Citat:
Ursprungligen postat av
TottemHorse
Att han försökte backa och inte fullborda en en våldtäkt ändrar inte på det faktum att han över en digital enhet uppmana den han trodde var en 13 år gammal flicka till att penetrerar sig själv med fingrarna. Det är viktigt att känna till att det i lagens mening kan räknas som en fullbordad våldtäkt.
Nej men visst, han har gjort fel, men Dumpen eggar honom, det är ett faktum, finns inget bevis på att någon flicka gör så mot en äldre. Därmed är brottet skapat, då Dumpen inte visat att det är på något sätt vanligt att underåriga vill med äldre, ännu mer tveksamt är om det finns flickor som skriker efter sex med äldre.
Sen att han har en historia som han avtjänat i finkan, men att han fick ett återfall är tråkigt, men han fick hjälp med att bryta spärrar.
Jag känner till en del av hans tidigare historia, hänsyn till anhöriga har inte Dumpen då de låter dessa ligga kvar på hemsidan, de tar aldrig bort något enligt dem. Fast jag har sett delar som tagits bort från uthängningarna, delar som är till Dumpens nackdel.
Det jag funderat på länge och försökt hitta på nätet men ej funnit något är, hur vanligt är det att underåriga ligger. Det jag har läst från undersökningar är debutålder i snitt ligger på 15,3- 15,4 år, lite olika för olika skön. Men saknar uppgifter på hur vanligt samlag är innan 15 år.