Citat:
Jag tror kommande säsong kan bli riktigt spännande.
City har väl tappat lite i kvalitet?
Arsenal har ju inte blivit sämre, men täcker ett års erfarenhet upp av att de ska lira CL och ha mer favorittryck på sig?
Liverpool måste studsa tillbaka och göra en bättre säsong, även om Salah passerat zenit och mittfältet är väl sådär?
Chelsea måste ju göra en bättre säsong än senast
(mitt) United har värvat bra såhär på förhand om kommer vara bättre denna säsong.
Newcastle borde väl inte vara sämre (men CL kanske ställer till det?)
Brighton har ju alla möjligheter att göra det bättre.
Westham likaså?
Sedan kommer väl minst 1 av lagen ovan floppa och något ej nämnt lag kommer väl kanske överraska i början av säsongen för att sedan droppa av allt eftersom.
Oavsett vad så känns säsongen väldigt öppen och spännande på förhand.
För uniteds del så vore det bra om Maguire försvinner, men han har väl för hög lön för det...
City har väl tappat lite i kvalitet?
Arsenal har ju inte blivit sämre, men täcker ett års erfarenhet upp av att de ska lira CL och ha mer favorittryck på sig?
Liverpool måste studsa tillbaka och göra en bättre säsong, även om Salah passerat zenit och mittfältet är väl sådär?
Chelsea måste ju göra en bättre säsong än senast
(mitt) United har värvat bra såhär på förhand om kommer vara bättre denna säsong.
Newcastle borde väl inte vara sämre (men CL kanske ställer till det?)
Brighton har ju alla möjligheter att göra det bättre.
Westham likaså?
Sedan kommer väl minst 1 av lagen ovan floppa och något ej nämnt lag kommer väl kanske överraska i början av säsongen för att sedan droppa av allt eftersom.
Oavsett vad så känns säsongen väldigt öppen och spännande på förhand.
För uniteds del så vore det bra om Maguire försvinner, men han har väl för hög lön för det...
City har tappat lite men inget som ska vara direkt avgörande.
Arsenals mittfält har blivit sämre enligt mig. Sen har du rätt, CL kan ställa till det i ligan för dom om man jämför med City som är van med CL spel samtidigt.
Liverpool gör alltid mycket mål, så jag tror de kommer studsta tillbaka och vara med i titelstriden.
Chelsea är ett osäkert kort. Jag tror Nkunku kan få fart på målproduktionen i Chelsea, och det kan göra att de hamnar lite längre upp i tabellen.
Newcastle släpper in väldigt lite mål och förlorade bara 5 matcher förra året (samma som City). Newcastle tror jag hamnar på top 4, de har bra kvalite i sitt lag, Wilson, Isak, Trippier mm.
United tycker jag inte har gjort några bra värvningar, så Ten Hag ska trolla bra för att få dem att prestera bättre än förra säsongen.
Brighton har chans på top 6, men längre upp tror jag aldrig.
Norwich tar steget upp och sen gäller det att hålla sig kvar. Ser förstås fram emot old farm derby.