2023-07-31, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
För en tid sen delade dumpen en pedofil från hbg som var dömd och skulle avtjäna straff!
W*ct*r N*lsson.

Men när ja randomsökte på snubben så ser jag att han är skriven på en adress i hbg sen maj 2023! Det bor även en tjej i lägenheten som bott där en längre tid.
Nån som vet om han blivit släppt tidigare eller kan man skriva sig på en privat lägenhet fast man sitter inne???
Han satt häktad länge, men kan inte ha suttit mer än drygt två år av sju... Fotboja?
Citera
2023-07-31, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Han har säkert hyrt av henne, hon flyttat ihop med någon. Korrigerar mig, såg att han flyttade dit för tio veckor sen. Han borde sitta fortfarande.
De det ja menar??? Va fasen händer. Tror inte hon flyttat för isåfall skulle hon ju inte va skriven där fortfarande. Och hon verkar singel på sin fb
Citera
2023-07-31, 21:27
Medlem
122OrtKrigarens avatar
PartyGäddan (Napp #262) har enligt mrkoll precis flyttat till Göteborg. Han bodde tidigare med sin syster i Örkelljunga.
Citera
2023-07-31, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
PartyGäddan (Napp #262) har enligt mrkoll precis flyttat till Göteborg. Han bodde tidigare med sin syster i Örkelljunga.

Finns det något rebus på detta namn?
Citera
2023-07-31, 21:58
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labyrint
Finns det något rebus på detta namn?

Här:

Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Samma förnamn som författaren som skrivit snabba cash.
Samma efternamn som sångerskan zara..
Citera
2023-07-31, 22:51
Medlem
Jag har inte läst allt som ni skrivit men kebabsåsmannen har artisten dotter på sin vänlista på fb. Förvånansvärt många vänner kvar på hans gamla fb. Flera gemensamma till mig.
Lider med kebabsåsmannens närmaste familj. Vet väldigt väl vem systern är. En toppentjej!
Citera
2023-07-31, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Jag har inte läst allt som ni skrivit men kebabsåsmannen har artisten dotter på sin vänlista på fb. Förvånansvärt många vänner kvar på hans gamla fb. Flera gemensamma till mig.
Lider med kebabsåsmannens närmaste familj. Vet väldigt väl vem systern är. En toppentjej!
Artisten?

Ja det är tragiskt vad de gör mot sina offer och familjer.
Citera
2023-08-01, 00:41
Medlem
Mammasauruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimungpung
ÅK är väl den som flyttat in till honom. Vet inte om ÅK köpt in sig och äger en del av huset, men annars om man ser till att hon ändrade sin profil- och omslagsbild på Facebook den 11 juli fick hon förmodligen reda på JMÖs dubbelliv i samband med Dumpens publicering - är väl ganska logiskt också. Är det hon som måste flytta ut så slängs hon väl inte ut direkt. Dessutom finns barnen i åtanke såvida de inte har kunnat flytta in hos deras mamma. Hoppas att hon valt att flytta ut direkt ifall hon skulle ha en lösning tillhands.
För övrigt såg jag att hela familjen gått upp i rök på Ratsit.

Vad gäller kvinnan i bilen har jag grävt lite och hittat en intressant kandidat; CK. Men trådarna jag dragit i är fortfarande väldigt lösa och med respekt för MNJ (som läser) vill jag inte outa oavsett.

ÅK äger inget av huset, inte JMÖ heller. Hans mamma äger huset å har så gjort sen 2004.
Å nej, barnen har inte flyttat hem till sin mamma, för jag är mamma till barnen.
Citera
2023-08-01, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammasaurus
ÅK äger inget av huset, inte JMÖ heller. Hans mamma äger huset å har så gjort sen 2004.
Å nej, barnen har inte flyttat hem till sin mamma, för jag är mamma till barnen.
Beklagar.
Citera
2023-08-01, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota

Är nästan imponerad att man kommer på så sjuka grejer som kebabsåsgäddan fantiserat fram på sin kammare Skulle inte gå in i hans hem utan plastdräkt. Hur mycket undertryckt sexualitet kan man ha liksom
Senast redigerad av Agoldenage 2023-08-01 kl. 01:34.
Citera
2023-08-01, 06:22
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimungpung
ÅK är väl den som flyttat in till honom. Vet inte om ÅK köpt in sig och äger en del av huset, men annars om man ser till att hon ändrade sin profil- och omslagsbild på Facebook den 11 juli fick hon förmodligen reda på JMÖs dubbelliv i samband med Dumpens publicering - är väl ganska logiskt också. Är det hon som måste flytta ut så slängs hon väl inte ut direkt. Dessutom finns barnen i åtanke såvida de inte har kunnat flytta in hos deras mamma. Hoppas att hon valt att flytta ut direkt ifall hon skulle ha en lösning tillhands.
För övrigt såg jag att hela familjen gått upp i rök på Ratsit.

Vad gäller kvinnan i bilen har jag grävt lite och hittat en intressant kandidat; CK. Men trådarna jag dragit i är fortfarande väldigt lösa och med respekt för MNJ (som läser) vill jag inte outa oavsett.
ÅK lär ha vetat mycket väl.
Bruden i bilen heter inget med CK alls.

Med MNJ så börjar jag undra vem du är?
Om MNJ ska stå för det jag tror, så borde du veta vem det är som sitter i bilen.
Citera
2023-08-01, 09:58
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
Rebus på tjejen i husbilen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in