Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Ukraina är ju inte del av Nato, dummer.
Azov är inget nazistiskt förband, stolle.
Zelenskys morföräldrar dödades av nazister men men. Sånt här vet ju du
Sa jag att Ukraina var en del av NATO? Jag sa till dig exempel på länder som invaderat på sistone. Konstigt nog verkar det vara samma länder som pumpar med vapen till Ukraina. Ukraina är inte en del av NATO, de får endast utbildning, ekonomiskt stöd, vapen, GPS-kommunikation, material från NATO.
Azov är inget nazistiskt förband, stolle.
Jag antar att bära nazistiska symboler öppet inte gör dem nazister? Att otaliga experter kritiserat Ukrainzka regimen för att stödja nazistiska militära förband inte gör dem till nazister?
The unit has drawn controversy over its early and allegedly continuing association with far-right groups and neo-Nazi ideology,[13] its use of controversial symbols linked to Nazism, and early allegations that members of the unit participated in human rights violations.[14][15][16] Some experts have been critical of the regiment's role within the larger Azov Movement, a political umbrella group made up of veterans and organizations linked to Azov, and its possible far-right political ambitions, despite claims of the regiment's depoliticization.
Zelenskys morföräldrar dödades av nazister men men. Sånt här vet ju du
Och? Vad har det med saken att göra? När ovanstående nazistiska grupper stödjs direkt av ZZelensky är det uppenbart vad målet är. Muslimer hotar och kastar stenar på polis i Sverige. Ändå älskar regeringen och Uffe dem. Stödet och siffrorna talar för sig själva. Du stödjer en nazist som leder ett genomkorrupt skitland som du är villig att dö för av någon orsak, kanske för att SVT och CNN sa detta till dig.