2023-07-29, 00:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cokeer
När tror du han måste clickbejta ännu mer? Snart kommer det väl en vlogg i stil med "C BLEV SKJUTEN PÅ GRUND AV GÄNGEN I STOCKHOLM (MÅSTE SE)¨

Men lägg av. Chrippa är genuin och ärlig. Han skulle aldrig ha clickbait

Citera
2023-07-29, 02:17
Medlem
Klart som korvspad att CHRIPPA varit där och provsmakat under tiden som han var tillsammans med Julia. Med tanke på att dom känt varandra under flera år och han är inte den som stannar för röd gubbe vid övergångstället.
Citera
2023-07-29, 03:56
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Klart som korvspad att CHRIPPA varit där och provsmakat under tiden som han var tillsammans med Julia. Med tanke på att dom känt varandra under flera år och han är inte den som stannar för röd gubbe vid övergångstället.
Va det inte Chrille som sa att otrogna skulle ha nackskott?
Citera
2023-07-29, 06:57
Medlem
Citat:

Det gäller alla förutom honom
Citera
2023-07-29, 10:47
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampr
Sjukt snygg är väl att ta i.. hon ser "vardagligt" bra ut.. typiskt överytliga tendenser, osv..

Ful är hon inte, inte överdrivet snygg heller. Ser som du skrev rätt vardagligt bra ut.
Så bra en runt 20 är.. Hade förväntat mig en vältränad fitnesstjej. Men denna ser rätt liten och klen ut. Liknande Julia innan barnafödsel.
Han svävar på små rosa moln nu. Förälskad och fnittrig. De får man väl unna honom.
Han kan nog, och kommer nog hjälpa denna tjej att växa på internet via honom.
Det tror jag.
Citera
2023-07-29, 12:53
Medlem
Helt otroligt. De har nyss gjort slut och direkt laddar mannen upp nya videos med en ny tjej och berömmer hennes rumpa etc. Mina tankar är hos Julia och jag hoppas att hon avföljer honom på alla medier.

Jag är ingen hater, Christoffer. Tvärtom gillar jag dig och din ärlighet och jag har följt dig i många år. Den här gången tycker jag dock att du gått för långt. Att "gå vidare" och "blicka framåt" innebär inte att det är okej att direkt börja lägga ut videos på hur du myser och kysser med en yngre och smalare tjej. Att ibland sätta sig ned och försöka sätta sig in i en annan människas perspektiv och känslor kan få en att inse hur ens egna handlingar påverkar personer i ens närhet.
Citera
2023-07-29, 13:07
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Helt otroligt. De har nyss gjort slut och direkt laddar mannen upp nya videos med en ny tjej och berömmer hennes rumpa etc. Mina tankar är hos Julia och jag hoppas att hon avföljer honom på alla medier.

Jag är ingen hater, Christoffer. Tvärtom gillar jag dig och din ärlighet och jag har följt dig i många år. Den här gången tycker jag dock att du gått för långt. Att "gå vidare" och "blicka framåt" innebär inte att det är okej att direkt börja lägga ut videos på hur du myser och kysser med en yngre och smalare tjej. Att ibland sätta sig ned och försöka sätta sig in i en annan människas perspektiv och känslor kan få en att inse hur ens egna handlingar påverkar personer i ens närhet.

Han har tydligen bra kontakt med Julia och även Julia ska tydligen *känna* denna nya tjej och tycka bra om henne. Ja det tror jag på när jag hör Julia själv säga det. Hade även förväntat mig en video med Chrippa och Julia tillsammans som förklarar inte att han själv *förklarar* situationen 2 min i en random video.
Precis.. Du skriver det jag tänker. Allt känns lite som en spark i magen på något sätt.
Men.. .. Det visar sig med tiden som sagt.
Nu är allt spännande och nytt. Heel click och fnitter.
Men från Julia är det helt tyst
Citera
2023-07-29, 13:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Han har tydligen bra kontakt med Julia och även Julia ska tydligen *känna* denna nya tjej och tycka bra om henne. Ja det tror jag på när jag hör Julia själv säga det. Hade även förväntat mig en video med Chrippa och Julia tillsammans som förklarar inte att han själv *förklarar* situationen 2 min i en random video.
Precis.. Du skriver det jag tänker. Allt känns lite som en spark i magen på något sätt.
Men.. .. Det visar sig med tiden som sagt.
Nu är allt spännande och nytt. Heel click och fnitter.
Men från Julia är det helt tyst
Det luktar riktigt illa och Chrippa har gått från familjefar till gubbslem. Poff
Det trodde jag inte. Hybris och åldersnoja..
Man kan inte köpa kärlek, vilket han verkar tro.
Citera
2023-07-29, 13:48
Medlem
FarliKorvs avatar
Chrippa ska tydligen ha haft samlag med sin nya tjej, bara rykten men kan faktiskt stämma.
Citera
2023-07-29, 13:49
Medlem
Citat:

Han motbevisar sig själv hela tiden! Han kommer bli blåst
Citera
2023-07-29, 13:50
Medlem
100% att hon blåser honom tillslut. Känns inte genuint nånstans. Han är kär, hon är inte kär! Men hon vill ha clout och växa. Han sitter själv om 1 år och kanske sitter då med nyktra ögon.
Citera
2023-07-29, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Chrippa ska tydligen ha haft samlag med sin nya tjej, bara rykten men kan faktiskt stämma.

Eh, ja det är väl relativt normalt att man knullar ganska omgående när man träffats!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in