2023-07-31, 23:54
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
VvD bekräftad lagkapten i Liverpool, ingen chock där. Men Trent vice-kapten förvånade iaf mig. Ni liverpoolfans, tror ni att han kommer växa med uppgiften? Tycker han visat upp lite nonchalant beteende lite då och då, matchen borta mot Napoli förra året framförallt. Trodde Robertson var det självklara valet efter VvD.
Några timmar gammal nyhet, inlägget drunknade när folk ”spårade ur”..

5 kandidater enligt mig, Alisson, Trent, VvD, Robertson & Salah

Både Trent & VvD har haft liknade beteende så båda är lika i det avseendet. VvD har varit vice så ganska väntat val sedan stod mellan Trent & Robertson men Trent är en lokal kille vilket uppskattas av fansen.
Alisson vill nog inte vara kapten, kan fortsätta fokusera på sitt.
En anfallare ska inte vara kapten så då är Salah uteslutet. (Ser inte helhet och kan inte styra från den positionen)

Trodde dock de skulle vara tre som innan.
Citera
2023-08-01, 00:21
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Några timmar gammal nyhet, inlägget drunknade när folk ”spårade ur”..

5 kandidater enligt mig, Alisson, Trent, VvD, Robertson & Salah

Både Trent & VvD har haft liknade beteende så båda är lika i det avseendet. VvD har varit vice så ganska väntat val sedan stod mellan Trent & Robertson men Trent är en lokal kille vilket uppskattas av fansen.
Alisson vill nog inte vara kapten, kan fortsätta fokusera på sitt.
En anfallare ska inte vara kapten så då är Salah uteslutet. (Ser inte helhet och kan inte styra från den positionen)

Trodde dock de skulle vara tre som innan.

Du som är Liverpool supporter vad fan hände med VVD? Han var ju sjukt bra för några år sedan! Känns som han är en skugga av sitt forna jag
Citera
2023-08-01, 00:46
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Du som är Liverpool supporter vad fan hände med VVD? Han var ju sjukt bra för några år sedan! Känns som han är en skugga av sitt forna jag
Vad beskyller du mig för att vara?

Det var en gång en korkad målvakt i ett blått lag som fick för sig att överfalla motståndare är bästa försvar, domaren höll med och utdelade inget kort 😳. Överfallet höll honom borta väldigt länge, skadan kunde avslutat karriären men lyckligtvis kom han tillbaka dock bara till 65-70 % av sin forna kapacitet. När karriären är avslutad kommer vi säkert få höra att skadan aldrig läkte ordentligt.

Sagan slutar med att Robertson fick nöjet att hånle mot dåren i blått.

Ps jag bara killgissar och med offerkoftan på 🙃
Senast redigerad av Drickback 2023-08-01 kl. 00:52.
Citera
2023-08-01, 01:08
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Vad beskyller du mig för att vara?

Det var en gång en korkad målvakt i ett blått lag som fick för sig att överfalla motståndare är bästa försvar, domaren höll med och utdelade inget kort 😳. Överfallet höll honom borta väldigt länge, skadan kunde avslutat karriären men lyckligtvis kom han tillbaka dock bara till 65-70 % av sin forna kapacitet. När karriären är avslutad kommer vi säkert få höra att skadan aldrig läkte ordentligt.

Sagan slutar med att Robertson fick nöjet att hånle mot dåren i blått.

Ps jag bara killgissar och med offerkoftan på 🙃

Tack för svaret. Vi alla killgissar ibland härinne svårt att alla ska vara orakel.
Citera
2023-08-01, 01:18
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Tack för svaret. Vi alla killgissar ibland härinne svårt att alla ska vara orakel.
Har jag någonsin sagt jag killgissar? Upp till bevis

Blir Kane kvar? Otroligt seg förhandling, nästan löjligt utdraget. Om Bayern lägger upp det ni vill ha på bordet kommer ni sälja då?
Citera
2023-08-01, 01:22
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Har jag någonsin sagt jag killgissar? Upp till bevis

Blir Kane kvar? Otroligt seg förhandling, nästan löjligt utdraget. Om Bayern lägger upp det ni vill ha på bordet kommer ni sälja då?

Också trött på Kane historien gissar han blir kvar borde varit klart för månader sen. Drar han nu blir det panik ta in någon ny dessutom!
Citera
2023-08-01, 01:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Alvarez har inte impad mig ett dugg såhär långt, och ärligt talat så menar jag att Gabriel Jesus är en bättre forward än vad Alvarez är.

Du har inte kollat en match när han spelat kanske. Jesus blev sparkad av Pep för han var för ineffektiv. För övrigt så snittar Alvarez mål per 148 minut och Jesus mål per 213 minut. Då kan vi notera att den ena är startspelare och den andra värmer bänk. Min slutsats med detta är att Alvarez som knappt spelar något är bättre än Jesus som spelar hela tiden. Det talar verkligen för hur dålig Arsenals cirkusartist är på toppen.
Citera
2023-08-01, 01:28
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Också trött på Kane historien gissar han blir kvar borde varit klart för månader sen. Drar han nu blir det panik ta in någon ny dessutom!
Känns som spel för gallerian!
Vill se Bayern buda begärd summa gör att syna Tottenham om en försäljning verkligen är aktuell eller det är skenhelig föreställning för att visa Kane att vi försökte sälja.
Citera
2023-08-01, 01:35
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Vill se Bayern buda begärd summa gör att syna Tottenham om en försäljning verkligen är aktuell eller det är skenhelig föreställning för att visa Kane att vi försökte sälja.
Vad skulle Tottenham tjäna på att inte sälja för begärt pris? Hade dom velat hålla honom hade dom väl sagt det rakt ut?
Citera
2023-08-01, 01:47
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vad skulle Tottenham tjäna på att inte sälja för begärt pris? Hade dom velat hålla honom hade dom väl sagt det rakt ut?
Något är lurt eller åtminstone känns det så.

Om man inget säger och budet inte är tillräckligt bra så är man inte ansvarig för att han inte blev såld. En form av taktik att behålla spelaren utan att pressa dom att vara kvar.
Citera
2023-08-01, 01:50
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Något är lurt eller åtminstone känns det så.

Om man inget säger och budet inte är tillräckligt bra så är man inte ansvarig för att han inte blev såld. En form av taktik att behålla spelaren utan att pressa dom att vara kvar.
Tror du inte Kane hör vad som försiggår? Om dom "tvingar" kvar honom så hoppas jag fan han lämnar gratis nästa sommar och att Tottenham kommer utanför Europa platserna även denna säsong så dom inte tjänade ett skit på det
Citera
2023-08-01, 02:00
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Japp risken är att han drar när kontraktet går ut annars och vi inte får en krona det vore försmädligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in