2023-07-30, 15:44
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Oklart om detta tyder på svenskt deltagande i offensiven. Men någon postade en söndersprängd svenskskyltad Ford Ranger på 4chan.
Att donera en bil är inte "deltagande" byfåne.
2023-07-30, 15:47
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Varför skulle jag vilja "anfalla dig" ? Jag skiter väl i vad du tycker.

MEN, jag hittade bilden efter lite rotande, den du påstod var lögn.
https://i.4cdn.org/pol/1690704267051564.jpg

Hej fullt utblommade dåre. När påstod jag att det var en lögn? Alla vet 4chans skeva trovärdighet.

Fordonet på bilden är avregistrerat i Sverige, och dess förekomst i Ukraina(?) säger absolut ingenting.
2023-07-30, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Var inte Gregg en homosexuell bedragare? Någon ukrainadåre här i tråden erkände t.o.m. att han var en bedragare.
Motbevisa hans uppgifter då.
2023-07-30, 16:06
Medlem
Svenskt/Svenska stridsfordon gick upp i rök... https://www.youtube.com/watch?v=8hbD19evsvE&list=LL&index=3

Rekommenderar dock se originalet på Telegram ..
2023-07-30, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
Nej, det beror på att de ryska filmerna är fejk, och medvetet luddiga/gryniga/avkortade/manipulerade.

Hade de varit skarpa som med vilken billig mobiltelefon idag som helst syns det direkt att det är lögner. Nu hinner troll och nyttiga idioter posta dem i alla kanaler innan de debunkas (igen och igen och igen) men den hjärntvättade och obildade hemmapubliken sväljer det som serveras.

Ni påstod att det var fejk att ryZZen hade slagit ut och tagit ett svenskt CV9040 här om dagen också. Det var dock naturligtvis inte fejk.

https://t.me/the_Right_People/20853

Är detta fejk?

Ni är ju riktiga clownnäsor hela bunten...
2023-07-30, 16:12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Hej fullt utblommade dåre. När påstod jag att det var en lögn? Alla vet 4chans skeva trovärdighet.

Fordonet på bilden är avregistrerat i Sverige, och dess förekomst i Ukraina(?) säger absolut ingenting.
Det säger att bilen finns i Ukraina, vilket var det enda jag påstod. Om den är "donerad" eller om någon frivillig åkt ner med den och blivit bortsprängd är svårare att säga.

Det är verkligen festligt att se era paranoida reaktioner på de enklaste små detaljer, som inte ens är kontroversiella. I sanning ett hjärntvättat sektbeteende.
2023-07-30, 16:13
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ni påstod att det var fejk att ryZZen hade slagit ut och tagit ett svenskt CV9040 här om dagen också. Det var dock naturligtvis inte fejk.

https://t.me/the_Right_People/20853

Är detta fejk?

Ni är ju riktiga clownnäsor hela bunten...
Jag förstår inte varför det ordas så mycket om att Ryssland har erövrat en CV, förluster är tyvärr naturliga och tänker man på hur många fordon ryssarna har släppt ifrån sig till Ukraina så blir bilden annorlunda.
2023-07-30, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzershreck
isw:

ISW drivs av samma människor som sedan decennier tillbaka har hetsat mot Ryssland och Putin och har varit mest drivande för att dra igång det här kriget mot Ryssland. Deras trovärdighet är därmed mycket låg.
2023-07-30, 16:25
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Det säger att bilen finns i Ukraina, vilket var det enda jag påstod. Om den är "donerad" eller om någon frivillig åkt ner med den och blivit bortsprängd är svårare att säga.

Det är verkligen festligt att se era paranoida reaktioner på de enklaste små detaljer, som inte ens är kontroversiella. I sanning ett hjärntvättat sektbeteende.

Ännu en gång läser du in långtgående påståenden i texter som i verkligheten är helt generella.
2023-07-30, 16:27
Medlem
Citat:
Oklart om detta tyder på svenskt deltagande i offensiven. Men någon postade en söndersprängd svenskskyltad Ford Ranger på 4chan.

Vi kan ju alltid hoppas på att några svenska ukrainadårar blev skrotade.
2023-07-30, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
ja ser man på war live map verkar Ryssland smyga allt närmare och där.. sen det där med att ukraina avancerat vid Kertjsundet verkar dött just nu .. vad jag fattar det som har Ryssland enligt kartan kontroll vöer området.. samt nosar på staden Kam'yans'ke söder om Zaporizhzhia.

Jag skulle inte lyssna på puckokotten när det gäller geografi, vatnik. Hen har tidigare visat sig inkapabel att förstå skillnaden mellan norr och söder så att hen skulle hitta Odessa på en karta är givetvis uteslutet.

Här finns en karta. Jag ser att jag glömde byta språk och den ukrainska stavningen (Одеса, om du inte kände till det) svider säkert lite men det bjuder jag på.

https://deepstatemap.live/#9/46.4066/31.0364

Inte mycket ryzzar där i närheten, vatnik, och Transnistrien räknas inte; de vågar inte sticka ut nosen därifrån.

Varför skulle Ukraina ha avancerat vid Kjertsundet? Vet du ens var det ligger? Ukraina fixar bron med kryssningsmissiler; de behöver inte vara i närheten. Sedan är Krym rökt.
2023-07-30, 16:45
Medlem
Citat:
ISW drivs av samma människor som sedan decennier tillbaka har hetsat mot Ryssland och Putin och har varit mest drivande för att dra igång det här kriget mot Ryssland. Deras trovärdighet är därmed mycket låg.

I Västvärlden har ISW extremt hög trovärdighet. De allra flesta som läser på det här forumet tillhör Västvärlden. Även ni pizzråttor brukar ofta referera till ISW när dom publicerar något till Rysslands fördel.

Själv har du EXTREMT LÅG trovärdighet och ödslar bara din, men framförallt andras, tid med dina off topic-inlägg. Gör modsen sitt jobb är dina dagar räknade här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in