Citat:
Ja du och dina fantasier. Rättsläkaren har ingen bestämd uppfattning om hur det gått till, och den versionen jag gav utesluts inte av rättsläkarens utlåtande. Återigen så förstår alla normalt funtade människor det.
Citat:
För det första stämmer inte din fantasi med rättsläkarens slutsatser som innebär att skadorna på Toves rygg och armbågar är motståndsskador, och att Tove alltså kämpar emot när hon ligger på rygg. I din fantasi är Tove inkapaciterad när hon faller till golvet, men det stämmer alltså inte med rättsläkarens uppfattning. Men det är klart att en sån liten petitess inte hindrar dig i din fantasi!
Jösses vad du är ute och cyklar. Det jag skriver stämmer utmärkt med rättsläkarens utlåtande om att skadorna på armbågar och rygg kan ha kommit av att Johanna satt på Tove när Tove var inkapaciterad. Vilket rättsläkaren också påtalar, att slaget i huvudet kan ha inkapaciterat Tove. Det jag skriver är helt i linje med rättsläkarens utlåtande. Det är bara du som antingen blundar för fakta och bara fabulerar, eller helt enkelt inte förstår innebörden av det rättsläkaren säger, och istället fabulerar.
Citat:
Det är en tanke du inte kan leka med eftersom rättsläkarens uttalande och min version inte står i strid med varandra på något vis. Det är som sagt bara i dina fantasier du kan leka med sådana "tankar" eftersom det kräver att du först binder dina ständiga halmgubbar.
Rättsläkaren har redan klart och tydlig förklarat att Johanna kan ha strypt Tove på detta vis, och det är precis vad jag utgår ifrån, fakta, till skillnad från dina James Bond-fantasier.
Citat:
du vill påminna om din fantasi, håhåjaja 
Citat:
Hur vet du att det inte stämmer?
Nej visst ja, det vet du ju inte. Det är bara i dina fantasier, som du tror är verkliga fakta.
Citat:
Om nu Johanna tappar kroppen i golvet i badrummet för att hon inte kan flytta den så borde den ju ha legat kvar där när Maja gick på toa. Men det gör den ju inte enligt Maja. Och du som inte tror på förrådsteorin heller. Det här är besvärligt. Bäst att du undviker att svara på det den här gången också. 

Stackars liten. Att Johanna tappade kroppen betyder ju inte att hon inte lyckats flytta på den. Om den inte låg i förrådet, så betyder ju inte det att den inte kan ha legat någon annanstans.
Jag förstår att det här är långt över din förmåga att förstå, men det kan ha varit på många olika sätt. Det är bara i dina fantasier som det enda möjliga är det du hittar på.
Du är för rolig du med dina imbecilla insinuationer som inte har ett smack med saken att göra.