2023-07-30, 20:07
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det får man ändå säga, att när kamraterna spelar ut hela registret, då är det inte många lag som har en chans.
Kalmar spelade dåligt idag, riktigt dåligt. Däremot har jag aldrig varit med om en målvakt som har fuskat så förbannat mycket.
2023-07-30, 20:09
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Jag tycker Mjällby spelar väldigt bra och var sjukt orolig under dagens match.

Värnamo har slagit Bajen på Tele2 och Häcken i förra matchen. De är jobbigare än man tänker sig.

Det är män mot pojkar varje gång Värnamo möter brajen.

Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Hur kan du tro det?

Skulle betta minst hälften av min förmögenhet att jag var mer atletisk som anfallare under mina år som spelare än vad IKT är.
2023-07-30, 20:41
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LatentAmbivalens
Hade en arbetskamrat som blev ganska allvarligt trakasserad av denna fekalieherre. Tror inte att det ledde till åtal, men det var nog inte långt borta.

Den före detta arbetskamraten bor i Jonsered (i en kranskommun till Göteborg), men är inte säker på att gärningsmannen bodde just där.

Nåväl. Riktigt GÖÖÖTT med tre pinnar. Livet lever, som "man" (ingen) brukar säga.

Begravningen som någon skrev om tidigare i tråden får gärna utebli.

Sannerligen.

1-1 mellan Sirius och AIK vore nog också bra.
2023-07-30, 20:46
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Citat:
Sannerligen.

1-1 mellan Sirius och AIK vore nog också bra.

Gärna för mig!
2023-07-30, 21:41
Medlem
FNLSs avatar
Hur många jumbolag har vunnit den här omgången?
2023-07-31, 12:18
Medlem
GrytjaMennakandFyts avatar
Citat:
Det får man ändå säga, att när kamraterna spelar ut hela registret, då är det inte många lag som har en chans.
Grattis, Kalmar gör sin sämsta match sedan Magnus Perssons dagar.
2023-07-31, 14:36
Medlem
jag hoppas innerligen att sirius vinner ikväll. hittills har alla matcher med bottenlagen gått i rätt riktning, dvs varberg, göteborg & degerfors har vunnit sina matcher. nu fattas bara sirius. jag skulle mycket gärna vilja se en aik2004 i repris.
2023-07-31, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrytjaMennakandFyt
Grattis, Kalmar gör sin sämsta match sedan Magnus Perssons dagar.

Va fan har han varit där, hade för mig Nanne satt på den posten i typ 200 år Men kanske inte så konstigt man inte minns, när han varit nånstans vill man bara glömma katastrofen
Nja vet inte om jag vill kalla det er sämsta insats, ni har haft några plattmatcher hos oss nere i Malmö med och säkert några fler, bättre motstånd i och för sig.
Är bara att studsa tillbaka vi alla hamnar i nån svacka under hela säsongen.
2023-07-31, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
jag hoppas innerligen att sirius vinner ikväll. hittills har alla matcher med bottenlagen gått i rätt riktning, dvs varberg, göteborg & degerfors har vunnit sina matcher. nu fattas bara sirius. jag skulle mycket gärna vilja se en aik2004 i repris.

Du lär nog hoppas förgäves, dessutom ska Sirius bara förlora och åka ut, jävla skitplastlag. Dom kan möjligen gneta till sig ett kryss men tror inte det.
2023-07-31, 15:57
Medlem
eternussermos avatar
Blir en enkel seger för solnalaget idag, Sirius har inte mycket att komma med.
2023-07-31, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Du lär nog hoppas förgäves, dessutom ska Sirius bara förlora och åka ut, jävla skitplastlag. Dom kan möjligen gneta till sig ett kryss men tror inte det.

innan tränarbytet såg det länge ljust ut till aik kunde upprepa bragden från 2004. vi får ändå hålla tummarna till att sirius vinner ikväll.
2023-07-31, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Blir en enkel seger för solnalaget idag, Sirius har inte mycket att komma med.

Sirius kanske inte har mkt att komma med. AIK än mindre att komma med då AIK gjort minst mål i hela allsvenskan. Vinst mot Varberg och ett Bp som lade sig platt för AIK för hjälpa till.
Oavgjort säger förnuftet och tursnurran.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in