2023-08-01, 18:49
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Jag orkar inte med Rask, men är det han som höll på med Magmys förut?
Bor i lägenhet, ungarna har det trångt, vägrar jobba, gör inget. Fattig som fan.
Men sambon jobbar. Alltså kvinnan.

Rax är väl en riktig gris? Hur orkar ni kolla på en loser som han?
Tror jag såg han någon månad sedan snabbt på någon kanal.
Han hade tappat massor vikt. Har han fått HIV eller åkt på Cancer?

Jag bor i hus med, men inte är det mycket skottning. Knappt snö på vintrarna längre ju.
Eller det beror på var man bor.

Chrippa har fula kläder, varför köper han inte bara normala kläder, sköna
typ Nike, Puma. Dressman . Lager157, Stadium outlet. Spara pengar till en premium bil
Nyare Mercedes eller annat man kan glida med stil. Som hans bror Jokkiboi köpte en fin
mercedes Jeep med all utrustning för runt miljonen.

Ska man lalla stekare, då måste man ratta fin bil me.
Går inte köra gammal tantbil för några tusen då- Pinsamt ju.
Tantmössa SELINES och tantbil Hahaha.

Jag vet inte vem Magmys är.. Tittar ibland på Rask om han dyker upp i flödet.
Han tycker väl antagligen att han har snygga kläder, jag säger inget om det.
Men jag ser mer och mer likheter med Rask. Rask gapar och skriker inte iaf.
Citera
2023-08-01, 18:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Om man arbetar heltid (nej inte längre), kör YT varenda kväll, tar hand om sin familj samt tränar riktigt hårt, då är man nog en hårt arbetande människa. Han är ju inte där han är (har inget med hans agerande att göra) utan anledning. Han kan resa, han kan köpa dyra kläder (som han tydligen värdesätter) osvosv

Han är uppenbarligen lycklig och nöjd, vem är vi att säga annat? Det är alltid lätt att värdera andras handlingar, svårare att se sina egna brister.
Jag tycker inte han verkar lycklig, snarare desperat och jagar efter någonting, vad som helst.
Just nu är det skånska snärtan.
Faktum är att han begått sitt livs största misstag, han kommer inse det om några år, men det är redan försent
Citera
2023-08-01, 18:55
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Om man arbetar heltid (nej inte längre), kör YT varenda kväll, tar hand om sin familj samt tränar riktigt hårt, då är man nog en hårt arbetande människa. Han är ju inte där han är (har inget med hans agerande att göra) utan anledning. Han kan resa, han kan köpa dyra kläder (som han tydligen värdesätter) osvosv

Han är uppenbarligen lycklig och nöjd, vem är vi att säga annat? Det är alltid lätt att värdera andras handlingar, svårare att se sina egna brister.
Det är ju väldigt glatt för honom att han har ett sådant liv. Det är ju bara det att människor som hela tiden har behov av att berätta hur lyckliga och nöjda de är, sällan är så lyckliga som de säger.

Att han arbetar hårt är jag oxå övertygad om. Eller framför allt gjorde när han var kvar på BT. För man är på jobbet 9 timmar, träna hårt tar minst 2 timmar om dagen. Köra YT 2 timmar. Det blir 13 timmar. Då har jag inte räknat med käka, laga mat, duscha, handla, skita, städa och allt annat man måste göra på en dag, säg tre timmar till. Då är vi uppe i 16, och då måste vi ändå plussa på några timmar för sömnen. Så på vilka timmar han tog hand om sin relation och spenderade kvantitets tid med sitt barn vet jag inte. Men så klart tiden fanns bättre när han slutade jobba.

Dock, denna tråd handlar ju inte om oss som skriver i tråden. Och vilka brister och tillkortakommanden vi har. Jag är säker på att alla skribenter skulle kunna lista 3 brister hos sig själva utan att blinka. Och det kanske finns någon relationstips här på forumet där du kan diskutera sådant. För denna tråd handlar om Chrippa. Om Chrippa inte bemött tråden som han gjort skulle den säkert inte vara hälften så aktiv.

Och om han inte själv presenterat sin och Julias separation på det sättet han gjort. Eller tok outat sin nya relation så nära inpå separationen. Eller påstå att C åker utan barnstol i bilen och detta första gången han hade henne efter separationen. Eller spänna fast henne mellan benen när han åker skoter till gymet. Och dessutom köra skotern med en hand, för han filmar spektaklet. Asså Mjölby är litet, han hade precis lika gärna kunna tryckt ner henne i barnvagnen och gått dit. Var han än tränar i Mjölby kan det vara max 1-2 kilometer. När han då hänvisar till att han måste åka så här för polisen tog hans körkort, blir det ju lätt att man har åsikter om det.

Personligen blir jag väldigt triggad när någon kallar mina åsikter för hat. Man kan säga att det till och med gör att mina åsikter väldigt mycket mera syrliga.

