2023-07-31, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Kommer knappt ihåg vilken som var den första, orkar inte leta. Var det Kurre i en skåpbil där Sara gick loss och skrek på honom? Rejäla salvor.

Sen dess har hon ju växt in i rollen, gått korta kurser, haft pep talk med Thea. Det var brist på wisemind helt enkelt. Behövs ingen utredning för att konstatera det.

Sara är en fantastisk person som garanterat förhindrat övergrepp på barn men det här senaste när hon leker psykolog med dålig fingertoppskänsla är bara för mycket. Jag orkar inte höra mer om den där trappan. Den som ska behandlas är dessutom inte mottaglig när hon överdrivet rapar alla dessa trappsteg som hon inte riktigt har koll på själv

Inte fan hjälpte det där tugget senaste Nakenbadsgäddan.
Gott om baksätesschaufförer med dålig förmåga till att vara pålästa, men snacka går ju?
Var har du läst in att Sara ska behandla gäddorna?
Citera
2023-07-31, 20:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Men särskillt ångerfull kan han int va ifall han bli lockad tillbaka, att han "ångrar sig" kan dessutom vara ett knep han tar till när han misstänker att det int e ett riktigt barn
Nej vi vet inte, vare sig det ena eller andra, och vi kan inte fråga heller. Kan tänka att det fluktuerar mellan kåthet och ånger.
Citera
2023-07-31, 20:35
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Men tvärsäkert påstå en massa, det kan du göra. Pudla också.

Du vet att vi diskuterar Dumpen här va? Då borde du ha på fötterna innan du påstår saker. Återkommande för dig, det här beteendet.
Jag kan påstå saker som står i de så kallade loggarna, med rätta, att jag inte tar fram dem just nu gör inte att jag kan påstå. De står där publicerade av Dumpen.

I den andra tråden hänger de ut och diskuterar personerna. Att jag nämner personer är i samband med att jag diskuterar Dumpens sätt att hantera personerna.
Citera
2023-07-31, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag kan påstå saker som står i de så kallade loggarna, med rätta, att jag inte tar fram dem just nu gör inte att jag kan påstå. De står där publicerade av Dumpen.

I den andra tråden hänger de ut och diskuterar personerna. Att jag nämner personer är i samband med att jag diskuterar Dumpens sätt att hantera personerna.
Problemet är att vi andra inte riktigt läst detsamma som du förstår du.
Citera
2023-07-31, 20:48
Medlem
Citat:

Nej du kan inte påstå något med rätta utan fabricerar och vägrar ta fram exakt var i loggarna du skulle ha rätt, detta bevisar bara det faktum att du snackar ankskit.
Citera
2023-07-31, 20:54
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
2004 började jag diskutera här..
Ni här i dumpentråden är desillusionerade , Flera av er uppträder nästan maniskt, sektvarning på hela dumpen.
Innan dumpen bekämpas pedofiler också, det var olika organisationer och sällskap som höll rent på nätet (försökte iallafall) och letade upp domar och hängde ut pedofiler.

Dumpen är inget nytt och inget orginelt. Det fanns förr också.

Det som är nytt är den sekteristiska upplägget där följare tror att dumpen är Messias.
Folk blir maniska, sitter uppe på nätterna för att tysta kritiker.
Och den här tråden saknar motstycke.
Det fanns en tråd om Linda Chen mordet och där var det en stolle som trodde på allt Mats Alm sa, han trodde tom att kamerorna på kungliga biblioteket filmat en dubbelgångare när Alm påstod att han låg i en baklucka och åt kalla friterade räkor.

Den här tråden börjar ta liknande form men det är bara det att en stolle har blivit flera, och de sitter här i skift och försöker försköna dumpen och tysta kritiker. Det följer ett manus. Några raka svar får man inte.
Man gör sig till språkrör för dumpen.

Men jag tror flashback är större, det var det förr iallafall och de som sprider andras budskap och inte sina egna åsikter i diskussionen kommer bli avslöjade.

Även om Dumpen inte är unikt,så gör dom bra jobb för att stoppa Peddon. Eller?
Citera
2023-07-31, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Du kan inte övertyga en manisk person.
Snart kommer natten och de som inte kan sova då vill göra sig till känna.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-07-31 kl. 21:16.
Citera
2023-07-31, 21:31
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Nej du kan inte påstå något med rätta utan fabricerar och vägrar ta fram exakt var i loggarna du skulle ha rätt, detta bevisar bara det faktum att du snackar ankskit.
Mannen utan samvete (Napp #184)
SARA NILSSON 17 JANUARI, 2023

Från de 4 sista skärmdumparna, lite konstigt de inte listar ut det är fake, då de skriver som de använder pensionärstelefon. Stavningskontrollen rättar dessa stavningsfel.

