativ de vågar ta. Alternativt ett förbud mot zigenartivolin på Järvafältet mellan juni till augusti. Någon som har några andra projicerande och världsfrånvända förslag som Strömmer och Billström kan presentera?

I värsta fall skickar de ner Bildt för att förhandla loss Isaak. Då lär Dawit dö av hampaslips i en tortyrkammare.

Förstår inte varför man ska kämpa mer för en person än att utvisa massor av personer.
Absolut inget emot att kämpa för Dawit och att han ska bli fri.
Det är dock en helt annan fråga.

Nu ska personer ställas till svars och utvisas om de inte hör hemma här.
Senast redigerad av Ribba-in 2023-08-03 kl. 17:38.
Citera
2023-08-03, 17:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Axisen
helt sjukt !!

Våra tidigare utrikes nyheter har blivit våra inrikesnyheter

Trådens bästa och sannaste inlägg. Ger lite 🤢 spyvibbar dock.
4 personer svårt skadade enligt expressen.
Citera
2023-08-03, 17:37
Bannlyst
Precis som vid koranupploppen , så gör polisen inte ett skit. Hur svårt skall det vara att göra en Ådalen 31 med pöblen. Skjuter av 50% dom här subverisa elementen så kommer socialbidrag budgeten på Järva fältet visa Svarta siffror. Då behöver man inte vänta på att vinsten kommer, för det kommer aldrig någon vinst med dessa folkgrupper ifrån Afrika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in