Självklart är det på sätt och vis synd om Chrippa. Han är så aningslös till varför det blev så här. Men det är egentligen inte speciellt synd om Chrippa, denna tråd skapar bara publicitet för honom. Den gör att hans kanaler växer. Så han är ju den egentliga vinnaren om tråden är aktiv.
Citera
2023-08-01, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hans skrikande om sitt hårda arbete och inkomst ger mig lite Rask-vibbar.

Likheten är slående, båda har skitit på sig under samlag. Rask flexade med klocka och Merca innan allt föll samman. Chrippa flexar med dyra, men enligt mig fula kläder. Berättar om sina 52% procent han skattar, för han är täääät!

Båda är stora i käften och Chrippa som gnällt på Rask om kneg har exakt samma kneg själv nu , gnällt på Rask om hur han bor. Själv har Chrippa bosatt sig i en skolåda i Täby på 24 kvm. Det går bra nu, snart rave igen!
Senast redigerad av CCkane 2023-08-01 kl. 19:03.
Citera
2023-08-01, 19:30
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Såg om magmys på Rask kanal. Han var bästis med Magmys Micke.
Riktigt sjuk dåre som vill göra hemska saker med kvinnor och små flickor. Riktigt perverst.
Han borde bli inlåst livstid.

Såg bara lite, orkade inte med dårarna. Var flera år sedan. Rask skrek och gapa som fan då.
Nu kanske hans Cancer lugnat ner honom? Rask var riktigt dampig, slog kamera i sin ansikte och
sådant sjukt. Ville bara slå ner honom i marken, tur vi aldrig sågs ireal

Angående chrippa.
Vet han om vad hans nya flicka gjort på festen hon var till när han satt barnvakt ?

Det kommer inte hålla länge detta.

Ska vi säga 1-2 månader. Max 3 så är det slut

Vad har hon gjort?
Citera
2023-08-01, 20:02
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Angående chrippa.
Vet han om vad hans nya flicka gjort på festen hon var till när han satt barnvakt ?
Tell me more, tell me more!!!

Kortegering bara Chrippa har inte suttit barnvakt. Han hade sin dotter.
Citera
2023-08-01, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Tell me more, tell me more!!!

Kortegering bara Chrippa har inte suttit barnvakt. Han hade sin dotter.

Berätta genast!
Citera
2023-08-01, 20:58
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag tycker inte han verkar lycklig, snarare desperat och jagar efter någonting, vad som helst.
Just nu är det skånska snärtan.
Faktum är att han begått sitt livs största misstag, han kommer inse det om några år, men det är redan försent

Hur kan du sitta och göra det antagandet här? Att han har gjort sitt livs största misstag? Menar du att det var att lämna Julia eller blir knallkär i en ung flicka?

Skulle det bli hans största misstag i livet så är det han som får sota, vi behöver inte gnida in det i hans ansikte innan varken han eller vi vet om så blir fallet.

Dock är det aldrig ett misstag att lämna någon man inte älskar eller har känslor för.
Citera
2023-08-01, 21:07
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Vad tycker RASK om Chrippa?
Spola till 16:00
https://youtu.be/i4IKLJ6O5i8
( se där.. ja skrev ju att jag tyckte Chrippa börjar bli lite lik Rask, han säger samma. )
Citera
2023-08-01, 21:11
Avslutad
Citat:
Hur kan du sitta och göra det antagandet här? Att han har gjort sitt livs största misstag? Menar du att det var att lämna Julia eller blir knallkär i en ung flicka?

Skulle det bli hans största misstag i livet så är det han som får sota, vi behöver inte gnida in det i hans ansikte innan varken han eller vi vet om så blir fallet.

Dock är det aldrig ett misstag att lämna någon man inte älskar eller har känslor för.
Det är en skvallertråd om en frivilligt offentlig person, som betett sig riktigt illa mot sitt barn och hennes mamma.
Kränkningar, psykisk misshandel osv är aldrig okej.
Han ser tyvärr inte till dotterns bästa, utan går dit kuken pekar.
Han känns manisk, inte förälskad.
Han kunde skött separationen snyggare, för Chloes skull och av respekt mot Julia.
Han tycker han är störtskön, men han har mirakulöst sänkt sig själv till Rasks nivå.
Ganska otippat om du frågar mig.
Citera
2023-08-01, 21:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vad tycker RASK om Chrippa?
Spola till 16:00
https://youtu.be/i4IKLJ6O5i8
( se där.. ja skrev ju att jag tyckte Chrippa börjar bli lite lik Rask, han säger samma. )
Det är pinsamt, kan inte Chrippa, Rask och Anjo tvingas att segla över atlanten eller någonting? Tvingas samarbeta, utan digitala medier...
Citera
2023-08-01, 21:18
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är pinsamt, kan inte Chrippa, Rask och Anjo tvingas att segla över atlanten eller någonting? Tvingas samarbeta, utan digitala medier...

Lyssna du?

Robinson med dom 3
Senast redigerad av Tarmstuvning 2023-08-01 kl. 21:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in