Citat:
Ursprungligen postat av
TottemHorse
Volymen av fiskare känner jag inte till eller har erfarenhet av och därför kan jag inte uttala mig. Vet du hur den uträkningen har gjorts?
Jag vet inte heller om jag förstår syftet med din flockliknelse. Att attraheras av barn är abnormalt och bryter därför mot majoriteten (flockens) beteende. Som jag förstår på ditt argument så hade han enbart vänner online(?). Din berättelse förtäljer inte hur han lyckades hamna och få vänner i just ett incestforum på kik. Låter inte som att man glider in dit på ett bananskal. Likaså skulle inte den förklaringen ha någon vikt till ansvarsförflyttande under en rättegång.
Jag ser inte sambandet med arbetslöshet, illigalinvandring, ursprungsland eller yrke i det här sammanhanget. Du får gärna utveckla.
Oj, det är inte mycket du förstår.... Men du klarar av att gå på toa själv?
Kan inte skriva någon jävla bok här. Mycket är sådant jag vet och förstår av orsaker du inte gillar!
Haha... Gudarna ska veta att är det något pedofiler håller käft om i det sociala livet så är det just att de är pedofiler. Jag hade aldrig yttrat det, ens för mig själv, innan flashback.
På kik skapade Dumpen en för pedofiler drömvärld där det fanns massor av andra pedofiler som förgrep sig på sina barn. Dumpen normaliserade saken och gick i bräschen. Dumpen blev som en storebror som visar hur det går till.
Nej. Det är inget du glider in på ett bananskal. Men Dumpen är det där bananskalet för den här killen.
Ja... Arbetslöshet och han var värdelös osv. Det gjorde honom mer sårbar och lättledd. Kan tänka mig att hans självförtroende inte stod på topp.