Men vi behöver nt gö nåt på en gång heller men ja vill nt vänta här mera
D e nt olagligt att seja hej iaf Il hur
Är du allvarlig????
Kom o sej hej iaf ja har vänta på dej två ggr nu
O du sa ja nt skulle behöva gö d
Hallå
Men åk tillbaka
Nu e ja jettelessen du lova ja nt skulle behöva stå själv o att du skulle hämta mej o allt
Varför håller du på o skriver m mej o skicka filmer o så sen så åker du hem två gånger d e skit taskit
D e olagligt o skicka kukfilm till ubder 15 me så spela ingen roll
Du visste ja va nt 15 varför kom du på d nu o nt innan ja hade gått
Ja
D vill ja
Men vi kan väl ba åka runt om du nt vill gö nått som vi sagt att vi ska
Tack
Kmr du
Ja vill att du tröstar mej
Ok ca långt du åkte
Kmr du Ir
Ok skynda dej
Ok ja vill nt vänta mera

Snacka om gubbgroming från Dumpen, grabben tog sitt liv därefter.
Citera
2023-07-31, 22:06
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Ja jag tycker att det skall vara rejält avskräckande för potentiella gäddor men inget verkar stoppa deras begär och sug för ragga på barn.
Opportunism såklart, de tänker säkert att de ska lura dumpens fiskare och få till en träff utan att bli upptäckt.
Men finns det barn att ragga på?
Ja barn finns men de lär inte gå med på möte med okända män.
Det borde vara ett bra jobb och det borde ha räckt redan men det kommer nya gäddor i strid ström.

Det är bra om man är nöjd med premissen att rädda fiktiva barn.
Citera
2023-07-31, 22:23
Medlem
Kan jag få bekräftat vilka tre personer som har begått självmord från dumpen?
Gör sig dumpen skyldiga till något eller behöver ta ner klippen och historierna av dom?
Citera
2023-07-31, 22:32
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Mannen utan samvete (Napp #184)
SARA NILSSON 17 JANUARI, 2023

Från de 4 sista skärmdumparna, lite konstigt de inte listar ut det är fake, då de skriver som de använder pensionärstelefon. Stavningskontrollen rättar dessa stavningsfel.

Men vi behöver nt gö nåt på en gång heller men ja vill nt vänta här mera
D e nt olagligt att seja hej iaf Il hur
Är du allvarlig????
Kom o sej hej iaf ja har vänta på dej två ggr nu
O du sa ja nt skulle behöva gö d
Hallå
Men åk tillbaka
Nu e ja jettelessen du lova ja nt skulle behöva stå själv o att du skulle hämta mej o allt
Varför håller du på o skriver m mej o skicka filmer o så sen så åker du hem två gånger d e skit taskit
D e olagligt o skicka kukfilm till ubder 15 me så spela ingen roll
Du visste ja va nt 15 varför kom du på d nu o nt innan ja hade gått
Ja
D vill ja
Men vi kan väl ba åka runt om du nt vill gö nått som vi sagt att vi ska
Tack
Kmr du
Ja vill att du tröstar mej
Ok ca långt du åkte
Kmr du Ir
Ok skynda dej
Ok ja vill nt vänta mera

Snacka om gubbgroming från Dumpen, grabben tog sitt liv därefter.

Jag tycker det är känsligt att prata om just den här personen för det finns många lager på den här historien. Vi har honom som avslutade sitt liv, hans anhörigas chock och sorg, en flicka han tidigare utsatte som även hon avslutade sitt liv samt hennes anhöriga.

Hans tidigare straffhistorik och vem Jenny var tror jag du känner till. Han träffade henne under liknande omständigheter som det fiktiva barnet i loggarna efter att han har avtjänat fängelsestraff över vad han gjorde mot Jenny.

Det finns inget ljust eller förmildrande över den historien.

Den slutliga konversationen lade du in. Den är korrekt. Värt att nämna är att han bokade in en träff tidigare och skriver även för att ställa in den när han inte ser ett barn på platsen. Här är lite mer av vad han skrev till den han tror heter Nelly och är 13 år.

