Citat:
Ursprungligen postat av
Refugen
Helt otroligt. De har nyss gjort slut och direkt laddar mannen upp nya videos med en ny tjej och berömmer hennes rumpa etc. Mina tankar är hos Julia och jag hoppas att hon avföljer honom på alla medier.
Jag är ingen hater, Christoffer. Tvärtom gillar jag dig och din ärlighet och jag har följt dig i många år. Den här gången tycker jag dock att du gått för långt. Att "gå vidare" och "blicka framåt" innebär inte att det är okej att direkt börja lägga ut videos på hur du myser och kysser med en yngre och smalare tjej. Att ibland sätta sig ned och försöka sätta sig in i en annan människas perspektiv och känslor kan få en att inse hur ens egna handlingar påverkar personer i ens närhet.
Han har tydligen bra kontakt med Julia och även Julia ska tydligen *känna* denna nya tjej och tycka bra om henne. Ja det tror jag på när jag hör Julia själv säga det. Hade även förväntat mig en video med Chrippa och Julia tillsammans som förklarar inte att han själv *förklarar* situationen 2 min i en random video.
Precis.. Du skriver det jag tänker. Allt känns lite som en spark i magen på något sätt.
Men..

.. Det visar sig med tiden som sagt.
Nu är allt spännande och nytt.
Heel click och fnitter.
Men från Julia är det helt tyst