2023-07-31, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Mannen utan samvete (Napp #184)
SARA NILSSON 17 JANUARI, 2023

Från de 4 sista skärmdumparna, lite konstigt de inte listar ut det är fake, då de skriver som de använder pensionärstelefon. Stavningskontrollen rättar dessa stavningsfel.

Men vi behöver nt gö nåt på en gång heller men ja vill nt vänta här mera
D e nt olagligt att seja hej iaf Il hur
Är du allvarlig????
Kom o sej hej iaf ja har vänta på dej två ggr nu
O du sa ja nt skulle behöva gö d
Hallå
Men åk tillbaka
Nu e ja jettelessen du lova ja nt skulle behöva stå själv o att du skulle hämta mej o allt
Varför håller du på o skriver m mej o skicka filmer o så sen så åker du hem två gånger d e skit taskit
D e olagligt o skicka kukfilm till ubder 15 me så spela ingen roll
Du visste ja va nt 15 varför kom du på d nu o nt innan ja hade gått
Ja
D vill ja
Men vi kan väl ba åka runt om du nt vill gö nått som vi sagt att vi ska
Tack
Kmr du
Ja vill att du tröstar mej
Ok ca långt du åkte
Kmr du Ir
Ok skynda dej
Ok ja vill nt vänta mera

Snacka om gubbgroming från Dumpen, grabben tog sitt liv därefter.
Länka.
Citera
2023-07-31, 22:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Att han försökte backa och inte fullborda en en våldtäkt ändrar inte på det faktum att han över en digital enhet uppmana den han trodde var en 13 år gammal flicka till att penetrerar sig själv med fingrarna. Det är viktigt att känna till att det i lagens mening kan räknas som en fullbordad våldtäkt.
Nej men visst, han har gjort fel, men Dumpen eggar honom, det är ett faktum, finns inget bevis på att någon flicka gör så mot en äldre. Därmed är brottet skapat, då Dumpen inte visat att det är på något sätt vanligt att underåriga vill med äldre, ännu mer tveksamt är om det finns flickor som skriker efter sex med äldre.

Sen att han har en historia som han avtjänat i finkan, men att han fick ett återfall är tråkigt, men han fick hjälp med att bryta spärrar.

Jag känner till en del av hans tidigare historia, hänsyn till anhöriga har inte Dumpen då de låter dessa ligga kvar på hemsidan, de tar aldrig bort något enligt dem. Fast jag har sett delar som tagits bort från uthängningarna, delar som är till Dumpens nackdel.

Det jag funderat på länge och försökt hitta på nätet men ej funnit något är, hur vanligt är det att underåriga ligger. Det jag har läst från undersökningar är debutålder i snitt ligger på 15,3- 15,4 år, lite olika för olika skön. Men saknar uppgifter på hur vanligt samlag är innan 15 år.
Citera
2023-07-31, 22:56
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Jo, jag känner till att det är juridiskt möjligt att begå en våldtäkt via nätet. Det är löjligt.

Vart har du fått den här chatten ifrån? Finns den publicerad någon stans på Dumpen? Eller hittar du på?

Den gäddan (184) fick sitta i fängelse i två år för ett misslyckat samlag. Snacka om snopet.

https://dumpen.se/2023/01/17/mannen-utan-samvete-napp-164/

Längst ner på sidan finns den. Du måste klicka på en grå ruta för att öppna.
Citera
2023-07-31, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Jo, jag känner till att det är juridiskt möjligt att begå en våldtäkt via nätet. Det är löjligt.

Vart har du fått den här chatten ifrån? Finns den publicerad någon stans på Dumpen? Eller hittar du på?

Den gäddan (184) fick sitta i fängelse i två år för ett misslyckat samlag. Snacka om snopet.
Nej men det anser både tingsrätten, hovrätten, Högsta Domstolen och Sveriges rikes lag, så håll käften.
https://www.domstol.se/nyheter/2021/11/overgrepp-vid-kontakter-over-internet-var-valdtakt-mot-barn/
https://www.regeringen.se/artiklar/2022/08/nya-lagar-inom-justitiedepartementets-omraden-den-1-augusti-2022/

Jag tycker inte det är fel att kastrera parafilt psyksjuka förövare med rostig sekatör, men jag låter bli för det är olagligt. Trist att vi vad vi anser är egalt.
Citera
2023-07-31, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valon
Kan jag få bekräftat vilka tre personer som har begått självmord från dumpen?
Gör sig dumpen skyldiga till något eller behöver ta ner klippen och historierna av dom?
1. Kolla i den andra tråden. Använd sökfunktionen.
2. Nej
Citera
2023-07-31, 23:01
Medlem
Citat:
Nej men visst, han har gjort fel, men Dumpen eggar honom, det är ett faktum, finns inget bevis på att någon flicka gör så mot en äldre. Därmed är brottet skapat, då Dumpen inte visat att det är på något sätt vanligt att underåriga vill med äldre, ännu mer tveksamt är om det finns flickor som skriker efter sex med äldre.

