Jag antar att det fanns en del "färgstarka" personer runt Eddie Meduza. Vem hängde han med. Någon som kan berätta något. Vem är grabben i soffan ?bredvid Eddie?
Eddie var väl ihop med John Norums morsa eller nåt sånt där. Tror Eddie Meduza står med som co-writer på Boyazont, från första eller andra skivan med Europe.
Eddie var väl ihop med John Norums morsa eller nåt sånt där. Tror Eddie Meduza står med som co-writer på Boyazont, från första eller andra skivan med Europe.
Boyazont är i princip en cover på Meduza's låt Reaktorn läck i Barsebäck.
Jag antar att det fanns en del "färgstarka" personer runt Eddie Meduza. Vem hängde han med. Någon som kan berätta något. Vem är grabben i soffan ?bredvid Eddie?
Mera brännvin – En berättelse om musikern och provokatören Errol Norstedt, som på 1970 och 80-talet blev mer känd under pseudonymerna Eddie Meduza och E. Hitler. http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?p...rtikel=2909304
Visserligen en gammal tråd men värd att återuppväcka. Radioprogrammet sändes söndagen den 21 juni 2009 kl 15:03 och jag vet inte hur länge den ligger uppe men det var ett intressant och mycket nostalgiskt program med andra ord LYSSNA OCH NJUT!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!