Citat:
Ursprungligen postat av
vittbrus
Stackars oskyldiga muslimer... säg det till alla hundratals miljoner människor som mördats i profeten Muhammeds namn, lever under förtryck och sett sina vänner föras bort för att avrättas för att de studerade oå universitetet och klädde sig modernt. Säg "stackars oskyldiga muslimer" till mina föräldrar som flydde från Iran. De kan aldrig återvända för de kommer att avrättas så fort de landat i Teheran medan andra "flyktingar" som "flytt från förtryck" åker hem på betald semester av oss. Usch, fy fan vad sjukt Ni har ställt till Sverige.
Milt sagt - Naiva Sverige har inte riktigt fattat att islam är lika med djävulen. Jag är ateist och tror inte på låtsaskompisar och helvetet, men jag använder ett uttryck som alla kan fatta.
Islam gör folk redo för Jesus
Så länge är det bättre än mycket annat. De får till nånting här på jorden. Får många att skärpa till sig.. Koranens budskap är ett bra salt för jorden.. Gud förlorar inte sin sälta..
Tiderna förändras. Vi har varit med om stora förändringar under våra liv många av oss.. Det är dags att tänka till och prioritera.
Man får vara ganska dum (eller nåt)om man inte ser att Gud finns på nåt sätt. Nån högre kärlek och varande intelligens. Kraft..
Kanske vi borde göra som HitlerTyskland? Är det bättre.
Fan du vet ingenting.