2023-07-28, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Bor karln i en hyresrätt? Jag trodde alla stenrika människor i Stockholm vägrade bo i hyreslägenhet.
Ja, jag brukar alltid bli överraskad när jag ser att en riking bor i hyresrätt.
Citera
2023-07-28, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Varför skulle folk med pengar binda dessa i en Brf om de kan få tag i en hyresrätt mitt i stan?

Det är nog snarare den som är skriven på lägenheten sedan 2016 som fått tag på ett par som inneboende att dela hyran med. JL är skriven där sedan 2020-02-10 tsm med sin fästmö/flickvän. Allt enligt ratsit.se.
Citera
2023-07-28, 11:30
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Varför skulle folk med pengar binda dessa i en Brf om de kan få tag i en hyresrätt mitt i stan?

Fråga inte mig. Jag är inte mångmiljonär. Jag har alltid bott i hyresrätt.
Men det har alltid funnits ett negativt skimmer över att hyra. Känslan av att "äga" sitt boende är så jävla viktigt för vissa människor. Det skall liksom vara mer än ett boende. Det är en investering.
Citera
2023-07-28, 14:33
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Idag den 28/7 fyller Alvestasonen Lars Bengt Johansson 60 år !

Dvs. den legendariske trollkarlen Joe Labero får 60 ljus i tårtan.

Hur firar han ? Blir det stor uppvaktning eller får han trolla fram presenterna själv ?

Varför sprack förhållandet med den fagra fotografen Anna Vinterfall ? De verkar ju fortfarande bo ihop.
Alfahannen Joe är ju både charmig och rik så hon fick nog inte ha honom ifred.

Joe är en av världens mest framgångsrika magiker med lång erfarenhet från de största internationella scenerna.
Joe har bl.a uppträtt på anrika Raffles Hotel i Singapore.

I judarnas Las Vegas har vår rågblonde 1.96m långe viking dock haft svårt att passa in och få tillträde till de riktigt stora scenerna.
Hans ”Inferno”-show ställdes eftersom sionisterna hindrade biljettförsäljningen.

Så på senare år har Joe istället showat med sin Magic dinner experience på det judefria Varbergs Stadshotell.

Undertecknad har sett Lars Bengt Roland uppträda live. Mannen har Las Vegas-karisma och Hollywood-blick på en och samma gång. Han påtalade dock under showen att han faktiskt kommer från Alvesta.

Efter uppträdandet stannade Joe Labero kvar i foajén för en "meet & greet" där han lät sig fotograferas med handikappade barn.
När trollnisse står brevid Pernilla Wahlgren som är 1.56 så ser han ut att vara max 1.80.
Citera
2023-07-28, 17:01
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
När trollnisse står brevid Pernilla Wahlgren som är 1.56 så ser han ut att vara max 1.80.

Joe kanske använder sig av speglar eller några andra trix för att se längre ut då, för han är inga 180m när han uppträder iaf.

Varför skiljer sig Joe och Anna ? De har inte varit ett par på länge berättar Joe för Aftonbladet.

Är det ålderskillnaden på 18 år ?

Har Anna bytt upp sig till nån mer stabil finanskille ?

Joe drar inte in lika mycket pengar på sina shower längre. Las Vegas och Singapore är historia. Nu är det Gamla Teatern i Östersund och badhotellet i Varberg som gäller och där är gaget inte detsamma.

Fästmö Anna verkar gilla glamour och är säkert dyr i drift. 150 kvm hyresrätt på Östermalm är heller inte gratis.
Citera
2023-07-29, 05:57
Medlem
Ska ni fira Joes födelsedag på något speciellt sätt? Vi kommer äta Las Vegas-inspirerad mat och titta på våra kasetter med uppträdanden som Joe gjort i tv.
Citera
2023-07-29, 11:29
Medlem
Skvistens avatar
Citat:

Stod brevid honom ganska nyligen och sanningen är nog snarare 10 cm kortare.
Citera
2023-07-29, 12:25
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Stod brevid honom ganska nyligen och sanningen är nog snarare 10 cm kortare.
När han står brevid sitt ex är hon lite kortare vilket skulle innebära att ,om han är 1.96 som herr Arne påstår så är exet runt 1.90.
Citera
2023-07-30, 00:01
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
När han står brevid sitt ex är hon lite kortare vilket skulle innebära att ,om han är 1.96 som herr Arne påstår så är exet runt 1.90.

Pratade prceis med min fru om detta som även stod brevid och hon är 1.72 och han var snarare kotare än henne.Vi skojade då med varandra att han var så liten och dessutom såg ut som en pensionärs tant (hade typ damfrisyr och glittrig ful skjorta med paljetter på sig). Dessutom kollade han in bögigt diamantarmband till sig själv.
Tror hans största idoler är bögarna ”Siegfried and Roy”. Han såg ut ett patetisk fan till dem.

Sen är han säkert en fin o snäll kille
Citera
2023-08-01, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Ja, jag brukar alltid bli överraskad när jag ser att en riking bor i hyresrätt.

Allt kanske inte är som det ser ut🤔
Citera
2023-08-01, 11:37
Medlem
KuReLuBs avatar
Tittar man på trollkarlens bolag så ser det inget vidare ut.

Var han verkligen "stor" utomlands eller var det bara en klassisk svensk fake it til you make it story?

Undrar om han gjorde några pengar när han bodde utomlands. Om han nu var så "stor" och "framgångsrik".
Citera
2023-08-03, 10:04
Medlem
Citat:
Han kan inte vara 196 !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in