2023-08-03, 12:48
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Helt klart, han har även youtube som hobby numera och jagar inte views på det sättet. Han är redan pensionär mer eller mindre.

Men för att diskutera Chrippa så tycker jag personligen mest om hans reaktionsvideos då han lägger vad jag finner roliga kommentarer. Vloggarna är inte så stort intresse för mig personligen, men har förstått att dessa är populära.

Sedan kan jag förstå att många stör sig på hans energi och hur han framstår men det är vad det är. Man måste inte titta på honom liksom!

Sedan blev jag inte förvånad att det tog slut mellan han och julia då dom verkligen framstod som ett udda par. Pallade inte lyssna på hans nya brud dock då jag inte pallar skånska.

Luggen som gästar hans vloggar verkar vara en skön prick av det lilla jag har sett och dom verkar ha roligt tillsammans.

Hoppas det går bra för alla.

Brukar kolla på vloggarna. Dom är inte så långa, lätt tittat, reaktionsvideos beroende på vad det handlar om. Spökgrejen och tiktok gillar jag inte. Shopping vloggarna är trista.
Storytime är oftast bra.
Mm det nya tjejen har inte charmat mig än iaf. Otydligt bla bla mummel och sedan fnitter.
Citera
2023-08-03, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Varit med i minst 2 videos och finns på Instagram och facebook.

Vad heter hon på Instagram då?
Citera
2023-08-03, 12:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Vad heter hon på Instagram då?

Hon har stängt den nu men här är hennes Facebook:

https://www.facebook.com/linnea.g.lundstrom
Citera
2023-08-03, 12:59
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Hon har stängt den nu men här är hennes Facebook:

https://www.facebook.com/linnea.g.lundstrom
Men lillsnuttan, och mamma och pappa som bakgrundsbild, så näpet.
Citera
2023-08-03, 13:05
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Men lillsnuttan, och mamma och pappa som bakgrundsbild, så näpet.

Sött och hon kommer säkert bli lik sin Mor när hon blir äldre
Citera
2023-08-03, 13:07
Medlem
899krs avatar
Den senaste vloggen kanske var en av de sämsta på länge. Om rykterna faktiskt stämmer, att han planerar att köpa en bil för cirka 2 miljoner kronor, så kan man undra varför chrippa inte fokuserar mer på att investera i vlogginnehållet. I vloggen pratade han ombord på ett tåg under första halvan och sedan var större delen av videon inspelad inomhus i den lilla lägenheten.
Citera
2023-08-03, 13:10
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 899kr
Den senaste vloggen kanske var en av de sämsta på länge. Om rykterna faktiskt stämmer, att han planerar att köpa en bil för cirka 2 miljoner kronor, så kan man undra varför chrippa inte fokuserar mer på att investera i vlogginnehållet. I vloggen pratade han ombord på ett tåg under första halvan och sedan var större delen av videon inspelad inomhus i den lilla lägenheten.

Men snart kommer han bli som Rask. Sitta i bilen och vlogga .. de e väl kul?
Citera
2023-08-03, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 899kr
Verkligen. Och var var flickan? Säger ju att det är ett pr trick.
Citera
2023-08-03, 13:23
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xsolariumx
Verkligen. Och var var flickan? Säger ju att det är ett pr trick.

Hon jobbar väl? Tror inte hon vill ha han fladdrandes där.
Nej detta är inget Pr Trick.

"What Goes Around... Comes Around"
Citera
2023-08-03, 13:23
Medlem
R33GTRs avatar
https://www.instagram.com/juliapuhakka/live/17920980416767286

Nu livear hon hemma hos sin mamma med en cheesburgare i handen och ett filter över sitt ansikte
Citera
2023-08-03, 13:29
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Haha, snälla... Du gör inget annat än att ifrågasätta människor du inte känner i den här tråden. Alla som inte tycker som du är antingen "avundsjuka" eller "osäkra i sig själva"

Det är OK att du crushar på Chrippa och tror att ni är polare, men ditt konstanta försvarande av allt han gör, är bara tragiskt. Killen har övergett en familj han nyss startat för att han krisar och behöver bekräftelse. Detta försvarar du dag ut och dag in. Fattar du inte själv vilken idiot du framstår som?

...och nej, innan du drar avundsjukekortet igen, jag är inte intresserad av den livsstil Chrippa lever. Inte för fem ören. Men när man gör sig offentlig får man ta att folk har åsikter när man gör kontroversiella och oansvariga saker.

Vilken predikan, snyggt!
Han har inte övergett sin familj, han har sin dotter om du missat det? Sen att han överger en kvinna han inte älskar längre är det inget fel på, sen kanske du stannar hos en ev partner för att vara snäll, men det är bara att vara dumsnäll.
Citera
2023-08-03, 14:20
Medlem
En sak jag inte förstår. Chrippa säger att Linnea la till honom på snap för flera år sedan, hon ljög om sin ålder etc. Varför accepterar man någon random människa på snap? Och vem börjar skriva med denne? Redan där rimmar det jävligt illa. Sen hade väl inte jag som partner varit ett fan om min partner accepterade en vänförfrågan på snap och börjat ha kontakt med densamme.

Känns jävligt skumt och det ligger någon hund begraven någonstans uppenbarligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in