2023-07-31, 03:53
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Nej det är inte så. Enligt mig är det Väst/USA som försöker försvaga Ryssland genom att använda Ukraina. Det är allmänt känt för större delen av världen och de flesta i sverige med. Dock svårt att få genomslag i denna tråd, undrar varför
Du påstår att det är allmänt kännt? Det har jag missat. Jag skulle uppskatta en källa. Källor höjer nivån!

Jag uppskattar även dina tidigare analyser.
Citera
2023-07-31, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backan52
Du förstod tydligen inte vad jag skrev, det är inte kostymen, klockan och andra attiraljer som gör en statsman, det är hans sätt att vara och agera. Du är väl imponerad av att Putin har blivit upplyft på en häst, att han har siberisk tiger och fan vet vad för att lyfta fram machomannen, den äkta ryska ledaren som betvingar alla motståndare. Har inte verkligheten reviderat den bilden totalt så att kanske till och med du skulle förstå.

Jag imponeras varken av Putin eller Zelynsky. Att idolisera endera är patetiskt och visar endast att man fallit offer för propaganda som en osjälvständig idiot.
Citera
2023-07-31, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
OK, tack för ditt svar. Har du några tankar på hur Rysslands 'speciella' operation skulle kunna avslutas med att det skulle kunnas kallas en fred?
Själv tycker jag att det hade varit en vinst för både Ryssland och Ukraina om Ryssland lämnade Ukrainskt territorium!

Ja naturligtvis- dra sig tillbaks under lovord från Zelynsky att inte gå med i NATO. Enkelt.
Citera
2023-07-31, 04:40
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
Den bästa lösningen vore att Zelynsky inte bröt avtal genom att gå med i NATO
Vilket avtal bröt Ukraina? Och när gick de med i Nato?

Du verkar ju helt väck?
Citera
2023-07-31, 05:15
Medlem
Citat:
I tryggt förvar i en gömd bunker i en konflikt han självmant provocerat fram.
Hahaha....
Vid vilken tidpunkt provocerade Zelensky självmant fram konflikten med TERRORISTEN och MASSMÖRDAREN PUTIN.

Låt höra nu 😁
Citera
2023-07-31, 05:40
Medlem
Citat:
Den bästa lösningen vore att Zelynsky inte bröt avtal genom att gå med i NATO

Det har aldrig funnits något sådant avtal. Och Ukraina ansökte aldrig om medlemskap.

Ni korkade vatniks förstår inte varför nationer vill gå med i NATO heller eller hur? Tror du att NATO hade vuxit om Ryssland inte varit imperialistiska och attackerar sina grannar konstant?
Citera
2023-07-31, 06:41
Medlem
Citat:
Ja naturligtvis- dra sig tillbaks under lovord från Zelynsky att inte gå med i NATO. Enkelt.
Ukraina litar nog inte på Rysslands lögner så dom måste ju gå med i nato så fort det går
Citera
2023-07-31, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Hahaha....
Vid vilken tidpunkt provocerade Zelensky självmant fram konflikten med TERRORISTEN och MASSMÖRDAREN PUTIN.

Låt höra nu 😁

När Zelynsky ville gå med i nato trots att man hade avtal på att Ukraina skulle vara en neutral buffertzon mellan gamla östpakten och nato.
Citera
2023-07-31, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Vilket avtal bröt Ukraina? Och när gick de med i Nato?

Du verkar ju helt väck?

Ukraina vill gå med i nato sluta spela dum nu
Citera
2023-07-31, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Det har aldrig funnits något sådant avtal. Och Ukraina ansökte aldrig om medlemskap.

Ni korkade vatniks förstår inte varför nationer vill gå med i NATO heller eller hur? Tror du att NATO hade vuxit om Ryssland inte varit imperialistiska och attackerar sina grannar konstant?

De enda imperialistiska är EU och NATO som vill expandera österut.
Citera
2023-07-31, 07:12
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ukraina vill gå med i nato sluta spela dum nu
Att de nu sen de blivit attackerade och invaderade av ryssen vill gå med är inget märkligt!

Svara instället på vilket av tal de brutit din ynkliga vatnik!

Du sitter ju bara och vräker ur dig massa lögner!
Citera
2023-07-31, 07:13
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Snark. Ukraina vill gå med i nato. Sluta spela dum tack.
Självklart vill dom det, angår ändå inte korkade ryzzland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in