2023-08-02, 08:28
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Möjligtvis att han hamnar i jobbigt läge den dagen C börjar skolan, men om det nu är seriöst med L så kommer de nog lösa det längs vägen. Om inte, då är det inte äkta

Förskola först.. Går hon i sådan?
Citera
2023-08-02, 08:45
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Förskola först.. Går hon i sådan?

Förskola går att lösa i två kommuner, ifall man vill det. Lägger dock ingen värdering i huruvida det är snällt mot C. Men från och med 6-års är det obligatoriskt och måste vara på en och samma skola, blir knivigare.
Citera
2023-08-02, 08:57
Avslutad
https://streamable.com/10ojtg

Är det bara jag som tycker att Chrippa påminner som Lott@ på Br@kmakarg@tan i sina outfits?

Han efterfrågar tips om drop-in-klippning i Sthlm...det kan inte vara så svårt..
Citera
2023-08-02, 09:05
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Förskola går att lösa i två kommuner, ifall man vill det. Lägger dock ingen värdering i huruvida det är snällt mot C. Men från och med 6-års är det obligatoriskt och måste vara på en och samma skola, blir knivigare.

Ja det är härligt med småttingar.. Glad att jag e klar med den biten.
Det här med förskolan gav mig fan magsår.
Det e väl olika hoppas jag men mina barn hade en jobbig förskola. Dom hade en lista på föräldrarnas namn och varje månad var man tvungen att "göra något"
Typ.. - Hejsan det är Agneta från förskolan. Vi går igenom listan här och nu är det er tur. Kan du baka 40 bullar till på Fredag. Vore jättebra.
Jag fick fasen stress
Skulle vilja se Chrippa få likn uppgift. Fast då köper han väl 40 bullar ist?
Citera
2023-08-02, 09:13
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/10ojtg

Är det bara jag som tycker att Chrippa påminner som Lott@ på Br@kmakarg@tan i sina outfits?

Han efterfrågar tips om drop-in-klippning i Sthlm...det kan inte vara så svårt..

Borde väl hans tjej veta?
Citera
2023-08-02, 09:22
Avslutad
Citat:
Borde väl hans tjej veta?
https://streamable.com/edk8ui

Det kan man tycka, men hon har nog noll koll, bor i Täby sen ett antal veckor tillbaka, kommer från långtbortistan Vinslöv och Malmö och är starstrucked...hoppas nog på att bli en kändis/influenser

Rätt vidrigt att hon limmat på Chrippa i flera år, om det stämmer.
Hur troligt är det inte att hon har högre ambitioner, att "få någon bättre" inom snar framtid?
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-08-02 kl. 09:41. Anledning: Tillägg
Citera
2023-08-02, 09:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
C överlämnades i samma kläder som hon haft "alla dagar".

Stämmer detta är han fan störd. Ber om kritik, orosanmälningar och bråk med Julia. Men man vet hur han funkar:

"-Sköt ert"

"Det är nåt mellan mig och Julia"

"Hon har flera uppsätt av de kläderna"

"Det blev så denna gången"
Citera
2023-08-02, 09:28
Medlem
Citat:
Någonstans kommer ju degen ifrån till resor, kläder, rave och party! Klart han tjänar hyfsat!

Han har ju en bror som tjänar bra. Skulle inte vara första gången som en mer framgångsrik bror sticker till pengar till en mindre framgångsrik bror.
Citera
2023-08-02, 09:30
Medlem
Citat:
Ja det är härligt med småttingar.. Glad att jag e klar med den biten.
Det här med förskolan gav mig fan magsår.
Det e väl olika hoppas jag men mina barn hade en jobbig förskola. Dom hade en lista på föräldrarnas namn och varje månad var man tvungen att "göra något"
Typ.. - Hejsan det är Agneta från förskolan. Vi går igenom listan här och nu är det er tur. Kan du baka 40 bullar till på Fredag. Vore jättebra.
Jag fick fasen stress
Skulle vilja se Chrippa få likn uppgift. Fast då köper han väl 40 bullar ist?

Tror knappast han väljer en sådan förskola. Och det spelar ändå ingen roll eftersom han planerat att bo i Stockholm.
Citera
2023-08-02, 09:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Stämmer detta är han fan störd. Ber om kritik, orosanmälningar och bråk med Julia. Men man vet hur han funkar:

"-Sköt ert"

"Det är nåt mellan mig och Julia"

"Hon har flera uppsätt av de kläderna"

"Det blev så denna gången"
Det är baserat på bilder/klipp från C och Js instastorys.
Hon kanske inte smutsar ner sig, men hon fyller 3 snart och min känsla är att C inte är så vidare värst bra på att sköta allt runt en småknatte..
Det är baserat på vad han själv väljer att pumpa ut på sin youtubekanal.

Jag ser att han brister i dagsläget, gällande sitt förädraakap. Han fokuserar på sig själv, men gapar om att han gör allt för sitt barn "lillen". (Lillen, varför inte lillan?)

Chrippa är lika patetisk som Carlfredrik...
Citera
2023-08-02, 09:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Han har ju en bror som tjänar bra. Skulle inte vara första gången som en mer framgångsrik bror sticker till pengar till en mindre framgångsrik bror.

Chrille har fått in pengar från BT, Youtube och memmos. Han har även haft sparade pengar men de verkar ha sinnat nu. Tror inte Jocke skickar.
Citera
2023-08-02, 09:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Chrille har fått in pengar från BT, Youtube och memmos. Han har även haft sparade pengar men de verkar ha sinnat nu. Tror inte Jocke skickar.
Nu ska han ju kränga kepsar med "sitt varumärke"
Tror att hans storslagna planer kommer falla platt ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in