Beror nog på vilken sida man står på. Klart att vänner och familj tycker att vissa är världens snällaste men sen kanske andra som blir utsatta för dem hatar dem som ohyra. Båda sakerna kan ju stämma
Vad jag har förstått så ska detta vara en springis åt några somalier. Det är fegt att skjuta ett barn istället för somalierna. Vi får se vad pappan gör åt somalierna eller de som sköt. Detta är bara rykten ifrån lite folk jag känner i byn.
Edit:
Vill inte att någon ska skjutas men blir arg när de väljer ett barn. Det borde införas krigslagar i Sverige där man beväpnar civilbefolkningen.
Senast redigerad av kalleglock 2023-07-31 kl. 21:53.
Ska nämna oxå då jag sett att det florerat fel ålder
B.O född 2007 och 14 år
Vart fan är landet på väg vem.kommer överhuvudtaget på idéen att sätta kulor i en människa som inte ens hunnit bli myndig.
B.O född 2007 och 14 år
Vart fan är landet på väg vem.kommer överhuvudtaget på idéen att sätta kulor i en människa som inte ens hunnit bli myndig.
B.O född 2007 och 14 år
Räkna fel har väl för fan ingen betydelse överhuvudtaget då det är lika sjukt ändå vad som pågår i Eskilstuna.
Snacka om att hänga upp sig på fel saker...
Räkna fel har väl för fan ingen betydelse överhuvudtaget då det är lika sjukt ändå vad som pågår i Eskilstuna.
Snacka om att hänga upp sig på fel saker...
Det är ju du som kommer med helt fel inputs. Klart man reagerar.
Det är ju du som kommer med helt fel inputs. Klart man reagerar.
Förstår att det måste vara jätte jobbigt för dig att jag räknade fel på 1-2 år
Det är ju verkligen det som är viktigast att exakt ålder anges på sekunden.