Citat:
Ursprungligen postat av
Knarkblomman
Helt klart, han har även youtube som hobby numera och jagar inte views på det sättet. Han är redan pensionär mer eller mindre.
Men för att diskutera Chrippa så tycker jag personligen mest om hans reaktionsvideos då han lägger vad jag finner roliga kommentarer. Vloggarna är inte så stort intresse för mig personligen, men har förstått att dessa är populära.
Sedan kan jag förstå att många stör sig på hans energi och hur han framstår men det är vad det är. Man måste inte titta på honom liksom!
Sedan blev jag inte förvånad att det tog slut mellan han och julia då dom verkligen framstod som ett udda par. Pallade inte lyssna på hans nya brud dock då jag inte pallar skånska.
Luggen som gästar hans vloggar verkar vara en skön prick av det lilla jag har sett och dom verkar ha roligt tillsammans.
Hoppas det går bra för alla.
Brukar kolla på vloggarna. Dom är inte så långa, lätt tittat, reaktionsvideos beroende på vad det handlar om. Spökgrejen och tiktok gillar jag inte. Shopping vloggarna är trista.
Storytime är oftast bra.
Mm det nya tjejen har inte charmat mig än iaf. Otydligt bla bla mummel och sedan fnitter.