- Berättar att han är kåt
- Visar sin penis och berättar att han är nyrakad
- Frågat om vännernas sexliv
- Frågar om hon vill testa att "knulla imorgon"
- Frågar om de kan skicka naket till varandra
- Berättar att han "runkar till henne"
- Ber upprepade gånger om avklädda bilder
- Frågat om hon har en dildo
- Frågat om hon stoppat in en hårborste eller något annat i sig själv
-Han berättar han han ska ta det lugnt och sakta så hon inte får ont
- Berättar att han ska ha mjukisbyxor i bilen han lätt kan få av
-"Planerar vart han kan ställa bilen så de inte blir upptäckta.
- Frågar om hon lyckats stoppa in 2 fingrar i sig själv
- Föreslår att hon ska suga på dem innan hon stoppar in dem
-"Ber om en bild på henne eftersom "han är lite kåt"
- Frågar om "hennes fitta är våt"
- Ber henne visa hur hon gör när hon smeker sig
- Visar med en video hur hon ska göra när hon mastuberar honom
- Ber henne beskriva hur hon gör när hon tar på sig själv
- Lämnar beskrivning på hur hon ska göra
- Berättar att han vill "smeka hennes fitta"
- Han föreslår att "han kan rundka medan han tittar på medan hon smeker sig själv"
- Frågar om han får slicka henne
- Frågar om hon vill runka och suga

Att han försökte backa och inte fullborda en en våldtäkt ändrar inte på det faktum att han över en digital enhet uppmana den han trodde var en 13 år gammal flicka till att penetrerar sig själv med fingrarna. Det är viktigt att känna till att det i lagens mening kan räknas som en fullbordad våldtäkt.
Senast redigerad av TottemHorse 2023-07-31 kl. 22:42.
Citera
2023-07-31, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Jag tycker det är känsligt att prata om just den här personen för det finns många lager på den här historien. Vi har honom som avslutade sitt liv, hans anhörigas chock och sorg, en flicka han tidigare utsatte som även hon avslutade sitt liv samt hennes anhöriga.

Hans tidigare straffhistorik och vem Jenny var tror jag du känner till. Han träffade henne under liknande omständigheter som det fiktiva barnet i loggarna efter att han har avtjänat fängelsestraff över vad han gjorde mot Jenny.

Det finns inget ljust eller förmildrande över den historien.

Den slutliga konversationen lade du in. Den är korrekt. Värt att nämna är att han bokade in en träff tidigare och skriver även för att ställa in den när han inte ser ett barn på platsen. Här är lite mer av vad han skrev till den han tror heter Nelly och är 13 år.

- Berättar att han är kåt
- Visar sin penis och berättar att han är nyrakad
- Frågat om vännernas sexliv
- Frågar om hon vill testa att "knulla imorgon"
- Frågar om de kan skicka naket till varandra
- Berättar att han "runkar till henne"
- Ber upprepade gånger om avklädda bilder
- Frågat om hon har en dildo
- Frågat om hon stoppat in en hårborste eller något annat i sig själv
-Han berättar han han ska ta det lugnt och sakta så hon inte får ont
- Berättar att han ska ha mjukisbyxor i bilen han lätt kan få av
-"Planerar vart han kan ställa bilen så de inte blir upptäckta.
- Frågar om hon lyckats stoppa in 2 fingrar i sig själv
- Föreslår att hon ska suga på dem innan hon stoppar in dem
-"Ber om en bild på henne eftersom "han är lite kåt"
- Frågar om "hennes fitta är våt"
- Ber henne visa hur hon gör när hon smeker sig
- Visar med en video hur hon ska göra när hon mastuberar honom
- Ber henne beskriva hur hon gör när hon tar på sig själv
- Lämnar beskrivning på hur hon ska göra
- Berättar att han vill "smeka hennes fitta"
- Han föreslår att "han kan rundka medan han tittar på medan hon smeker sig själv"
- Frågar om han får slicka henne
- Frågar om hon vill runka och suga

Att han försökte backa och inte fullborda en en våldtäkt ändrar inte på det faktum att han över en digital enhet uppmana den han trodde var en 13 år gammal flicka till att penetrerar sig själv med fingrarna. Det är viktigt att känna till att det i lagens mening kan räknas som en fullbordad våldtäkt.
Tack för att orkade förtydliga för Ankan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in