2023-08-01, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Frågan är hur polisen ska gripa honom. Han skulle behöva bli tagen med näven i syltburken..

En polare gjorde misstaget att åka med civilsnuten till station för att lämna urinprov. De hade väntat på honom utanför en facilitet han äger och bedriver sin verksamhet i. Han hade ingen skyldighet att följa med dem på ett jävla skit.

Om polisen misstänker brott så har de rätt att ta in dig för prov.

Regelbundna drogprov så borde man haffa honom, alternativt så slutar han och krymper och då kommer det vara extra tydligt att han går på preparat.
Citera
2023-08-03, 01:28
Medlem
wicks avatar
Citat:
Nix. Han är som alla andra, ljuger inför kameran osv osv. Nu känner inte jag Sampe direkt, men jag har hängt i samma kretsar som honom och vi har en del gemensamma vänner. Jag vet med säkerhet att han använt bola. De substanser jag känner till att han tagit är winstrol och testo. Enligt en i hans bekantskap har det rört sig om mycket låga doser testo, absolut ingen värstingkur, däremot har han använt winstrol i ganska höga doser.

Tack för info, precis det jag misstänkte om honom.

Det är så sjukt tydligt att att han tar/tagit något. Men jag tror det tillslut kommer bita han i arslet.

Diggar han dock som person och kreatör bara synd att han ljuger om sin fysik.
Senast redigerad av wick 2023-08-03 kl. 01:33.
Citera
2023-08-03, 10:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Tack för info, precis det jag misstänkte om honom.

Det är så sjukt tydligt att att han tar/tagit något. Men jag tror det tillslut kommer bita han i arslet.

Diggar han dock som person och kreatör bara synd att han ljuger om sin fysik.

Han har blivit testad engång redan. Det fanns inget. Så Polis kommer inte göra samma tabbe igen.
Citera
2023-08-03, 11:14
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Han har blivit testad engång redan. Det fanns inget. Så Polis kommer inte göra samma tabbe igen.
Det där var långt innan han klev på sarmsen, och senare test och winnar. (Glömde nämna sarms).
Enligt flera var det just det som fick honom att kliva över på mer legitima saker.
Citera
2023-08-03, 11:31
Medlem
Citat:
Det där var långt innan han klev på sarmsen, och senare test och winnar. (Glömde nämna sarms).
Enligt flera var det just det som fick honom att kliva över på mer legitima saker.

Mina föräldrar har känt hans sen mellanstadiet och har fortfarande bra kontakt. Har bra kontakt med hans vänner, haft en del kontakt med Sampe förr men mindre nu när jag flyttat från Sverige.
Det har aldrig varit snack om doping eller något…. På flashback känner alla Sampe tydligen, tröttsamt med fejk news… Han tar inget.
Citera
2023-08-03, 12:29
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Mina föräldrar har känt hans sen mellanstadiet och har fortfarande bra kontakt. Har bra kontakt med hans vänner, haft en del kontakt med Sampe förr men mindre nu när jag flyttat från Sverige.
Det har aldrig varit snack om doping eller något…. På flashback känner alla Sampe tydligen, tröttsamt med fejk news… Han tar inget.
Som du själv säger, det var förr. Du får uppdatera dig lite Det jag säger är hyffsat färskt och väldigt sant.
Dopning är ju ganska tabubelagt i Sverige så inte konstigt om du inte hört något menar jag..
Citera
2023-08-03, 13:31
Medlem
Citat:
Som du själv säger, det var förr. Du får uppdatera dig lite Det jag säger är hyffsat färskt och väldigt sant.
Dopning är ju ganska tabubelagt i Sverige så inte konstigt om du inte hört något menar jag..

Vad menar du med det var förr?
Förklara, då jag har inte skrivit något om dåtid vs nutid förutom kontakten med Sampe. Har daglig kontakt med resten, och det du påstår stämmer inte. Antingen ljuger du eller jag. Förstår du? Vissa kommer tro på dig vissa på mig. Men ingen här pratar sanning…
Citera
2023-08-03, 13:50
Avstängd
Snusfris avatar
Man han måste väl ändå ha adhd? Så jävla speedad han verkar vara. Efter ett par minuter sen orkar man inte lyssna mer på denna dryga stockholmaren.
Citera
2023-08-03, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Man han måste väl ändå ha adhd? Så jävla speedad han verkar vara. Efter ett par minuter sen orkar man inte lyssna mer på denna dryga stockholmaren.

Vet inte, men har är jävligt soft och trevlig. På vilket sätt anser du honom dryg? Utveckla.
Citera
2023-08-03, 19:54
Avstängd
Snusfris avatar
Se bara hur rikemansonen behandlar kött för flera tusen. Som en femåring i köket.
Citera
2023-08-03, 19:56
Avstängd
Snusfris avatar
Kan man inte säga kilo? Utan säger kg. Kalorier blir cals osv. Drygt.
Citera
2023-08-03, 21:00
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Vad menar du med det var förr?
Förklara, då jag har inte skrivit något om dåtid vs nutid förutom kontakten med Sampe. Har daglig kontakt med resten, och det du påstår stämmer inte. Antingen ljuger du eller jag. Förstår du? Vissa kommer tro på dig vissa på mig. Men ingen här pratar sanning…

Men för helvete. Du kan uppenbarligen inget om träning så lägg ner.

Det är jävligt uppenbart att han kurar.
Senast redigerad av wick 2023-08-03 kl. 21:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in