Sen att han har en historia som han avtjänat i finkan, men att han fick ett återfall är tråkigt, men han fick hjälp med att bryta spärrar.

Jag känner till en del av hans tidigare historia, hänsyn till anhöriga har inte Dumpen då de låter dessa ligga kvar på hemsidan, de tar aldrig bort något enligt dem. Fast jag har sett delar som tagits bort från uthängningarna, delar som är till Dumpens nackdel.

Det jag funderat på länge och försökt hitta på nätet men ej funnit något är, hur vanligt är det att underåriga ligger. Det jag har läst från undersökningar är debutålder i snitt ligger på 15,3- 15,4 år, lite olika för olika skön. Men saknar uppgifter på hur vanligt samlag är innan 15 år.
De ville få ut den jäveln så klart! Han är återfallsförbrytare, en fullkomligt samvetslös och vidrig människa. Att exponera honom räddade säkert många ungar från hans övergrepp. Tyvärr hade han förstört många liv innan.

Eggade? Really? Får stå för dig.
Citera
2023-07-31, 23:04
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Länka.
Flashback är för diskussioner, sök på taggen, klicka upp dumparna, (om du är 18 år eller äldre), rulla ned till slutet och betrakta de 4 sista bilderna.
Citera
2023-07-31, 23:05
Medlem
Citat:
Flashback är för diskussioner, sök på taggen, klicka upp dumparna, (om du är 18 år eller äldre), rulla ned till slutet och betrakta de 4 sista bilderna.
Så jävla avslöjande Anki. Du ljuger en hel del du för att skydda gäddornas sak.
Citera
2023-07-31, 23:05
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:

Tvärtom så finns det massor med belägg (studier och berättelser) för att barn kan ta en aktiv roll i att söka sexuella kontakter. Det rör sig ofta om ett självskadebeteende. Här tog dumpen inte en aktiv roll i det sexuella, där var han drivande. Däremot tog "flickan" en aktiv roll till att mötas fysiskt.

Samlag innan 15 är ett otroligt känsligt ämne att göra studier i. Jag kan inte komma på en enda. Finns studier när det gäller övergrepp när barnen är under 15 däremot.
Citera
2023-07-31, 23:09
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
De ville få ut den jäveln så klart! Han är återfallsförbrytare, en fullkomligt samvetslös och vidrig människa. Att exponera honom räddade säkert många ungar från hans övergrepp. Tyvärr hade han förstört många liv innan.

Eggade? Really? Får stå för dig.
Hur många liv har han förstört? Alla kan återfalla, man behöver inte hjälpa till med det, och vilka mera brott tycker du man ska hjälpa in folk i. Är narkotikabrott något man bör hjälpa någon in i, skattebrott kanske, köra utan körkort kan vara ett alternativ.
Citera
2023-07-31, 23:11
Medlem
Citat:
Hur många liv har han förstört? Alla kan återfalla, man behöver inte hjälpa till med det, och vilka mera brott tycker du man ska hjälpa in folk i. Är narkotikabrott något man bör hjälpa någon in i, skattebrott kanske, köra utan körkort kan vara ett alternativ.
Jämför du seriöst skattebrott med våldtäkt av barn?!
Citera
2023-07-31, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Tvärtom så finns det massor med belägg (studier och berättelser) för att barn kan ta en aktiv roll i att söka sexuella kontakter. Det rör sig ofta om ett självskadebeteende. Här tog dumpen inte en aktiv roll i det sexuella, där var han drivande. Däremot tog "flickan" en aktiv roll till att mötas fysiskt.

Samlag innan 15 är ett otroligt känsligt ämne att göra studier i. Jag kan inte komma på en enda. Finns studier när det gäller övergrepp när barnen är under 15 däremot.
Det här. Vuxna ska inte bejaka detta, inte utnyttja, inte bryta mot en lag som finns av en anledning. Inte "avstå" för sin egen skull och risken att avslöjas, utan för ungens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in